Og³oszenie z dnia 2017-03-23
Og³oszenie nr 49696 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.
£êczna: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA SP ZOZ W £ÊCZNEJ
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £êcznej, krajowy numer identyfikacyjny
43121896900000, ul.
ul. Krasnystawska
52,
21010
£êczna, woj.
lubelskie, pañstwo
Polska, tel.
817 516 300, e-mail
l.grzesiuk@spzoz.powiatleczynski.pl, faks
817 526 301.
Adres strony internetowej (URL): www.spzoz.powiatleczynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
tak
www.spzoz.powiatleczynski.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.spzoz.powiatleczynski.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w £êcznej ul. Krasnystawska 52 21 - 010 £êczna Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA SP ZOZ W £ÊCZNEJ
Numer referencyjny: SP ZOZ-DZ /9/ 17
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla SP ZOZ w £êcznej w³asnym transportem, kod wg CPV 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania , 98310000-9. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik Nr 2 do³±czony do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 98311000-6
Dodatkowe kody CPV:98310000-9
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 24
II.9) Informacje dodatkowe: a/ wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik Nr 1 do SIWZ). b/ szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (za³±cznik Nr 2 do SIWZ). c/ o¶wiadczenie o zapoznaniu siê z warunkami przeprowadzenia niniejszego zamówienia publicznego, przyjêciu ich bez zastrze¿eñ, uzyskaniu informacji i wyja¶nieñ koniecznych do przygotowania oferty (Za³. Nr 4 do SIWZ). d/ o¶wiadczenie o zaakceptowaniu warunków umowy i zobowi±zaniu siê do zawarcia umowy zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiaj±cego, stanowi±cym za³±cznik do specyfikacji (Za³. Nr 5 do SIWZ). e/ dokumenty i o¶wiadczenia wynikaj±ce z pkt. 5.3. w przypadku wspólnego sk³adania ofert. f) pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu podmiotu sk³adaj±cego ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub innych dokumentów g) dowód op³acenia wadium f/ aktualne karty charakterystyki wszystkich ¶rodków, jakie bêd± u¿ywane w procesie prania 8.1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -Prawo pocztowe, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca, faksu lub przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±; 8.2. Je¿eli Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj± o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za po¶rednictwem faksu lub przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej strony niezw³ocznie potwierdza fakt ich otrzymania; 8.3.W przypadku przekazania dokumentów czy informacji przez Zamawiaj±cego faksem na nr podany przez Wykonawcê, potwierdzenie wys³ania faksem zawieraj±ce komunikat "ok" uwa¿a siê za dorêczone prawid³owo. 8.4.Ka¿dy Wykonawca ma prawo zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wniosek Wykonawcy o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ powinien byæ skierowany na adres oraz adres e-mail Zamawiaj±cego. 8.5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ porozumiewania siê drog± elektroniczn±, adres e-mail Zamawiaj±cego: j.janocinska@spzoz.powiatleczynski.pl 8.6. Osob± ze strony zamawiaj±cego upowa¿nion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Joanna Janociñska, /081/ 7526325. 8.7. Nie udziela siê ¿adnych ustnych i telefonicznych informacji, wyja¶nieñ czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiaj±cego pytania w sprawach wymagaj±cych zachowania pisemno¶ci postêpowania, lub jednej ze wskazanych wy¿ej form porozumiewanie siê pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca winien posiadaæ aktualn± opiniê sanitarn± dotycz±c± dopuszczenia pralni do prania bielizny szpitalnej, odzwierciedlaj±c± aktualny sanitarno-epidemiologiczny stan obiektu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego sposobu oceny spe³niania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
warto¶ci z³o¿onej oferty ogó³em (w jednej umowie) oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie [w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê]. Je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy -Wykonawca wyka¿e siê wykonanie us³ugi, o której mowa powy¿ej, w tym okresie,
b) dysponuj± odpowiednimi ¶rodkami pior±cymi i dezynfekuj±cymi o szerokim spektrum dzia³ania; B,F,Tbc, S i Clostridium Difficile ;
c) Wykonawca dysponuje ¶rodkami transportu zgodnymi z obowi±zuj±cymi przepisami do odbioru i dowozu bielizny szpitalnej
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spó³ki cywilne), pod warunkiem za³±czenia pe³nomocnictwa do reprezentowania ich (uczestników konsorcjum, spó³ki cywilnej) w postêpowaniu o to zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postêpowaniu i do zawarcia umowy o realizacjê zamówienia, a ponadto spe³ni± poni¿sze wymagania:
a) ka¿dy z podmiotów wchodz±cych w sk³ad konsorcjum czy spó³ki cywilnej musi spe³niæ warunki okre¶lone w pkt 5.2. lit a) powy¿ej, oraz o¶wiadczyæ, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (dalej ustawa Pzp),
b) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
c) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie (pe³nomocnictwo) musi zostaæ z³o¿one wraz z ofert±.
d) podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia ³±cznie spe³ni± warunek okre¶lony
w pkt 5.2. lit. b) i c) powy¿ej.
