Ogłoszenie z dnia 2005-09-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Inowrocław: dostawa oleju napędowego i opałowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o., do kontaktów: Wojciech Piernik, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, tel. 052 3576068, fax 052 3576060, e-mail: logistyka@mpk.inowroclaw.pl, www.mpk.inowroclaw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o., Wojciech Piernik, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, tel. 052 3576068 wew. 40, fax 052 3576060, e-mail: logistyka@mpk.inowroclaw.pl, www.mpk.inowroclaw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju napędowego i opałowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa oleju napędowego wielosezonowego wg PN-EN/1999-990 w ilości około 520 000 litrów w okresie całego zamówienia i lekkiego opałowego wg DIN 5603 w ilości około 5000 litrów w okresie całego zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: MPK ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.00.00.00 - Produkty i paliwa z ropy naftowej Kod CPV wg słownika 2008: 09.10.00.00 - Paliwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1 908 400,00 zł. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny odpis z KRS lub ewidencji działalności gospodarczej, aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami, aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na składki, oświadczenia o spełnieniu warunków w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat tożsamych dostaw a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie dostaw odpowiadających części zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 9/2005/ZL. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.11.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za pobraniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.11.2005, godzina 10:30, MPK ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław pok. 24.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.09.2005.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Naprawa nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej alejek na terenie Parku Solankowego w Inowrocławiu
- Doposażenie Gminy Inowrocław w wyposażenie niezbędne do realizacji zadań OL i OC
- Doposażenie Gminy Inowrocław w sprzęt niezbędny do realizacji zadań OL i OC
- Dostawa agregatu prądotwórczego o mocy ciągłej 100 kW w ramach zadania Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do wykonywania zadań z zakresu ochrony ludności
- Zakup fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach zadania: Zapewnienie ciągłości dostaw żywności, produktów leczniczych, wody pitnej w tym awaryjnych ujęć wody i budowa lokalnych studni.
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Ekoprzedsiębiorstwa Sp. z o.o. w Mielnie w latach 2026 - 2027"
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu wyposażonego w silniki spalinowe Urzędu Miejskiego w Kudowie-Zdroju w latach 2026 i 2027
- Sukcesywne dostawy paliw - bezgotówkowe tankowanie pojazdów na stacji paliwowej Wykonawcy w 2026r. (3 Części)
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





