Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-04-09
Bia³ystok: Dostawa w pe³ni automatycznego analizatora koaguologicznego wraz z odczynnikami - ZP/PN-13/15
Numer og³oszenia: 49789 - 2015; data zamieszczenia: 09.04.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa w pe³ni automatycznego analizatora koaguologicznego wraz z odczynnikami - ZP/PN-13/15.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w pe³ni automatycznego analizatora koaguologicznego z wyposa¿eniem, umo¿liwiaj±cego wykonywanie oznaczeñ czterema metodami: koagulacyjn±, chromogenn±, turbidymetryczn± i fluorometryczn± wraz z zestawami odczynników, kontroli i kalibratorów oraz materia³ami zu¿ywalnymi i innym asortymentem niezbêdnym do prawid³owego wykonania 400 oznaczeñ APTT, 500 oznaczeñ PT, 300 oznaczeñ fibrynogenu, 200 oznaczeñ czynnika VIII oraz 600 oznaczeñ testu generacji trombiny na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku. 2 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory 38.43.45.20 - Analizatory krwi 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 30.20.00.00 - Urz±dzenia komputerowe 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysoko¶ci 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych). 2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z pó¼n. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem Wadium w procedurze Nr ZP/PN-11/15. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach okre¶lonych w pkt 2) - 5), orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±, przy czym dokument ten nie mo¿e stanowiæ ca³o¶ci z ofert±. 6. Zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 10% ceny ca³kowitej podanej w ofercie w celu pokrycia roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w SIWZ: 1) Dla wyrobów podlegaj±cych obowi±zkowi zg³oszenia/powiadomienia/ przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z pó¼n. zm.) wymagane jest (je¿eli dotyczy): a) zg³oszenie/powiadomienie do bazy danych Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych posiadaj±ce niepowtarzalny, dwunastocyfrowy identyfikator dokumentu, widoczny z lewej strony stopki na ka¿dej stronie formularza*; lub b) potwierdzenie wydane przez Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wype³nieniu obowi±zku na³o¿onego ustaw±; lub c) potwierdzenie przeniesienia danych o wyrobie medycznym wydane przez Urz±d Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2) Dla wyrobów nie zaklasyfikowanych jako wyrób medyczny (je¿eli dotyczy): a) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu obowi±zkowi zg³oszenia/ powiadomienia/przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 3) Deklaracjê zgodno¶ci WE - je¿eli dotyczy. 4) Specyfikacjê oferowanego przedmiotu zamówienia - sporz±dzon± zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do SIWZ. * Uwaga! Egzemplarz formularza zg³oszenia i powiadomienia z wyzerowanym identyfikatorem nie spe³nia wymagañ Rozporz±dzenia Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie sposobu dokonywania zg³oszeñ i powiadomieñ dotycz±cych wyrobów (Dz. U. z 2010 r., Nr. 202, poz. 1341) i w zwi±zku z tym nie zostanie uznany za wa¿ny.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SIWZ. 2. Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy). 3. O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa - sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 7 do SIWZ (je¿eli dotyczy). 4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków, zobowi±zany jest on udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument z którego wynika takie zobowi±zanie, np. umowa itp. (je¿eli dotyczy). 5. Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1) zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji (na analizator wraz z wyposa¿eniem) - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w zawartej umowie w stosunku, do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cym zakresie: 1) zmiany nazwy w³asnej przedmiotu umowy (odczynników, kontroli, kalibratorów, materia³ów zu¿ywalnych, innego asortymentu) - zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z ulepszeniem sk³adu jako¶ciowego produktu lub podyktowana zmian± procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie bêdzie powodowa³a jego pogorszenia jako¶ciowego, a wyrób bêdzie spe³nia³ wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jako¶ciowe okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) zmiany nazwy w³asnej przedmiotu umowy (analizatora i/lub wyposa¿enia) - w przypadkach zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcê analizatora/sprzêtu lub jego elementu, je¶li Wykonawca pomimo do³o¿enia nale¿ytej staranno¶ci nie móg³ uzyskaæ takiej informacji do chwili zawarcia umowy. W takim wypadku Wykonawca musi wykazaæ, i¿ do³o¿y³ nale¿ytej staranno¶ci, aby uzyskaæ od producenta informacjê odno¶nie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie analizatora/sprzêtu i zaoferowaæ w zamian przedmiot umowy o nie ni¿szych parametrach technicznych i funkcjonalno¶ci, kompatybilny z zaoferowanymi odczynnikami, materia³ami