Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Śrem: Przygotowanie i wydanie gorących posiłków w Szkole Podstawowej Nr 1 dla dzieci w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 495996 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Śremie, ul. Mickiewicza 40, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 61 2836107, faks 61 2833989.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i wydanie gorących posiłków w Szkole Podstawowej Nr 1 dla dzieci w 2014 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przygotowanie i wydanie gorących posiłków, zgodnie z zaleceniami i normami Żywienia Instytutu Żywności i Żywienia, uczniom w stołówce na terenie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Śremie. 2. Posiłki dla dzieci należy wydawać od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach 11:30 do 14:30. 3. Zamawiający wymaga, aby gorące posiłki były przygotowane w dniu ich wydania. 4. Miesięczny jadłospis dla uczniów szkoły powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów, z wykorzystaniem mięsa wieprzowego, wołowego, drobiu, podrobów, ryb o określonej gramaturze i być w postaci: a) drugiego dania - 380g bez sosu w tym: - ziemniaki ( kasza, ryż lub makaron, pyzy) - 200g, - danie mięsne / ryba - 80g, - surówka lub jarzyny gotowane - 100g, Dwa razy w tygodniu - danie mięsne, raz w tygodniu danie z rybą oraz dwa razy w tygodniu danie bezmięsne (np. naleśniki, pierogi, placki ziemniaczane itp. - 300g). Danie bezmięsne składające się z np. ziemniaków, surówki i np. jajek winno mieć gramaturę 380g. Ziemniaki powinny stanowić oddzielną potrawę i nie mogą zastępować potraw z warzyw. Dodatki do posiłku np. sos muszą stanowić min. 70g. Kaloryczność jednego posiłku powinna wynosić minimum 780 kalorii. 5. Oferent musi tak skalkulować cenę jednostkową gorącego posiłku aby: - nie uległa zmianie w trakcie umowy, bez względu na ilość zamówionych gorących posiłków, 6. Ustalając cenę jednostkową posiłku należy przyjąć, że z posiłków skorzysta: - 46 dzieci x 235 dni = 10 810 posiłków. Uwaga! Podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia zapotrzebowania na pomoc w formie dożywiania. 7. Wytyczne dotyczące przygotowania i wydania posiłku: - Wykonawca dostarcza Zamawiającemu miesięczny jadłospis zaakceptowany przez dietetyka - złożenie pieczątki i podpisu na każdej stronie jadłospisu - do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis zawiera dokładnie określone daty, gramatury posiłków oraz podpis kontrahenta. - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki bezwzględnie zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu, warunków produkcji posiłków oraz jest odpowiedzialny za ich przestrzeganie. - Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości miejsca wykonywania i wydawania posiłków. - Wykonawca podawał będzie miesięczny jadłospis do wiadomości uczniów korzystających z posiłku oraz personelu w sposób zwyczajowo przyjęty w szkole najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje. - Posiłki wydawane będą na podstawie wykazu dzieci potwierdzonego przez Kierownika Sekcji Świadczeń Pomocy Społecznej. - Wykazy będą obejmować: dane dzieci, liczbę dni miesiąca oraz potwierdzenie odbioru posiłku. - Zamawiający zobowiązuje się do terminowego dostarczania wykazów uczniów zakwalifikowanych do pomocy w formie dożywiania na następny miesiąc, w terminie do dnia 27 każdego miesiąca poprzedzającego, - Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości wydawanych posiłków w zależności od potrzeb. - Zamawiający ma obowiązek zgłosić zmianę ilości posiłków najpóźniej w ciągu dwóch dni. - Wykonawca poinformuje w trzecim dniu Zamawiającego o każdym przypadku dwukrotnego nieodebrania posiłku przez ucznia. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania korekty ilości zamówionych posiłków telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem. - Kontrolę jakości wydawanych posiłków oraz ich zgodności z jadłospisem prowadzić będzie w imieniu Zamawiającego upoważniony pracownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Śremie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10 - Posiłki szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- S.C. Gastronomiczno-Handlowa M.Z. Bianek ul. Kochanowskiego 2, 63-100 Śrem, ul. Kochanowskiego 2, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59518,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25000,00
Oferta z najniższą ceną: 25000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wskazany wykonawca prowadzi stołówkę w Szkole nr 1 w Śremie. Nie ma możliwości udzielenia zamówienia innemu wykonawcy, z uwagi n fakt wydzierżawienia przez szkołę stołówki szkolnej konkretnemu podmiotowi gospodarczemu.
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- "Remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Śremie"
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Śrem oraz podległych jednostek organizacyjnych na lata 2026/2027
- DOSTAWA LEKÓW, MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH, ŚRODKÓW ANTYSEPTYCZNYCH I DEZYNFEKCYJNYCH, JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW MEDYCZNYCH DO DZIAŁU FARMACJI SZPITALNEJ ZOL W ŚREMIE
- Remont lokalu mieszkalnego z wykonaniem wewnętrznej instalacji gazowej oraz dostarczeniem niezbędnego wyposażenia.
- Zakup, montaż oraz uruchomienie agregatu prądotwórczego - II postępowanie
więcej: przetargi w Śremie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.