Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-02
Zielona Góra: Transport i unieszkodliwianie nieczystości płynnych
Numer ogłoszenia: 494870 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport i unieszkodliwianie nieczystości płynnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Zamówienie obejmuje: - świadczenie usługi związanej z sukcesywnym opróżnianiem szamb i w.c. wolnostojących z nieczystości płynnych i transport tych nieczystości do oczyszczalni ścieków celem przekazania ich do utylizacji. Wykazy szamb na poszczególnych rejonach z podaną częstotliwością wywozu i ilością nieczystości do wywiezienia stanowi część II siwz. Zadanie nr 1: obszar ABM nr 1 i ABM nr 2 - obejmuje opróżnianie szamb i w.c. wolnostojących z nieczystości płynnych dwa razy w miesiącu, wywóz i ich unieszkodliwienie tylko do Oczyszczalni Ścieków z którą Wykonawca ma podpisaną umowę, gdzie ilość nieczystości do wywiezienia w ciągu 12-tu miesięcy kształtuje się na poziomie 2972,40 m3 Zadanie nr 2: obszar Działu Zagospodarowania Odpadów przy ul. Wrocławskiej 73 składowisko odpadów Racula - obejmuje opróżnianie szamb na ścieki gospodarczo-bytowe jeden raz w tygodniu w poniedziałek wywóz i ich unieszkodliwianie tylko do Oczyszczalni Ścieków, z którą Wykonawca ma podpisaną umowę, gdzie ilość nieczystości do wywiezienia w ciągu 12-tu miesięcy kształtuje się na poziomie 800 m3 - obejmuje transport odcieków przemysłowych ze składowiska i z kompostowni trzy razy w tygodniu w poniedziałki, środy i piątki do Oczyszczalni Ścieków Łącza w Łężycy, z którą Zamawiający ma podpisaną umowę, gdzie ilość nieczystości do wywiezienia w ciągu 12-tu miesięcy kształtuje się na poziomie 1 860 m3. Zamówienie należy realizować w terminie od 01.01.2014r do 31.12.2014r - sukcesywnie zgodnie z uzgodnionym harmonogramem wywozu lub zgłoszeniem telefonicznym w ciągu 24 godzin. Wykonawca wraz z podpisaną umową zobowiązany będzie załączyć do niej szczegółowy harmonogram wywozu zgodny z wykazami szamb..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 -1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone do oferty oświadczenie. Z treści złożonych dokumentów lub oswiadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 -1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone do oferty oświadczenie. Z treści złożonych dokumentów lub oswiadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 -1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone do oferty oświadczenie. Z treści złożonych dokumentów lub oswiadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 -1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone do oferty oświadczenie. Z treści złożonych dokumentów lub oswiadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą 0 -1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o dołączone do oferty oświadczenie. Z treści złożonych dokumentów lub oswiadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki wykonawca spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu prac lub rezygnacji z części zamówienia. W takiej sytuacji kwota brutto określona w umowie, zostanie skorygowana proporcjonalnie do wielkości zmian i Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe roszczenie. Okolicznościami powodującymi zmniejszenie zakresu prac lub rezygnację z części zamówienia są: 1) klęski żywiołowe, 2) przekazanie budynku innemu podmiotowi, 3) zmiana statusu budynku - np. powstanie wspólnoty mieszkaniowej, 4) akty wandalizmu i dewastacji o dużych rozmiarach. 2. Strony umowy dopuszczają ewentualną zmianę osób będących przedstawicielami Stron niniejszej umowy; 3.Dopuszcza się również możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w razie zmiany w przepisach prawa podatkowego, które dotyczą świadczenia usług lub dokonywania dostaw stanowiących przedmiot umowy w szczególności zmian w zakresie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług, przepisów wykonawczych do niej lub aktów prawnych, które tę ustawę lub przepisy wykonawcze zastąpią. Warunkiem zmiany umowy jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach prawa podatkowego, która wpływa na obowiązek lub uprawnienia którejkolwiek ze Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZGKiM ul. Zjednoczenia 110, Zielona Góra pokój 101.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 08:00, miejsce: oferty nalezy złozyc na adres: ZGKiM ul. Zjednoczenia 110, Zielona Góra pokój 101, lub w kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: obszar ABM nr 1 i ABM nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obejmuje opróżnianie szamb i w.c. wolnostojących z nieczystości płynnych dwa razy w miesiącu, wywóz i ich unieszkodliwienie tylko do Oczyszczalni Ścieków z którą Wykonawca ma podpisaną umowę, gdzie ilość nieczystości do wywiezienia w ciągu 12-tu miesięcy kształtuje się na poziomie 2972,40 m3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: obszar Działu Zagospodarowania Odpadów przy ul. Wrocławskiej 73 składowisko odpadów Racula.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obejmuje opróżnianie szamb na ścieki gospodarczo-bytowe jeden raz w tygodniu w poniedziałek wywóz i ich unieszkodliwianie tylko do Oczyszczalni Ścieków, z którą Wykonawca ma podpisaną umowę, gdzie ilość nieczystości do wywiezienia w ciągu 12-tu miesięcy kształtuje się na poziomie 800 m3 - obejmuje transport odcieków przemysłowych ze składowiska i z kompostowni trzy razy w tygodniu w poniedziałki, środy i piątki do Oczyszczalni Ścieków Łącza w Łężycy, z którą Zamawiający ma podpisaną umowę, gdzie ilość nieczystości do wywiezienia w ciągu 12-tu miesięcy kształtujesię na poziomie 1 860 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń informatycznych ( Meta ADS, Google ADS, Google Analytics, grafika komputerowa ) - powiat krośnieński
- Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami przy ul. Drzewnej 15 w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie kursu photoshopa ( powiat krośnieński)
- dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej IV (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Przeprowadzenie kursu - Podstawy inwestowania na giełdzie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 277 w m. Kije w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa systemów technicznych zaopatrzenia w wodę i zrzutu ścieków w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22.BLT w Malborku
- świadczenie usług w zakresie bieżącego utrzymania, eksploatacji kanalizacji deszczowej na terenie miasta Łodzi 2007-2011.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
więcej: Usługi gospodarki ściekowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.