eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych. Nr sprawy RAP.272.141.2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Wrocław: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych. Nr sprawy RAP.272.141.2012
Numer ogłoszenia: 495064 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207897 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych. Nr sprawy RAP.272.141.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych. Część nr 1: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych. Część nr 2: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. CZĘŚĆ NR 1 Część nr 1: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych 1. Miejscem dostawy są: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu znajdujących się na terenie miasta Wrocławia. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3A do SIWZ. 3.Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5A do SIWZ 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Realizowany przedmiot zamówienia winien być nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta zdatny do użytku przez okres 12 miesięcy od daty dostawy produktu do Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dostawy przedmiotu umowy bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu według bieżących potrzeb Zamawiającego. 3) Terminy dostaw: do 14 dni. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3A do SIWZ. Podane w załączniku nr 3A do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 5) W przypadku szkła miarowego klasy A Zamawiający wymaga szkła z załączonym certyfikatem serii z naniesionym numerem serii na produkcie, z naniesionym znakiem H na produkcie. Wykonawca z każda dostawą dot. ww. asortymentu musi dostarczyć certyfikat serii (kserokopię). 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy, 2) okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru, 3) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 3A, SIWZ, 4) jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, czas naprawy zgłoszonej usterki - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. 6. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w pkt 4) na swój koszt i ryzyko, 7. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Część nr 2 Część nr 2: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego 2.Miejscem dostawy są: jednostki organizacyjne Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu znajdujące się na terenie miasta Wrocław. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3B do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji znajdują się w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 5B do SIWZ. Podane w załączniku nr 3B do SIWZ ilości są jedynie prognozą potrzebną do porównania złożonych ofert. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza możliwość na zwiększenie ilości wybranego przez Zamawiającego rodzaju asortymentu w ramach niewykorzystanego asortymentu innym asortymentem objętym opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3B do SIWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonanej dostawy z zastrzeżeniem iż wartość umowy (cena ofertowa) ma charakter maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy dla dostarczanego zakresu rzeczowego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. 4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku.Terminy dostaw: do 14 dni. Terminy poszczególnych dostaw będą liczone każdorazowo od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną u Wykonawcy 5. Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu. 7. W ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. 8. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 1) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji: 24 miesięcy. Okres gwarancji liczy się od dnia dostawy i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego, 2) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji, 3) czas naprawy - do 7 dni licząc od dnia zgłoszenia Wykonawcy w formie pisemnej, pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem faxu. 4) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, 5) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, 6) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. 10. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.79.00.00 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane 42.67.11.00 - Stojaki na narzędzia laboratoryjne 18.42.40.00 - Rękawice 30.19.97.80 - Bibuły 39.22.62.10 - Butle 33.14.13.20 - Igły medyczne 44.61.83.00 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników i wieka 38.43.71.10 - Końcówki pipet 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza 38.41.20.00 - Termometry 42.92.31.10 - Wagi 43.23.10.00 - 43.23.10.00 31.71.11.40 - Elektrody .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCHEM Sp. z o.o., ul. Głowna 6, 55-010 Święta Katarzyna, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 340000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 237651,93

  • Oferta z najniższą ceną: 237651,93 / Oferta z najwyższą ceną: 395986,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALCHEM GRUPA Sp. z o.o., ul. Polna 21, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 390000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 463200,35

  • Oferta z najniższą ceną: 463200,35 / Oferta z najwyższą ceną: 486298,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.