zu¿ywalnymi i innym asortymentem spe³niaj±cy wszystkie wymagania opisu przedmiotu zamówienia; 3) zmiany warunków (np. wielko¶æ opakowañ) i terminu dostawy przedmiotu zamówienia (odczynników, kontroli, kalibratorów, materia³ów zu¿ywalnych, innego asortymentu) - zmiany te mog± wyst±piæ na skutek negatywnych okoliczno¶ci maj±cych bezpo¶redni wp³yw na organizacjê dostaw, trudno¶ci transportowe, celne, jak równie¿ trudno¶ci w dystrybucji i magazynowaniu; 4) zmiany asortymentu (odczynników, kontroli, kalibratorów, materia³ów zu¿ywalnych, innego asortymentu) bêd±cego przedmiotem umowy nie wynik³ych po stronie Zamawiaj±cego m.in. w przypadku zmian przepisów obowi±zuj±cych w polskim krwiodawstwie lub zmian wykonywanych procedur medycznych; 5) zmiany cen - w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiany wynikaj±ce ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu zamówienia, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce, bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia; b) zmiany na korzy¶æ Zamawiaj±cego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych; 6) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy - po up³ywie 12 miesiêcy realizacji umowy, dopuszcza siê zmianê wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: a) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; b) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne; - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W takim przypadku Wykonawca mo¿e wyst±piæ do Zamawiaj±cego z wnioskiem o zmianê wynagrodzenia, przedk³adaj±c odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce zasadno¶æ z³o¿enia wniosku. Wykonawca winien wykazaæ ponad wszelk± w±tpliwo¶æ, ¿e zaistnia³a zmiana ma bezpo¶redni wp³yw na koszty wykonania zamówienia oraz okre¶liæ stopieñ w jakim wp³ynie ona na wysoko¶æ wynagrodzenia. W przypadku uznania przez Zamawiaj±cego zasadno¶ci wprowadzenia zmiany wynagrodzenia, Strony zobowi±zuj± siê pokryæ podwy¿kê w równym stopniu (po 50% udokumentowanej zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia); 7) zmiany podwykonawcy pod warunkiem, ¿e dana czê¶æ zamówienia zosta³a wskazana w formularzu ofertowym i umowie jako czê¶æ zamówienia powierzona do realizacji podwykonawcy - zmiana mo¿liwa jedynie w przypadku uzyskania zgody Zamawiaj±cego - je¿eli dotyczy; 8) zmiany terminu obowi±zywania umowy - zmiana wynikaj±ca z niewykonania okre¶lonej przez Zamawiaj±cego ilo¶ci oznaczeñ do momentu ich wykonania, na okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy; 9) zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiany wynikaj±cej z przekszta³cenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej. 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany, z zastrze¿eniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w przypadku: 1) zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy; 2) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci bêd±cych si³± wy¿sz± skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu umowy lub gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy. Jako si³ê wy¿sz± rozumie siê wydarzenia i okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezale¿ne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy; 3) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci nie bêd±cych si³± wy¿sz±, gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy; 3. Wy¿ej wymienione zmiany mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy i za zgod± obu Stron wprowadzone aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: RCKiK w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej - Curie 23, 15-950 Bia³ystok, pok. 204 lub drog± przesy³ki pocztowej. Koszt 1 (jednej) strony 0,40 PLN (op³ata w Kasie lub przelewem).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.04.2015 godzina 12:00, miejsce: RCKiK w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej - Curie 23, 15-950 Bia³ystok, pok. 201 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artyku³ów spo¿ywczych - 2026 rok.
- Us³uga sprz±tania w Prokuraturze Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz w podleg³ych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w ¶rodki higieniczno - sanitarne i ¶rodki czysto¶ci.
- Kompleksowa us³uga serwisowa w zakresie instalacji i urz±dzeñ sanitarnych - wykonywania przegl±dów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostêpno¶ci w oparciu o posiadan± macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materia³ów medycznych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Ko³biel
- Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Urzêdu Statystycznego w Bia³ymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorz±dem
- Dostawa sprzêtu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespo³u Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego im. Stanis³awa Szumca w Bielsku - Bia³ej
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Szko³y Doktorskiej Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w £odzi
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





