eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa pieluszek jednorazowych i smoczków jednorazowych



Ogłoszenie z dnia 2005-09-22

POZYCJA 49751

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa pieluszek jednorazowych i smoczków jednorazowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: sprawy merytoryczne - mgr Hanna Werc tel. 061 8419293, sprawy formalne - Anna Szczeblowska tel. 061 8419515 w godz. od 8.00 - 14.00, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419673, fax 061 8419620, e-mail: aszczeblowska@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego Samodzielny Publiczny ZOZ Dział Zamówień Publicznych, Anna Szczeblowska, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. +48 061 8419515, fax +48 061 8416620, e-mail: aszczeblowska@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Akademii Medycznej im. Karola Marcinkowskiego SP ZOZ Kancelaria Ogólna - pok. nr 317, III p., budynek D1, Anna Szczeblowska, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. +48 061 419515, fax 8419620, e-mail: aszczeblowska@gpsk.am.poznan.pl, www.gpsk.am.poznan.pl/dzp. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pieluszek jednorazowych i smoczków jednorazowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa pieluszek jednorazowych i smoczków jednorazowych z podziałem na 6 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: GPSK, ul. Polna 33, 60-563 Poznań. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.17.10.00 - Wyroby higieniczne lub farmaceutyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 25.12.23.40 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt Kod CPV wg słownika 2008: 33.68.10.00 - Smoczki, osłonki na brodawki sutkowe i podobne artykuły dla niemowląt 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 5 830,00 PLN dla całości zamówienia Wadium dla poszczególnych części zawarte w SIWZ. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Określone w SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, - spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Określone w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PN-478/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.10.2005, cena - 12,2 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego,. Podana cena dotyczy odbioru SIWZ z siedziby zamawiającego, przy ul. Polnej 33. W przypadku wysyłki SIWZ, jej cena zwiększy się o koszt przesłania. Płatność przelewem na rachunek wskazany w dołączonej do specyfikacji fakturze. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.11.2005, godzina 09:30, Sala konferencyjna GSPK - IV piętro budynku wielofunkcyjnego Szpitala (D1).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.17.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pieluszki jednorazowe dla noworodków z wycięciem na pępek poniżej 1 kg. 3) Zakres lub wartość: zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.17.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pieluszki jednorazowe dla noworodków z wycięciem na pępek od 1 - 2 kg. 3) Zakres lub wartość: zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.17.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pieluszki jednorazowe dla noworodków z wycięciem na pępek od 2 - 5 kg. 3) Zakres lub wartość: zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.17.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pieluchy jednorazowe dla dorosłych. 3) Zakres lub wartość: zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: smoczki standardowe jednorazowego użytku do butelek z płynnymi mieszankami. 3) Zakres lub wartość: zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.23.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: smoczki do karmienia wcześniaków, jednroazowego użytku do butelek z płynnymi mieszankami. 3) Zakres lub wartość: zakres zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.