eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipusz › budowa budynku socjalnego w Lipuszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-25

POZYCJA 49753

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lipusz: budowa budynku socjalnego w Lipuszu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Lipusz, do kontaktów: Kleinszmit Mirosław, ul. Derdowskiego 7, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 058 687 45 30, fax 058 687 45 91, e-mail: mirekk-ugl@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): uglipisz@interia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lipusz, Kleinszmit Mirosław, ul. Derdowskiego 7, 83-424 Lipusz, woj. pomorskie, tel. 058 687 45 30, fax 058 687 45 91, www.bip.lipusz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku socjalnego w Lipuszu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lipusz, ul. Szeroka dz.nr 113/1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie budynku socjalnego 12 rodzinnego w miejscowości Lipusz na działce nr 113/1 wraz z instalacjami wewnętrznymi wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną pn.: "Budowa budynku socjalnego w Lipuszu" 2. Zakres zamówienia obejmuje : 2.1 Realizacja budynku mieszkalnego zawierającego 12 mieszkań jedno i dwupokojowych. Budynek parterowy nie podpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym, zaprojektowany w trzech segmentach przesuniętych na osi podłużnej względem siebie. Dane liczbowe : - powierzchnia zabudowy - 610,71 m kw. - powierzchnia całkowita wszystkich lokali - 459,08 m kw. - kubatura - 1 716,10 m sześc. 2.2. Instalacje wewnętrzne : wodociągowa, kanalizacyjna, c.o. i elektryczna 2.3. Przyłącza wod.-kan. : wykonanie przyłącza wodociągowego ze studnią wodomierzową oraz podejściami wody do trzech segmentów mieszkaniowych, a także trzy przykanaliki i przyłącze kanalizacji sanitarnej do gminnej sieci kan. sanitarnej. 2.4. Wiata o konstrukcji stalowej o wym. 24,12x5,30 2.5. Roboty drogowe : a/ nawierzchnia dróg manewrowych oraz miejsc postojowych z płyt betonowych typu "EKO" grubości 10 cm o powierzchni 1420 m2 b/ chodniki z kostki betonowej grubości 6 cm o powierzchni 280 m2. Szczegółowy zakres prac budowlanych wyszczególniono w przedmiarze robót oraz w projekcie budowlanym- załącznik nr 5 (wersja elektroniczna) . Projekt budowlany w wersji papierowej do wglądu w siedzibie zamawiającego. Ponadto zaleca się dokonania wizji lokalnej. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3); 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 4 ) 1.3 odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. Nr 1); z załączonym szczegółowy kosztorysem oraz z tabelą elementów scalonych 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 1.5 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zał. nr 8) ; 1.7 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń oraz sprzętu , jakie posiada wykonawca (zał. nr 7) 1.8 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. Nr 9) minimum 3 robót budowlanych 1.9 oświadczenie o udzieleniu gwarancji (zał nr 10) 1.10 oświadczenie o wykonaniu zadania w terminach : do dnia 30 września 2008 r roku za stałą cenę ryczałtową podaną w ofercie z tym, że : a/ stan surowy zamknięty nie później niż do dnia 31 grudnia 2006 roku. b/ przyłącze wodociągowe w terminie do dnia 31.12.2006 r c/ przyłącze kanalizacyjne w terminie do dnia 31.12.2006 r d/ roboty drogowe przygotowawcze bez nawierzchni w terminie do dnia 31.12.2006 r e/ wiata w terminie do dnia 31.12.2006 r f/ zakup materiałów niezbędnych do wyk. instalacji wod.- kan., c.o. i inst. elektrycznej w terminie do dnia 31.12.2006 r (zał. Nr 11) 1.11 zakres robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zał. Nr 6) 1.12 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, że oferent dokona ubezpieczenia kontraktu przed podpisaniem umowy 1.13 informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 40 % ceny ofertowej, wystawioną nie wcześniej niż 2 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.14 harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia, z podaniem wartości i terminów realizacji poszczególnych etapów budowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w przedmiocie zamówienia oraz załączniku nr 5 do SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 23

