eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Kraków: Dostawa materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych
Numer ogłoszenia: 49587 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych i opasek gipsowych określonych w załączniku nr 4, 5, 6, 7 do niniejszej SIWZ. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolne z 4 części zamówienia: Część nr 1 - dostawa materiałów opatrunkowych - załącznik nr 4 do siwz, Część nr 2 - dostawa opasek i podkładów gipsowych - załącznik nr 5 do siwz, Część nr 3 - dostawa zestawów dla noworodka - załącznik nr 6 do siwz. Część nr 4 - dostawa chust, rękawów, testów i plastrów - załącznik nr 7 do siwz 1. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w każdej z części zostaną odrzucone. 2. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7. 3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 6. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji - w załącznikach asortymentowych nr 4 do 7 dotyczących każdej z części zamówienia podano minimalne i maksymalne ilości zamawianych asortymentów. 7. Zamawiający, zależnie od zmieniającego się zapotrzebowania może nie wykorzystać pełnej wartości całkowitej umowy obliczonej wg ilości maksymalnych, bez roszczeń z tego tytułu ze strony Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości : a) 2 000,00 PLN dla części nr 1 zamówienia, b) 200,00 PLN dla części nr 2 zamówienia, c) 50,00 PLN dla części nr 3 zamówienia, d) 140,00 PLN dla części nr 4 zamówienia. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania oraz część zamówienia, której wadium dotyczy. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 09.03.2012 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158, z późn. zmianami).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI SIWZ. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. - Oświadczenie Wykonawcy nr 1 pkt. 1, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, dla każdej części zamówienia oddzielnie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI SIWZ. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.a. Oświadczenie Wykonawcy nr 1 pkt. 2, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, dla każdej części zamówienia oddzielnie, b. jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art.26 ust.2b ustawy), dla każdej części zamówienia oddzielnie;. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 1c do siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI SIWZ. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. - Oświadczenie Wykonawcy nr 1 pkt. 3, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), dla każdej części zamówienia oddzielnie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI SIWZ. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. - Oświadczenie Wykonawcy nr 1 pkt. 3, (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ), dla każdej części zamówienia oddzielnie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla spełnienia wymaganych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty prawidłowo wypełnione i podpisane wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. VI SIWZ. Warunek uważa się za spełniony jeżeli Wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki opisane w pkt. VI siwz, oraz przedstawi wymagane w pkt. VI siwz dokumenty. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, których Zamawiający sprawdzi kompletność, a następnie sprawdzi spełnienie warunków wg formuły : spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. a) Oświadczenie Wykonawcy nr 1, pkt. 4 (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz), dla każdej części zamówienia oddzielnie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • inne dokumenty

    Dla wszystkich materiałów jałowych (sterylnych) konieczne jest dołączenie dokumentu potwierdzającego walidację procesu sterylizacji wyrobów zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1 (sterylizacja parą wodną w nadciśnieniu), PN-EN ISO 11135-1 (sterylizacja tlenkiem etylenu). Dokument ten może być w formie końcowego Raportu z walidacji lub Raportu ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji. Wykonawca może zamiast tych zaświadczeń może złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. (§ 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2009 r. DZ.U. z 2009 r. nr 226,poz.1817.) - zgodne z wymogami opisanymi w pkt.VI.6

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze, lub jeżeli Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu reprezentuje wyznaczony pełnomocnik - zgodnie z zapisem w pkt. 7. 1) niniejszej siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w przypadku zmian cen urzędowych, stawki podatku VAT oraz udokumentowanej zmiany cen producenta, 2) w przypadku wycofania z obrotu handlowego któregokolwiek z asortymentów objętych niniejszą umową - możliwość rozwiązania umowy dla tego asortymentu. 3) wystąpienia sił wyższych spowodowanych m.in. zjawiskami atmosferycznymi niemożliwych do określenia w dniu zawierania umowy. Za przypadki siły wyższej uważa się wszelkie zdarzenia, zaistniałe niezależnie od woli stron, i na których zaistnienie strony nie miały żadnego wpływu jak np. