Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-25
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: remont i docieplenie 3 ścian budynku przy ul. Chorzowskiej 10 w Gliwicach wraz z remontem dachu i montażem instalacji odgromowej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Pochaba Jerzy, ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax 032 3000033, e-mail: biuro@2tbszbm.gliwice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.2tbszbm.gliwice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i docieplenie 3 ścian budynku przy ul. Chorzowskiej 10 w Gliwicach wraz z remontem dachu i montażem instalacji odgromowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gliwice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac wymienionych w tytule zadania zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Brak potrzeby przedkładania oświadczeń i dokumentów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: remont, naprawę i ocieplenie wraz z kolorystyką trzech ścian budynku, wymianę stolarki okiennej, remont dachu i montaż instalacji odgromowej- zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: przedmiarem robót, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr109, poz.1158 z późniejszymi zmianami ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., ul. Warszawska 35B, 44-100 Gliwice, GETIN Bank S.A. Oddział Gliwice. Nr rach. 30 15601081 0000 9040 0004 1646 Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego ( w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz ) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17.10.2006r. do godz. 14.00. Poręczenie lub gwarancja, o których mowa powyżej powinno być ważne przez okres związania ofertą, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art.46 ust.5 ustawy Pzp. Z treści tak wniesionego wadium musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń, poręczyciela) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art.46 ust.5 ustawy Pzp, bez jakiejkolwiek potrzeby potwierdzania tych okoliczności. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie j.w., w oryginale. Okres ważności wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz powinien dotyczyć okresu od 18.10.2006r. do 17.11.2006r 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W związku z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: a ) posiadał uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania; b ) dysponował: - osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy; -osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E. Osoby z uprawnieniami budowlanymi muszą należeć do regionalnej izby samorządu zawodowego c ) posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę z zakresu realizacji zamówień o podobnym charakterze; d ) znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa w punkcie III.2. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania w/w warunków, wykonawca musi: -przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -przedłożyć pełnomocnictwo, jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólni; -przedłożyć oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy Pzp; -w załączniku oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, o których mowa w pkt. b; -przedłożyć kserokopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w pkt b; - przedłożyć kserokopie świadectw kwalifikacyjnych E osób wymienionych w punkcie b; -przedłożyć kserokopie dowodów przynależności osób wymienionych w zał. Potencjał kadrowy do regionalnej izby samorządu zawodowego; - w załączniku p.n. Wykaz zamówień o podobnym charakterze z ostatnich 5 lat wykazać min. 1 robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min. 60.000,00 zł, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz nazwy zamawiającego. - przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień; - przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - przedłożyć aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy przypadku składania oferty przez podmiot zbiorowy. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 90 2. Okres rękojmi (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w siedzibie zamawiającego (pokój 309), za zaliczeniem pocztowym, a od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych również na stronie internetowej zamawiającego Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2tbszbm.gliwice.pl. Opłata: 85,4 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W przypadku pobierania siwz w siedzibie zamawiającego-płatność gotówką w kasie zamawiającego w godz.7:00-15:00, w przypadku wysłania pocztą-za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.10.2006, godzina 10:00, pokój nr 309 w siedzibie zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