5.4. Zamawiaj±cy dopuszcza udzia³ Podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia.
5.5. Wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów,
w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (art. 22a 1 Pzp)
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert (w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê); 2) o¶wiadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo -w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji -dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci(w formie orygina³u); 3) o¶wiadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne (w formie orygina³u); 4) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu (w formie orygina³u). 5) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 6) aktualna opinia sanitarna dotycz±ca dopuszczenia pralni do prania bielizny szpitalnej, odzwierciedlaj±ca, aktualny sanitarno-epidemiologiczny stan obiektu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykazu us³ug wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przynajmniej jednej us³ugi odpowiadaj±cej rodzajowo przedmiotowi zamówienia o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 % warto¶ci ogó³em (w jednej umowie) wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi/ dostawy zosta³y wykonane wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SIWZ (w formie orygina³u), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy /us³ugi, zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/us³ugi by³y wykonywane (w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ
z orygina³em). Je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskaæ tych dokumentów -o¶wiadczenie wykonawcy (w formie orygina³u).
W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ 1 z zestawów warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy dysponowania do¶wiadczeniem musi odpowiadaæ sumie warunków okre¶lonych odpowiednio dla ka¿dego zestawu
2) wykazu odpowiednich ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych o szerokim spektrum dzia³ania; B,F,Tbc, S i Clostridium Difficile oraz atesty i certyfikaty Pañstwowego Zak³adu Higieny na ¶rodki pior±ce u¿ywane w procesie prania.
3) O¶wiadczenie, ¿e ¶rodki transportu którymi dysponuj± posiadaj± aktualn±, pozytywna opiniê sanitarn± wydan± przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarno - Epidemiologiczny dotycz±c± ¶rodków transportu Wykonawcy,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
9.1 Sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w nastêpuj±cej wysoko¶ci; 9300,00z³
W przypadku sk³adania oferty czê¶ciowej na wiêcej ni¿ jeden zestaw, wymagana kwota wadium ulega odpowiedniemu zsumowaniu.
Wadium mo¿e byæ wniesione w nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 978 i 1240).
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na konto Zamawiaj±cego: Pañstwowa Kasa Oszczêdno¶ci Bank Polski, nr konta: 78 1020 3206 0000 8502 0006 4295,
z dopiskiem "NA ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH DLA SP ZOZ W £ÊCZNEJ", dowód wniesienia wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
Termin wniesienia wadium up³ywa w dniu otwarcia ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje siê datê uznania wadium na rachunku Zamawiaj±cego.
Wadium wniesione w pieni±dzu bêdzie przechowywane na oprocentowanym koncie bankowym Zamawiaj±cego i zostanie zwrócone Wykonawcy z nale¿nymi odsetkami.
9.2. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e gwarancja bêdzie zawiera³a wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcê okre¶lone w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a okres wa¿no¶ci gwarancji nie bêdzie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony w SIWZ.
9.3. Wadium wniesione w formie porêczenia bankowego bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e bêdzie zawiera³o wszystkie przypadki utraty przez Wykonawcê wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony w SIWZ.
9.4. Wadium wniesione w formie porêczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci bêdzie akceptowane pod warunkiem, ¿e bêdzie przewidywa³o wszystkie przypadki utraty przez Wykonawcê wadium przewidziane w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, a ponadto porêczenie bêdzie zawiera³o okre¶lony dat± termin odpowiedzialno¶ci, nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert± okre¶lony przez Zamawiaj±cego w SIWZ.
9.5.Wykonawca wnosz±cy wadium w formie, która ze wzglêdu na obowi±zuj±ce przepisy mo¿e zostaæ wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowi±zany do niezw³ocznego przed³u¿enia jego wa¿no¶ci - w przypadku, gdy bêd± tego wymaga³y warunki prowadzonej procedury zamówienia.
9.6.Dyspozycje w zakresie zwrotu wadium bêd± zgodne z art. 46 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| ternin p³atosci | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
| etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany do umowy mog± zostaæ wprowadzone na zasadzie zgodnego porozumienia stron i mog± dotyczyæ w szczególno¶ci terminów realizacji us³ugi, okresu trwania umowy, a tak¿e w przypadku zmiany ceny za dany produkt bez wzglêdu na przyczynê takiej zmiany, przy czym nie mog± one prowadziæ do naruszenia lub obej¶cia przepisów ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 3. Niezale¿nie od powy¿szego, Strony postanawiaj±, i¿ dokonaj± w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wyst±pienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, tj. zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. 4. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian o których mowa w ust. 3. 5. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 lit. a) warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust 3 lit. b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 7. W przypadku zmiany, o którym mowa w ust 3 lit. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego. 8. Za wyj±tkiem sytuacji o której mowa w ust. 5 lit. a), wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga uprzedniego z³o¿enia przez Wykonawcê dokumentów i informacji potwierdzaj±cych wp³yw powy¿szych zmian na koszt wykonania przedmiotu umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 31/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z £ÊCZNEJ
- Budowa pomostów na torfowiskach w £êcznej II etap
- "Przebudowa drogi powiatowej 1801L w msc. Bekiesza"
- Us³uga transportowa - przewóz osób niepe³nosprawnych do WTZ w Janowicy w roku 2026
wiêcej: przetargi w £êcznej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Kompleksowe us³ugi pralnicze dla mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. ¯o³nierzy Wyklêtych 26 w Poznaniu
- Us³ugi pralnicze
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych wraz z wynajmem oraz serwisem bielizny szpitalnej
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Marsza³kach w okresie 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie prania bielizny szpitalnej, odzie¿y szpitalnej i pozosta³ego asortymentu Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Andrychowie
wiêcej: Us³ugi odbierania prania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