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, epidemie, strajki, zarządzenia władz, długotrwałe i katastrofalne warunki pogodowe. Fakt zaistnienia siły wyższej powinien być udowodniony dokumentem pochodzącym od właściwego organu administracji publicznej, IMGW.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe 31-530 Kraków ul. Łazarza 14 pok.218 Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe 31-530 Kraków ul. Łazarza 14 pok.218 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów opatrunkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia - strona 1 opcja Lp. Asortyment ilosć minimalna ilość maksymalna j.m. 1 2 3 4 5 1 Elastyczna siatka opatrunkowa na głowę, szer.5-6 cm - Zamawiajacy dopuszcza dowolne długości siatki 2 000 4 000 m.b. 2 Gaza bawełniana jałowa, 17-nitkowa, 1 m x 1 m 10 000 20 000 szt. 3 Gaza bawełniana jałowa, 17-nitkowa, 1/2 m2 15 000 30 000 szt. 4 Kompres jałowy bawełniany, 8- warstwowy, 17- nitkowy, 10 cm x 10 cm x 3 szt. 8 000 18 000 opak. 5 Kompres jałowy bawełniany, 8- warstwowy, 17- nitkowy, 5cm x 5cm x 3 szt. 10 000 20 000 opak. 6 Kompres niejałowy, 8 warstwowy, 17 nitkowy, 10 cm x 10 cm x 100 szt 800 1 600 opak. 7 Kompres niejałowy, 8 warstwowy, 17 nitkowy, 5 cm x 5 cm x 100 szt 1 000 1 800 opak. 8 Kompres wysokochłonny, jałowy, typu adsorba, 10 cm x 20 cm, pakowany pojedynczo 400 800 szt. 9 Lignina bielona arkusze 350 700 kg. 10 Opaska dziana pakowana pojedynczo, 10 cm x 4 m 10 000 25 000 szt. 11 opaska dziana pakowana pojedynczo, 15 cm x 4 m 4 000 12 000 szt. 12 Opaska elasyczna uciskowa, tkana, z zapinką, pakowana pojedynczo, 12 cm x 4 m 2 000 6 000 szt. 13 Pakiet kompresów jałowych, 8 - 12 warstwowych, 17 nitkowych, 10 cm x 10 cm x 10 szt, opakowanie typu folia - papier, bez dodatkowych opasek wiążących 400 1 000 opak. 14 Pakiet kompresów jałowych, 8 - 12 warstwowych, 17 nitkowych, 5 cm x 5cm x 10 szt, opakowanie typu folia - papier, bez dodatkowych opasek wiążących 600 1 200 opak. 15 Plaster tkaninowy z opatrunkiem 6 cm x 1 m 400 600 szt. Część nr 1 zamówienia - strona 2 opcja Lp. Asotyment ilosć min. ilość max. j.m. 1 2 3 4 5 16 Przylepiec mocujący foliowy, hipoalergiczny, na kleju akrylowym, 1,25 cm x 5 m - * 300 800 szt. 17 Przylepiec mocujący foliowy, hipoalergiczny, na kleju akrylowym, 2,5 cm x 5 m - * 700 1 500 szt. 18 Przylepiec mocujący jedwabny, hipoalergiczny, na kleju akrylowym, 1,25 cm x 5 m - * 50 100 szt. 19 Przylepiec mocujący jedwabny, hipoalergiczny, na kleju akrylowym, 2,5 cm x 5 m. - * 50 100 szt. 20 Przylepiec mocujący na tkaninie, hipoalergiczny, na kleju akrylowym, 1,25 cm x 5 m - * 300 650 szt. 21 Przylepiec mocujący na tkaninie, hipoalergiczny, na kleju akrylowym, 2,5 cm x 5 m - * 400 1 000 szt. 22 Przylepiec mocujący na tkaninie, hipoalergiczny, na kleju akrylowym, 5 cm x 5 m - * 30 100 szt. 23 Przylepiec włókninowy chirurgiczny 30 cm x 10 m 5 20 szt. 24 Serweta włókninowa jałowa typu TMS lub SMS 75x45 cm z otworem 5 cm 40 100 szt. 25 Serweta włókninowa jałowa typu TMS lub SMS 80-90 cm x 75-90 cm 250 600 szt. 26 Opatrunek z gazy jałowy typu tupfer, kształt rożka, rozmiar 12 x 12 cm lub zbliżony, pakowany po 3-5 szt. 250 500 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa opasek i podkładów gipsowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 zamówienia opcja Lp. Asotyment ilosc minimalna ilość maksymalna j.m. 1 2 3 4 5 1 Opaska gipsowa, 10 cm x 3 m, czas wiązania 8- 12 minut 100 200 szt. 2 Opaska gipsowa, 12 cm x 3 m, czas wiązania 8-12 minut 150 300 szt. 3 Opaska gipsowa, 15 cm x 4 m, czas wiązania 8-12 minut 150 300 szt. 4 Opaska gipsowa, 10 cm x 3m, czas wiązania 5-6 minut. 150 300 szt. 5 Opaska gipsowa, 12 cm x 3m, czas wiązania 5-6 minut. 150 300 szt. 6 Opaska gipsowa, 15 cm x 3m, czas wiązania 5-6 minut. 150 300 szt. 7 Podkład podgipsowy naturalny 10 cm x 3 m 300 600 szt. 8 Podkład podgipsowy naturalny 15 cm x 3 m 300 600 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa zestawów dla noworodka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 zamówienia opcja Lp. Asotyment minimalna ilosć zestawów maksymalna ilość zestawów j.m. 1 2 3 4 5 1 Zestaw dla noworodka w składzie: podkładchłonny z pulpy celulozowej 60 x 60 cm., czapeczka dla noworodka, kocyk flanelowy 160 x 75 cm, serweta kompresowa 25 x 20 cm - 6 szt. Zapakowany w torbę papierowo- foliową, na opakowaniu oznaczona data ważności. Sterylizowane EO. Odpowiadające normom PN EN 13795. Do każdego zestawu ma być dołączona pieluszka jednorazowa dla noworodka o wadze 2-5 kg. Pieluszka ma posiadać wycięcie na pępek, miękką wewnętrzną warstwę włókniny pochłaniającą mocz i wolne stolce, oddychająca. Pakowana indywidualnie. 50 120 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa chust, rękawów, testów i plastrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 zamówienia opcja Lp. Asotyment ilosć minimalna ilość maksymalna j.m. 1 2 3 4 5 1 Chustka trójkątna włókninowa 1 250 2 500 szt. 2 Plaster poinjekcyjny wymiary 5 m x 4 cm lub zblizone 50 100 szt. 3 Rękaw foliowo- papierowy, szer 10 cm - Zamawiający dopuszcza dowolne długości 400 800 m.b. 4 Rękaw foliowo- papierowy, szer 15 cm - Zamawiający dopuszcza dowolne długości 400 800 m.b. 5 Test sterylizacji na parę nasyconą ( Comply) x 480 szt 4 10 opak..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.