eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaArchiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Konopiska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Częstochowa: Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Konopiska
Numer ogłoszenia: 496268 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 445708 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski, ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Archiwizacja rejestrów pisanych ewidencji gruntów dla gminy Konopiska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest archiwizacja analogowych rejestrów ewidencji gruntów dla gminy Konopiska z możliwością wyszukiwania informacji na podstawie nr działki i właściciela. Zakres i technologia prac: 1)Skanowanie a.rozdzielczość skanowania 400 DPI, kolor; b.skany powinny być odpowiednio zorientowane, aby korzystanie z nich było możliwe bez obracania; c.strony składające się z dwóch kart (dla których treść poszczególnych rubryk przechodzi z jednej karty na drugą) muszą być zeskanowane w całości do jednego pliku; d.w przypadku nieczytelnych skanów, należy je uczytelnić w programie do obróbki obrazów rastrowych; e.pliki należy zapisać w formacie jpg; f.UWAGA: Część rejestrów (głownie tych w formacie A-3) w celu poprawnego i czytelnego zeskanowania będzie wymagała rozszycia i po zeskanowaniu doprowadzenia do stanu nie gorszego niż przed skanowaniem. 2)Pliki należy umieścić w zdefiniowanej strukturze katalogów: a.katalog główny o nazwie gminy; b.wewnątrz podkatalogi o nazwie obrębu; c.wewnątrz podkatalogi o nazwie zgodne z nr tomu; d.nazwy plików muszą być zgodne z numerem strony w rejestrze; e.w przypadku braku numerów stron Wykonawca zanumeruje oddzielnie każdy tom od nr 1 do n. 3)Rejestry po zeskanowaniu nie mogą być w gorszym stanie technicznym niż przed skanowaniem. W razie konieczności należy wymienić, wzmocnić okładki opisując na nich informacje zgodnie z dotychczasowy opisem. 1)Baza obiektów. a.Wykonawca dla zeskanowanych rejestrów utworzy bazę danych zawierającą następujące obiekty: -działki wraz z kartami mapy (łącznie z działkami wykreślonymi) -właścicieli (łącznie z wykreślonymi) -pozycji rejestrowych (łącznie z wykreślonymi) -strony rejestru z opisaniem nr tomu, nazwy gminy i obrębu. -dwukierunkowe relacje: działki - strony, działki - pozycja, właściciele - strony, właściciele - pozycja, pozycja - strony Baza musi być założona oddzielnie dla każdego obrębu. Baza musi być w formacie Excel-a. (Należy zwrócić uwagę na prawidłowe formatowanie komórek) b.Wykonawca sporządzi w formie operatu posortowane wykazy na podstawie danych zawartych w stworzonej bazie. -działek z informacją o obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony -właścicieli z informacją obrębie, pozycji, tomie, karcie mapy, nr strony -pozycji z informacją o obrębie, tomie, numerach stron stanowiących pozycję Pozostałe informacje dot. obu zadań znajdują sie znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CADGEO Sp. z o.o., ul. Wręczycka 11a, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38618,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 54005,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.