eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukówbudowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 2 w mieście Łuków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-22

POZYCJA 49607

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łuków: budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 2 w mieście Łuków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Łuków, do kontaktów: Hanna Boguszewska - inspektor Wydziału Inwestycji Promocji i Integracji Europejskiej Urzędu Miasta Łuków, w sprawach procedury zamówień publicznych: Wiesław Czajka - specjalista ds. zamówień publicznych, Sławomir Zdanowski - specjalista ds. zamówień publicznych, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. +48 025 7983006 w. 127, +48 025 7983000 w. 140, fax +48 025 7982911, e-mail: info@um.lukow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lukow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasto Łuków, Hanna Boguszewska - inspektor Wydziału Inwestycji Promocji i Integracji Europejskiej Urzędu Miasta Łuków, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. +48 025 7983006 w. 127, fax +48 025 7982911, www.lukow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasto Łuków, w sprawach procedury zamówień publicznych: Wiesława Czajka - specjalista ds. zamówień publicznych, Sławomir Zdanowski - specjalista ds. zamówień publicznych, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. +48 025 7983006 w. 127, +48 025 7983000 w. 140, fax +48 025 7982911, e-mail: wczajka@um.lukow.pl, szdanowski@um.lukow.pl, www.lukow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasto Łuków, inspektor Barbara Krasuska - sekretariat Urzędu Miasta Łuków pok. 109, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. +48 025 7982701, fax +48 025 7982911, www.lukow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 2 w mieście Łuków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Łuków, Gimnazjum Nr 2 ul. Cieszkowizna 13, 21-400 Łuków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sali gimnastycznej przy Gimnazjum Nr 2 w mieście Luków w zakresie: 1. Budowa fundamentów 2. Budowa przyłącza wod.-kan. 3. Budowa odwodnienia 4. Wymiana ogrodzenia 5. Odtworzenie nawierzchni Ad. 1 Fundamenty - ławy żelbetowe na ścianach podłużnych stężonych ciągłą ławą żelbetową oraz ławy betonowe o przekroju 120x30, 90x30, 80x30 posadowione na głębokości 1,5 do 1,8 m od poziomu terenu w ilości 451,73 m sześc. Ad. 2 Przyłącze wodociągowe do studzienki wodomierzowej wykonane będzie z rur PCV śr. 90 mm, dalej do istniejącego budynku szkoły i do projektowanej hali rurociągami śr. 63 mm PEHD. Ścieki odprowadzane będą przykanalikiem D=0,20 PCV -U do istniejącej studzienki należącej do Gimnazjum . Ad. 3 Celem odwodnienia wykonać drenaż z rurek ceramicznych o średnicy śr. 10 cm. Odprowadzenie wód poprzez studzienkę, w której umieszczona będzie pompa typu KP-150. Ad. 4 Demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki w ramach z kształtowników stalowych o wysokości 1,70 m wraz z cokołem ceglanym na długości 414,50 m. Montaż ogrodzenia ażurowego o wysokości 2,5 m z paneli stalowych ocynkowanych (panel wys. 2,10-2,3 + prefabrykowana podmurówka betonowa wysokości 20 cm) , łączna długość ogrodzenia 438,50 m. Montaż 1 szt. bramy systemowej stalowej ocynkowanej typu rozwiemego w ramach z kształtowników z wypełnieniem panelowym, szerokość wjazdu 4-5 m i wysokość 2 m. Montaż 1 szt. bramy systemowej stalowej ocynkowanej typu przesuwnego w ramach z kształtowników z wypełnieniem panelowym, szerokość wjazdu 6 m i wysokość 2 m. Ad. 5 Odtworzenie nawierzchni obejmuje roboty rozbiórkowe nawierzchni oraz ułożenie nawierzchni z płyt drogowych betonowych i nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej na powierzchni 188,56 m kw. oraz: pełna obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia, załączona do niej dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.21.22.20 - Wielofunkcyjne obiekty sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.15.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.15.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów sprężonego powietrza Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Wykonali co najmniej dwa zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie o łącznej wartości. co najmniej 700000,- PLN. netto o rodzaju podobnym i podobnej technologii wykonania do przedmiotu zamówienia. 6) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową minimum 700 000 PLN. 7) Posiadają odpowiednio wykwalifikowanych pracowników w tym do obsadzenia stanowiska: - kierownika robót budowlanych - całkowite doświadczenie minimum 5 lat; - kierownika robót sanitarnych- całkowite doświadczenie minimum 5 lat; o geodety - całkowite doświadczenie minimum 3 lata. - należy dołączyć dokumenty stwierdzające, te osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 8) Udzielą 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonaną robotę budowlaną. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty załączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę sporządzoną wg wzoru załączonego przez zamawiającego - Załącznik nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujących dokumentów: 3.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.2 aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.3 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt. 48 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.4 aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1, 3.2 i 3.4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.5.1 w pkt. 3.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3.5.2 Dokumenty, o których mowa w pkt 3.5 lit. a i c oraz pkt 3.5.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.5.3 Dokument, o którym mowa w pkt 3.5 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.5.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.5 i 3.5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 10.3.7 stosuje się odpowiednio. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.1 wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.2 wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.3 stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 5.1 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. kosztorys ofertowy. 7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy wymienione w dokumentach rejestrowych., o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą. 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lukow.pl/bip. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.10.2006, godzina 09:30, Urząd Miasta Łuków ul. Piłsudskiego 17, pok. 107, I piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.