eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Istebna › Dostawa odczynników do laboratorium.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Istebna: Dostawa odczynników do laboratorium.
Numer ogłoszenia: 494900 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Centrum Pediatrii "Kubalonka" w Istebnej , Istebna 500, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8575600, 8575606, faks 033 8575630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpkubalonka.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do laboratorium..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa odczynników laboratoryjnych: Pakiet 1 Drobny sprzęt laboratoryjny Pakiet 2 Oryginalne odczynniki do obsługi i kontroli analizatora hematologicznego BC5300 f-y Mindray Pakiet 3 Odczynniki do analizatora elektrolitów EASY LYTE Na/K/Li Pakiet 4 Odczynniki i kuwety do koagulologii dostosowane do pracy na koagulometrze CC-3003 Pakiet 5 Odczynniki do analityki ogólnej Pakiet 6 Odczynniki do ilościowego oznaczania IgE metodą immunoenzymatyczną Pakiet 7 Testy ELISA do wykrywania przeciwciał dla Mycoplasma pneumoniae, Bordetella pertussis i Chlamydia pneumoniae z dzierżawą czytnika ELISA i płuczki automatycznej Pakiet 8 Odczynniki do biochemii klinicznej przystosowane do pracy na analizatorze A15 (BioSystems) Pakiet 9 Sprzęt do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno-próżniowym Zamówienie obejmuje dostawę według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (podział na 9 pakietów). Oferent dołączy do oferty: -wymagane dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 dla każdego pakietu, -aktualne certyfikaty CE dla oferowanego towaru, -Jeżeli oferent przystępuje do PAKIETU NR 7 wymagana jest akceptacja umowy dzierżawy (zaparafowany wzór umowy dzierżawy) stanowiący załącznik nr 5 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety, bez możliwości dzielenia danego konkretnego pakietu. 1 Pakiet = 1 część zamówienia. Zamawiający wyraża zgodę na załączenie do oferty kart charakterystyk w wersji elektronicznej na płycie CD..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonawca wyraża zgodę na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia w zależności od bieżącego zużycia i potrzeb Zamawiającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie będzie wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Wypełniony formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 oraz wypełniony formularz asortymentowo-cenowy będący załącznikiem nr 2 do SIWZ. b)Oświadczenie Wykonawcy jak załącznik nr 3 do niniejszego SIWZ. c)Parafowany wzór umowy (załącznik nr 4) d)Jeżeli oferent przystępuje do PAKIETU NR 7 - załącznik nr 5

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcpkubalonka.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKIE CENTRUM PEDIATRII KUBALONKA W ISTEBNEJ 43-470 Istebna 500.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 08:45, miejsce: WOJEWÓDZKIE CENTRUM PEDIATRII KUBALONKA W ISTEBNEJ 43-470 Istebna 500 SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ilościach i asortymencie zgodnym z załacznikiem nr 2 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Oryginalne odczynniki do obsługi i kontroli analizatora hematologicznego BC5300 f-y Mindray.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Odczynniki do analizatora elektrolitów EASY LYTE Na/K/Li.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Odczynniki i kuwety do koagulologii dostosowane do pracy na koagulometrze CC-3003.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Odczynniki do analityki ogólnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Odczynniki do ilościowego oznaczania IgEmetodą immunoenzymatyczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Testy ELISA do wykrywania przeciwciał dla Mycoplasma pneumoniae, Bordetella pertussis i Chlamydia pneumoniae z dzierżawą czytnika ELISA i płuczki automatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Odczynniki do biochemii klinicznej przystosowane do pracy na analizatorze A15 (BioSystems).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Sprzęt do pobierania krwi w systemie zamkniętym aspiracyjno-próżniowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w ilościach i asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 2 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6, 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.