Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Wrocław: Usługi w zakresie wykonywania konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o we Wrocławiu oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwigowego i usuwania usterek technicznych
Numer ogłoszenia: 497882 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. , ul. Przybyszewskiego 102/104, 51-148 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3253338, faks 071 3252296.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-wroclaw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie wykonywania konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o. o we Wrocławiu oraz całodobowego dyżuru pogotowia dźwigowego i usuwania usterek technicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Zamawiającego, położonych we Wrocławiu przy ul. Wojanowskiej nr 30-84, ul. Rodzynkowej nr 1-5, ul. Świstackiego 5-13, ul. Bytomskiej 1-5, ul. Kasztelańskiej nr 13-21, ul.Krzywoustego nr 285, pochyłych platform schodowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych we Wrocławiu przy ul. Krępickiej nr 44 i 46, ul. Brzezińskiej nr 21 i 33, ul. Dolnobrzeskiej nr 28,ul.Górniczej nr 50 oraz usługi całodobowego pogotowia dźwigowego przeznaczonego do uwalniania ludzi i usuwania usterek technicznych. 1.Wykaz dźwigów osobowych i pochyłych platform schodowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych wraz z określeniem parametrów technicznych stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Do zakresu czynności konserwacyjnych dźwigów osobowych należy w szczególności: 1)prowadzenie konserwacji dźwigów zgodnie z wytycznymi określonymi w § 14 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eks-ploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego ( Dz.U z 2003 r, Nr 193, poz.1890) oraz instrukcjami konserwacji producenta dźwigów, 2)dostarczenie i wymiana środków smarujących, wkładek topikowych, drobnych elementów montażowych, jak: śruby, nakrętki, podkładki, pokrywy kaset przyzywowych, tuleje gumowe, gałki i korki drzwi, wkręty zawleczki, nity ,krótkie odcinki przewodów elektrycznych oraz uzupełnienie oświetlenia w kabinach dźwigów jak: żarówki w oprawach oświetleniowych kabin, żarówki sygnalizacyjne, bezpieczniki, kondensatory, diody do IA, układy R-C. 3)wykonanie elektrycznych rocznych pomiarów rezystancji izolacji i skuteczności działania urządzeń ochronnych, 4)uczestnictwo w czynnościach związanych z okresowymi kontrolami wykonywanymi przez Urząd Dozoru Technicznego. 3.Zakres przeglądu miesięcznego dźwigów osobowych określony jest w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Zakres przeglądu rocznego dźwigów osobowych określony jest w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Do zakresu czynności konserwacyjnych pochyłych platform schodowych należy w szczególności: 1)czyszczenie i smarowanie elementów platform ( toru jezdnego i elementów ruchowych urządzenia), 2)przegląd zespołów i części platform, dokonywanie regulacji układu napędowego, kontaktów bezpieczeństwa oraz elementów wchodzących w skład aparatury sterowej oraz usuwanie usterek elektromechanicznych. 6.Do zakresu usługi pogotowia dźwigowego należy w szczególności: 1)uwalnianie ludzi uwięzionych w kabinie, 2)usuwanie usterek technicznych. 7.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki pracy dźwigu, zgodnie z obowiązującymi przepisami, oddzielnie dla każdego dźwigu wyszczególnionego w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1, pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje na podstawie jednej umowy usługi mające w swoim zakresie konserwacje dźwigów, o wartości co najmniej 30 000 zł ( słownie złotych: trzydzieści tysięcy) brutto .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , z których: - co najmniej 1 osoba , która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiada uprawnienia do konserwacji dźwigów elektrycznych, nadane przez jednostkę dozoru technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U z 2000r Nr 122, poz.1321, ze zm.), - co najmniej 1 osoba , która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia posiada uprawnienia do konserwacji dźwigów hydraulicznych nadane przez jednostkę dozoru technicznego, zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U z 2000r Nr 122, poz.1321, ze zm.), - co najmniej jedna osoba posiada świadectwo kwalifikacji E i D rozszerzone do wykonywania pomiarów elektrycznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy. Zmiany umowy mogą dotyczyć w szczególności: w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT- zmianę miesięcznego wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT , od dnia zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs-wroclaw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro TBS Wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu ul.Tylna 14, pokój nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro TBS Wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu ul.Tylna 14, pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałej konserwacji urządzenia dźwigowego zainstalowanego w budynku mieszkalnym przy ul. Wojska Polskiego 9A w Giżycku
- Serwis, konserwacja i przeglądy urządzeń dźwigowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie na terenie województwa zachodniopomorskiego
- SERWIS I KONSERWACJA URZĄDZEŃ TRANSPORTU BLISKIEGO W OBIEKTACH UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO.
- "Roboty Budowlane - wymiana oraz montaż dźwigu - windy w budynku Przychodni - WSOZ im. T. Browicza w Bydgoszczy"
- Poprawa dostępności do wysokiej jakości kształcenia poprzez wsparcie infrastruktury edukacyjnej w Zespole Szkól Ogólnokształcących w Gostyniu
- Zaprojektowanie wraz z wykonaniem windy w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 oraz dwóch wind w budynku Szkoły Podstawowej nr 4, w Rawiczu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