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł, (słownie złotych : trzydzieści tysięcy 00/100) 2. Oferent zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu do złożenia oferty. Dowód wniesienia wadium (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) powinien załączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium (poza wadium w formie pieniężnej) należy złożyć w siedzibie zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; 3) gwarancjach bankowych: 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 nr 25, poz.253, nr 66, poz.696 i nr 216, poz. 1824) 4. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu, należy je wnieść na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy Starogard Gd./ Oddział Lipusz nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 5. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: 1)określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) wskazanie przez wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem (obejmujące wszystkie branże, tj. sanitarną, elektryczną i ogólnobudowlaną) o łącznej wartości 800 000,oo zł , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, potwierdzone referencjami od 2003 roku włącznie (o wartości 800 000,oo zł każda) od poprzednich zamawiających oraz protokołem odbioru końcowego wykonanych robót. Dla uznania ważności oferty należy przedstawić pozytywne referencje w minimum 3 (trzech) robót o charakterze i zakresie podobnych do przedmiotu zamówienia 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie (należy potwierdzić stałe zatrudnienie min. 20 osób) lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności na załączniku nr 8 SIWZ, potwierdzony niezbędnymi uprawnieniami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wszystkich branż oraz aktualne zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5) udzielą minimum trzyletniej gwarancji na wykonany obiekt budowlany wraz instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, 6) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do dnia 30 września 2008 r roku za stałą cenę ryczałtową podaną w ofercie z tym, że : a/ stan surowy zamknięty nie później niż do dnia 31 grudnia 2006 roku. b/ przyłącze wodociągowe w terminie do dnia 31.12.2006 r c/ przyłącze kanalizacyjne w terminie do dnia 31.12.2006 r d/ roboty drogowe przygotowawcze bez nawierzchni w terminie do dnia 31.12.2006 r e/ wiata w terminie do dnia 31.12.2006 r f/ zakup materiałów niezbędnych do wyk. instalacji wod.- kan., c.o. i inst. elektrycznej w terminie do dnia 31.12.2006 r 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, że oferent dokona ubezpieczenia kontraktu przed podpisaniem umowy. 8) harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia, z podaniem wartości i terminów realizacji poszczególnych etapów budowy. 9) kosztorys ofertowy (na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji i przedmiaru robót). Musi to być kosztorys szczegółowy z podaniem cen rob. , mater. sprzętu, podaniem podstawy wyceny, podaniem wartości ogółem poszczególnych elementów robót itp. 10) informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 40 % ceny ofertowej, wystawioną nie wcześniej niż 2 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej SIWZ metodą spełnia /nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ryczałtowej cenie oferty należy uwzględnić wszelkie niezbędne koszty wykonania przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem wartości robót budowlanych, zgodnie z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty. Wszelkie rozliczenia pomiędzy zamawiającym i wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Do oferty należy dołączyć szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z tabelą elementów scalonych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3); 1.2 oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 4 ) 1.3 odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. Nr 1); z załączonym szczegółowy kosztorysem oraz z tabelą elementów scalonych 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 1.5 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6 dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie , posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (zał. nr 8) ; 1.7 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń oraz sprzętu , jakie posiada wykonawca (zał. nr 7) 1.8 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. Nr 9) minimum 3 robót budowlanych 1.9 oświadczenie o udzieleniu gwarancji (zał nr 10) 1.10 oświadczenie o wykonaniu zadania w terminach : do dnia 30 września 2008 r roku za stałą cenę ryczałtową podaną w ofercie z tym, że : a/ stan surowy zamknięty nie później niż do dnia 31 grudnia 2006 roku. b/ przyłącze wodociągowe w terminie do dnia 31.12.2006 r c/ przyłącze kanalizacyjne w terminie do dnia 31.12.2006 r d/ roboty drogowe przygotowawcze bez nawierzchni w terminie do dnia 31.12.2006 r e/ wiata w terminie do dnia 31.12.2006 r f/ zakup materiałów niezbędnych do wyk. instalacji wod.- kan., c.o. i inst. elektrycznej w terminie do dnia 31.12.2006 r (zał. Nr 11) 1.11 zakres robót, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (zał. Nr 6) 1.12 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie, że oferent dokona ubezpieczenia kontraktu przed podpisaniem umowy 1.13 informację banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 40 % ceny ofertowej, wystawioną nie wcześniej niż 2 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.14 harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia, z podaniem wartości i terminów realizacji poszczególnych etapów budowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. gwarancja 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipusz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.10.2006, godzina 10:10, w siedzibie zamawiającego (gabinet Wójta Gminy).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.