To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Olsztynek: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w czasie realizacji zadania: Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki
Numer ogłoszenia: 494926 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 424408 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5192799, 5192705, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w czasie realizacji zadania: Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru w trakcie prowadzenia prac projektowych i robót budowlanych przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki. Inwestycja realizowania jest w trybie zaprojektuj i wybuduj. 2) Wykonawca oraz osoby zespół osobowy za pomocą, którego będzie wykonywał przedmiot umowy zobowiązani są do działania w interesie i na rzecz Zamawiającego. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących obowiązków: a) W zakresie wykonania projektu budowlanego: - doradzanie Zamawiającemu przy ocenie doboru rozwiązań technicznych i materiałowych zaproponowanych przez Wykonawcę projektu budowlanego, - uczestnictwa we wszelkiego rodzaju naradach i spotkaniach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami projektu, - oceny poprawności i kompletności przedstawionego Zamawiającemu projektu budowlanego, - złożenia Zamawiającemu oświadczenia o dokonaniu weryfikacji i oceny przedstawionego Zamawiającemu projektu budowlanego wraz z informacją o jego poprawności i kompletności, - kwalifikowania zasadności wykonania ewentualnych projektów dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, b) W zakresie wykonawstwa robót: - przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy oraz dokonania czynności przekazania placu budowy przy udziale Zamawiającego, - kontrola procesu budowlanego oraz zapisów w dzienniku budowy, ich zgodności z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową realizacji inwestycji z Wykonawcą robót budowlanych, - kontrola terminowości wykonywania prac zgodnie z umową zawartą z wykonawca robot budowlanych i prac projektowych oraz przedstawionego przez niego harmonogramu rzeczowo - finansowego oraz jego ewentualnych poprawek i modyfikacji, - sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowywanych materiałów, - nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawcę robot budowlanych zasad bhp, ustaleń planu BIOZ; - zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszania prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy - udział w odbiorach robót zanikających i ulegających zakryciu, w tym sporządzanie dokumentacji fotograficznej, - sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, - kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z Zamawiającym, - sprawdzenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej przedłożonej przez Wykonawcę robót, - uczestnictwo we wszelkiego rodzaju naradach i spotkaniach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót, - wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru częściowego i końcowego, - doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazanie inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający, - pomoc w przygotowaniu dokumentów oraz wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą - Prawo Budowlane, oraz pomoc w uzyskaniu pozwolenie na użytkowanie, oraz nadzór nad przekazaniem obiektu do użytkowania, - egzekwowanie usunięcia przez Wykonawcę robót usterek oraz wad stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, - obecności na terenie budowy w miarę zaistniałych potrzeb podczas procesów technologicznych, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu. - weryfikacja ubezpieczenia budowy posiadanego przez Wykonawcę robót budowlanych - zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na place budowy. c) W zakresie rozliczeń finansowych. - kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą projektu budowlanego i robót budowlanych, - sprawdzanie faktur częściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę projektu i robót, kwalifikowanie ich do zapłaty, - sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznym kosztorysów robót, - pomoc w przygotowaniu dokumentów dla Zamawiającego w zakresie rozliczenia dofinansowania udzielonego przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego na realizację inwestycji. 4) Szczegółowe warunki wykonywania przedmiotu zamówienia opisano w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5) Szczegółowy opis zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie przyzamcza w Olsztynku na Park Sportu, Kultury i Rozrywki opisano w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 Do SIWZ. 6) Wartość na jaką Zamawiający zawarł umowę z wykonawcą dokumentacji projektowej i robót budowlanych: ok. 4 000 000,00 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013. Numer umowy o przyznanie dofinansowania: UDA - RPWM.04.02-28-021/12-00 z dnia 28 grudnia 2012r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY JANIUK - PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE
jakie przetargi wygrała firma
JERZY JANIUK - PROJEKTOWANIE W BUDOWNICTWIE
- Jerzy Janiuk Projektowanie w Budownictwie,, ul. Rubinowa 21, 10-698 Olsztyn, 10-698 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77520,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43050,00
Oferta z najniższą ceną: 43050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85608,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla oddziałów przedszkolnych SP nr 1 w Olsztynku oraz SP nr 2 w Olsztynku
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Olsztynek do szkół specjalnych w Olsztynie
- Dostawa kartonów do przechowywania sadzonek na potrzeby Leśnictwa Gospodarstwo Szkółkarskie Mielno
- Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Iława
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją rozbudowy Szpitala Puckiego o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii
- "Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: POPRAWA DOSTĘPU DO OPIEKI PSYCHIATRYCZNEJ W MODELU ŚRODOWISKOWYM DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa Camper Parku wraz z infrastrukturą techniczną na terenie gminy Tczew"
- DZP.26.168.2025 Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlano-instalacyjnych w ramach zadania pn. Przebudowa III piętra budynku "C" w SPZOZ w Wieluniu w celu utworzenia Oddziału Geriatrii
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.