eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › ZAJĘCIA PROJEKTOWE RÓŻNE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-06

Wieliczka: ZAJĘCIA PROJEKTOWE RÓŻNE
Numer ogłoszenia: 49662 - 2013; data zamieszczenia: 06.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum w Koźmicach Wielkich , Koźmice Wielkie 605, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 250 14 75, faks 12 250 14 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjumkozmice.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAJĘCIA PROJEKTOWE RÓŻNE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć projektowych dla beneficjentów ostatecznych projektu Klucz do przyszłości realizowanego przez Gimnazjum w Koźmicach Wielkich i Gimnazjum w Węgrzcach Wielkich (charakter, rodzaj i liczba godzin zajęć zestawione zostały w załączniku nr 6 do SIWZ) w poniższym zakresie: a) Przygotowanie planu zajęć podlegającego zatwierdzeniu przez Koordynatora szkolnego (do 7 dni od dnia podpisania umowy - brak zgody Koordynatora na przedstawiony przez Prowadzącego program, równoznaczny jest z koniecznością jego niezwłocznej korekty i dostosowania do uwag zgłoszonych przez Koordynatora szkolnego, nieuwzględnienie uwag Koordynatora może skutkować rozwiązaniem umowy), który winien zawierać: cele, zakres treści z rozbiciem na poszczególne jednostki lekcyjne ilościowo odpowiadające specyfikacji w danym rodzaju zajęć oraz rezultaty, jakie będą osiągnięte w trakcie realizacji. Plan powinien odpowiadać założeniom projektowym wskazanym w specyfikacji oraz odpowiadać na potrzeby uczniów zrekrutowanych do określonych zajęć, na które została złożona oferta. Plan zajęć w założeniach czytelnie ma przedstawiać, sposób prowadzenia zajęć metodami warsztatowymi i/lub aktywizującymi i/lub projektu; w przypadku ECDL - szkolenia, ponadto w min. 50% zajęć wykorzystane mają być nowoczesne pomoce dydaktyczne, sprzęt elektroniczny i oprogramowanie multimedialne (zwiększenie skuteczności i uatrakcyjnienie zajęć), które zostaną udostępnione prowadzącemu zajęcia. b) Przeprowadzenie zajęć projektowych w liczbie określonej w zał. Nr 6 do SIWZ oraz terminie ustalonym w Harmonogramie zajęć (opisanym poniżej); c) Prowadzenie dokumentacji merytorycznej, tj. dzienników zajęć, list obecności oraz na prośbę Koordynatora szkolnego złożenie przedmiotowej dokumentacji w biurze projektowym w określonym terminie, d) Dostarczenie okresowych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników i list obecności (nie później niż do 3 dni roboczych po upływie danego okresu), e) Wypełnienie okresowych sprawozdań dostarczonych przez Koordynatora szkolnego i/lub osobę prowadzącą monitoring, f) Realizacja zajęć zgodnie z Harmonogramem zajęć ustalonym przez Kierownika projektu (w przypadku planowania wprowadzenia jakichkolwiek zmian w terminach realizacji zajęć określonych w Harmonogramie niezwłoczne poinformowanie Koordynatora o planowanej zmianie i konieczność uzyskania jego zgody); g) Korzystanie w procesie nauczania z metod warsztatowych, aktywizujących, projektu, nowoczesnych technologii ICT (w szczególności wykorzystywanie sprzętu i pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach realizacji projektu), h) Współpraca przy promocji i monitoringu projektu, i) Odpowiedzialność za ucznia w czasie przerw między zajęciami oraz podczas spożywania posiłków, j) w razie nieobecności ucznia na zajęciach zaległości, wynikające z nieobecności ucznia, wyrównuje spotykając się z nim dodatkowo i/lub przekazując mu odpowiednie materiały (tak aby była możliwość osiągnięcia wskaźników realizacji projektu). k) Inne czynności zlecone przez Kierownika Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu. Powyższe zajęcia projektowe mają kształtować kompetencje kluczowe oraz wpływać na rozwój zainteresowań uczestników i ukierunkowania na wybór odpowiedniego zawodu. Zajęcia odbywać się będą na terenie Gimnazjów w Koźmicach Wielkich i Węgrzcach Wielkich. Prowadzący zajęcia musi być dyspozycyjny i w pełni dostosować czas zajęć do harmonogramu zajęć opracowanego przez Kierownika projektu (dostosowanego do podziału godzin uczniów z danej szkoły i wynikającego m.in. z organizacji przewozu uczniów do miejsc zamieszkania, dostosowany do możliwości, jakie będą posiadać uczniowie oraz warunków organizacyjnych szkoły zapewniających bezpieczny pobyt młodzieży na jej terenie i ograniczający do niezbędnego minimum czas oczekiwania na zajęcia projektowe, ze względu na brak możliwości organizacji dodatkowej opieki)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 45.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż w okresie realizacji usługi: będzie dysponował odpowiednim personelem [Zamawiający wymaga na każdą z części jedną osobę posiadającą: a) wykształcenie wyższe; b) kwalifikacje do nauczania w gimnazjum, c) spełniającą zestawione w pkt. 8.2.3 wymogi dodatkowe stawiane wobec prowadzących poszczególne rodzaje zajęć i załączenie do oświadczenia opisu ich spełniania i/lub rekomendacje] oraz złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób (wyznaczonych do prowadzenia zajęć) do nauczania w gimnazjum, b) opisu spełniania wymogów i/lub rekomendacje / zaświadczenia / certyfikaty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie w pracy w gimnazjum - 20
  • 3 - Czynny zawodowo nauczyciel - 15
  • 4 - Doświadczenie w pracy odpowiadającej rodzajowi zajęć w projekcie, realizowane w ostatnich trzech latach. - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w § 11 ust. 2-6, jeżeli: 1) polega na zmianie osoby realizującej zamówienie (podanej w ofercie) - tylko jeśli nowa zaproponowana osoba spełnia wymogi określone w SIWZ oraz posiada kwalifikacje i doświadczenie co najmniej równe osobie podanej w pierwotnie złożonej ofercie, lub 2) jest uzasadniona zmianą przepisów prawa, lub 3) zostanie spełniony następujący warunek: Wykonawca w trakcie świadczenia usług poinformuje Zamawiającego o zmianie treści Oświadczenia Wykonawcy złożonego dla celów zgłoszenia do ZUS i US, która skutkować będzie tym, że: a) Zamawiający będzie musiał ponieść dodatkowe koszty obciążeń publiczno-prawnych wynikające z obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych). Wtedy kwota brutto umowy ulegnie zmianie do takiego poziomu, że cena brutto powiększona przez Zamawiającego o ww. obciążenia wyniesie co najwyżej kwotę, która podlegała ocenie jako kwota oferty. b) Zamawiający nie będzie musiał ponosić dodatkowych kosztów obciążeń publicznoprawnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych). Wtedy kwota brutto umowy ulegnie zmianie do takiego poziomu, że cena brutto umowy będzie równa cenie brutto, która podlegała ocenie jako kwota oferty; lub 4) wynika z innych szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjumkozmice.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum w Koźmicach Wielkich; Koźmice Wielkie 605, 32-020 Wieliczka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2013 godzina 11:15, miejsce: Gimnazjum w Koźmicach Wielkich (SEKRETARIAT); Koźmice Wielkie 605, 32-020 Wieliczka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby prowadzonego przez Zamawiającego Projektu Klucz do przyszłości (POKL.09.01.02-12-039/12), realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% środków przeznaczonych na realizację zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.