Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-04
Łomża: Przygotowywanie i dostawa obiadów
Numer ogłoszenia: 49688 - 2009; data zamieszczenia: 04.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień , ul. Rybaki 3, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2164708, faks 086 2162820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.odwyk.lomza.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i dostawa obiadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowywanie i dostawa obiadów składających się z zupy, drugiego dania i kompotu codziennie do Wojewódzkiego Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Łomży, ul. Rybaki 3, średnio około 28 obiadów dziennie przez 1095 dni (3 lata), tj. około 30 660 obiadów łącznie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.2. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 1.3. Inne warunki SIWZ. 2.Wykonawca złoży przygotowaną ofertę zgodnie z wymogami rozdziału 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie i miejscu wyznaczonym w rozdziale 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną uznane przez niego jako zgodne z wymaganiami i dokumentami postępowania przetargowego. 4.Oceny złożonych ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego. 5.Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia): 1.1. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 1 1.2 Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oraz że nie podlega wykluczeniu, zgodne z art.24 ust 2 pkt 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655; zmiany : Dz.U. z 2008r. nr 171, poz 1058). Załącznik Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 1.6. Aktualną decyzję, właściwego terenowo organu inspekcji sanitarnej stwierdzającą spełnienie wymagań higieniczno - zdrowotnych do produkcji posiłków. 1.7. Jadłospisy obiadowe (dekadowe) dostosowane do pory roku. 1.8. Oświadczenie, że przez okres 9 m-cy od daty podpisania umowy cena nie ulegnie zmianie - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 1.9. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały należycie wykonane - ( minimum 2 dostawy). 1.10. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji ogólnych warunków umowy zawartych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.odwyk.lomza.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień
ul. Rybaki 3, 18-400 Łomża.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień ul. Rybaki 3, 18-400 Łomża, aktualny tel. 086 216 67 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Remont dróg powiatowych nr 1907B, 1955B oraz 2110B położonych w powiecie łomżyńskim
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów Szkół Podstawowych z terenu Gminy Łomża
- Dostawy pieczywa do Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
- Remont dróg powiatowych nr 1957B oraz 1910B na terenie gminy Miastkowo
- Remont drogi powiatowej nr 1925B na odc. Jedwabne - Przestrzele w lokalizacji roboczej 0+000,00 - 0+800,00
- Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!" w okresie 20.08 - 05.09.2025 r.
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 15 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 3 w Toruniu, w roku szkolnym 2025/2026
- "Usługa cateringowa dla młodzieży mieszkającej w Internacie "Julia" przy IV Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi w Wałbrzychu"
- Przygotowanie i dowóz posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Brzostku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.