To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-23
Ogłoszenie nr 49569 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.
Radoszyce: Zapewnienie dostępu do edukacji przedszkolnej poprzez budowę budynku przedszkola w Radoszycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18267-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce, krajowy numer identyfikacyjny
29101062000000, ul.
ul. Żeromskiego
28,
26230
Radoszyce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
413 735 083, faks
413 735 084, e-mail
budownictwo@radoszyce.pl
Adres strony internetowej (URL): www.radoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie dostępu do edukacji przedszkolnej poprzez budowę budynku przedszkola w Radoszycach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BKŚ.271.6.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania "Zapewnienie dostępu do edukacji przedszkolnej poprzez budowę budynku przedszkola w Radoszycach". Zadanie obejmuje budowę budynku przedszkola zaprojektowanego jako parterowy z częściowym podpiwniczeniem z 7 salami dla dzieci wraz z zapleczem administracyjnym, socjalnym, kuchennym i technicznym wraz z urządzeniami towarzyszącymi. Łączna docelowa powierzchnia użytkowa budynku wynosić będzie 1231,5 m^2, powierzchnia zabudowy 1117,3 m^2, kubatura 7586 m3. Uwaga! Zamówienie nie obejmuje: budowy placu zabaw, zagospodarowania terenu wokół budynku oraz wyposażenia. Na przedmiot zamówienia składają się dwa etapy: Etap 1 - budowa budynku przedszkola (tzw. stan surowy zamknięty) Etap 2 - stan wykończeniowy Wstępny harmonogram prac w etapie I: Etap I - do dnia 30.11.2017 r. a)roboty rozbiórkowe trzech budynków gospodarczych oraz ustępu suchego - budynek gospodarczy 1: szerokość: 9,28 m, długość: 17,21 m, powierzchnia: 131,91 m2, budynek gospodarczy 2: szerokość: 3,93 m, długość: 4,70 m, powierzchnia: 18,47 m2, budynek gospodarczy - ziemianka: szerokość maksymalna: 7,21 m, długość: 9,54m, powierzchnia: 62,24 m2, ustęp suchy: szerokość: 2,00 m, długość: 2,20 m, powierzchnia: 4,40 m2 b)prace ziemne c)wycinka drzew d)przebudowa sieci uzbrojenia terenu kolidujących z inwestycją e)budowa obiektu przedszkola - budynek kubaturowy f)budowa przyłączy: wodociągowego, elektrycznego, kanalizacyjnego (sanitarna i deszczowa) Wstępny harmonogram prac w etapie II: Etap II - do dnia 30.06.2018 r. a)instalacja wodociągowa b)instalacja fotowoltaiczna c)instalacja alarmowa, telefoniczna, RTV, multimedialna d)instalacja kanalizacji sanitarnej e)instalacja grzewcza f)instalacja wentylacyjna g)instalacja elektryczna h)instalacja odgromowa i)roboty wykończeniowe j)uzyskanie prawomocnego pozwolenia na częściowe użytkowanie obiektu do 30.06.2018 r w zakresie objętym umową k)wykonanie inwentaryzacji powykonawczej l)dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno - ruchowej (DTR)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111300-0,
45231300-8,
45310000-3,
45330000-9,
45331100-7,
45332000-8,
45332000-3,
45332400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2845410.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert13 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3499854,30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





