eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówprzebudowa bloku operacyjnego na I piętrze w budynku Szpitala Zakonu Bonifratrów św. Jana Grandego - część pierwsza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-22

POZYCJA 49602

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: przebudowa bloku operacyjnego na I piętrze w budynku Szpitala Zakonu Bonifratrów św. Jana Grandego - część pierwsza Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szpital Zakonu Bonifratrów Św. Jana Grandego w Krakowie, do kontaktów: w sprawach merytorycznych inż. Artur Matoga - Kierownik Działu Eksploatacji, w sprawach formalnych mgr Agnieszka Krajewska - Durek - Specjalista ds. prawnych, ul. Trynitarska 11, 31-061 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4305542, 4305500 wew. 178, fax 012 4305491, e-mail: prawnik@bonifratrzy.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bonifratrzy.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa bloku operacyjnego na I piętrze w budynku Szpitala Zakonu Bonifratrów św. Jana Grandego - część pierwsza. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Grandego w Krakowie, ul. Trynitarska 11. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa bloku operacyjnego na I piętrze w budynku Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Grandego składającego się: z sali operacyjnej i zaplecza w zakresie architektury, konstrukcji, technologii, instalacjii klimatyzacji, wodnokan., c.o., instalacji elektrycznej oraz instalacji gazów medycznych zgodnie z dokumentacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia jeśli przepisy wymagają takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 4 zamówienia o podobnym zakresie i rozmiarze oraz wartości minimum 300 000 każde oraz że kierownik budowy posiada kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie, a dla osób wykonujących prace budowlane zaświadczenia o posiadaniu kwalifikacji do prac na budowie. 2.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dla spełnienia wymogu sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający rozumie zdolność kredytową Wykonawcy do zaciągnięcia kredytu minimum 500 000 zł lub posiadanie takiej kwoty na koncie bankowym Wykonawcy oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej działalności gospodarczej na kwotę 500 000 zł. Aktualne odpisy z właściwego rejestru, wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentacji i zawarcia umowy, aktualne zaświadczenia z US, KRK, ZUS, Krajowego Rejestru Długów itp., zgodnie z informacjami zawartymi w SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1, niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, spełnienie warunków wykazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie wzorów (opisujących wymagane kryteria) zamieszczonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, po uprzednim sprawdzeniu oferty pod względem technicznym i formalnym Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia jeśli przepisy wymagają takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1 Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 4 zamówienia o podobnym zakresie i rozmiarze oraz wartości minimum 300 000 każde oraz że kierownik budowy posiada kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie, a dla osób wykonujących prace budowlane zaświadczenia o posiadaniu kwalifikacji do prac na budowie. 2.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dla spełnienia wymogu sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający rozumie zdolność kredytową Wykonawcy do zaciągnięcia kredytu minimum 500 000 zł lub posiadanie takiej kwoty na koncie bankowym Wykonawcy oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej działalności gospodarczej na kwotę 500 000 zł. Aktualne odpisy z właściwego rejestru, wykaz osób które będą wykonywać zamówienie, pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentacji i zawarcia umowy, aktualne zaświadczenia z US, KRK, ZUS, Krajowego Rejestru Długów itp., zgodnie z informacjami zawartymi w SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena - 90% 2. koszt eksploatacji klimatyzacji przez okres jednego roku przy maksymalnym wykorzystaniu klimatyzacji -5% 3. okres gwarancji klimatyzacji nie krótszy niż 12 miesięcy - 5% 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bonifratrzy.krakow.pl. Opłata: 150 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto z wyraźnie zaznaczonym tytułem lub w kasie szpitala. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 10:00, Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12 października 2006 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, w sali 106, budynek C.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR, działanie 3.5., Poddziałanie 3.5.2. "Poprawa dostępności do diagnostyki i terapii schorzeń przewodu pokarmowego w Szpitalu Bonifratrów" 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.