eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNIKA USŁUG KOSMETYCZNYCH, TECHNIKA FARMACEUTYCZNEGO, OPIEKUNA MEDYCZNEGO ORAZ MEBLI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Łowicz: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNIKA USŁUG KOSMETYCZNYCH, TECHNIKA FARMACEUTYCZNEGO, OPIEKUNA MEDYCZNEGO ORAZ MEBLI
Numer ogłoszenia: 496026 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łowickie Centrum Kształcenia Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Łowiczu , ul. Ułańska 2, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 46 8375885, faks 46 8375027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowickiecku.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA WYPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNIKA USŁUG KOSMETYCZNYCH, TECHNIKA FARMACEUTYCZNEGO, OPIEKUNA MEDYCZNEGO ORAZ MEBLI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń, narzędzi, materiałów, zestawów produktów, mebli gotowych oraz usługi wykonania mebli (stanowisk egzaminacyjnych), stanowiących wyposażenie pracowni szkolnych - technika usług kosmetycznych, technika farmaceutycznego, opiekuna medycznego. Zamówienie będzie realizowane z podziałem na części: Część I - wyposażenie pracowni technika usług kosmetycznych, Cześć II - wyposażenie pracowni technika farmaceutycznego, Część III - wyposażenie pracowni opiekuna medycznego, Część IV - meble. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań został umieszczony w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji 24 miesiące na warunkach określonych w załączniku 7 do SIWZ - karta gwarancyjna. Przedmioty zamówienia muszą posiadać instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy danego rodzaju sprzęcie, winny być wyposażone we wszystkie niezbędne elementy (przewody zasilające, elektrody, rurki) niezbędne do uruchomienia i prawidłowej pracy u zamawiającego do celu którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego. Wszystkie dokumenty, instrukcje obsługi muszą być sporządzone w języku polskim w formie pisemnej/drukowanej. Wykonawca zobowiązany będzie do rozładunku, wniesienia do wskazanych pomieszczeń zamawiającego oraz przeprowadzenia szkolenia z wybranymi typami urządzeń. Wymóg szkolenia na wybranych urządzeniach został odpowiednio zaznaczony dopiskiem szkolenie..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia dotyczyć będą wymienionych produktów z poszczególnych części I-III.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.19.61.00 - Sprzęt dla osób starszych 33.19.11.10 - Autoklawy 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.63.20.00 - Produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała 33.72.20.00 - Zestawy do manikiuru i pedikiuru 33.74.00.00 - Produkty do pielęgnacji rąk i paznokci 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: Część I - 1000,00 zł Część II - 400,00 zł Część III - 300,00 zł Część IV - nie wymagane wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Do ofert należy dołączyć oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Do ofert należy dołączyć oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Do ofert należy dołączyć oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Do ofert należy dołączyć oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawca w razie korzystania za zasobów udostępnionych wypełnia załącznik 8 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Do ofert należy dołączyć oświadczenie zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 Ustawy PZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

dowód wpłaty wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowickiecku.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ułańska 2, 99-400 Łowicz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Łowickiego Centrum Kształcenia Ustawicznego Województwa Łódzkiego w Łowiczu, ul. Ułańska 2, 99-400 Łowicz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.