Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Ząbki: Usługi pralnicze dla Szpitala Drewnica w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 494860 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Drewnica" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816841, faks 022 7816502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drewnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla Szpitala Drewnica w Ząbkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pralnicze, w skład których wchodzi pranie, dezynfekcja oraz prasowanie: -pościeli szpitalnej, -kocy, kołder -zasłon i firan, -koszul, piżam, -swetrów, dresów, szlafroków, -ubrań skażonych (np. wszawica, świerzb) -materacy -mopów ze sznurka oraz z mikrofazy, wraz z odbiorem i przywozem transportem Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży łącznie z ofertą: 1.Opinię Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwej dla miejsca wykonywania usługi prania o dopuszczeniu pralni do świadczenia usług dla szpitala i posiadania bariery higienicznej. 2.Decyzję właściwego terenowego oddziału Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że Wykonawca spełnia wymagania dotyczące transportu bielizny szpitalnej z zachowaniem barier sanitarnych. 3.Oświadczenie o stosowaniu preparatów piorących i dezynfekujących przeznaczonych do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej - zapis w Zał. Nr 1 do SIWZ spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży łącznie z ofertą: 1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości wykonanej usługi, daty wykonania i odbiorców - Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz udokumentują, że usługi wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. Przez usługę odpowiadającą swym charakterem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługę polegającą na świadczeniu usługi prania dla szpitali, trwającą nie krócej niż 12 miesięcy. Wykonawca uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże min. 2 usługi. 2.Wyniki badań mikrobilogicznych (co najmniej dwóch badań) wykonanych w każdym kwartale bieżącego roku - na potwierdzenie dbałości o skuteczność prania i dezynfekcji. 3.Certyfikat PN-EN ISO 9001:2009 wystawiony przez niezależną jednostkę - na potwierdzenie, że w pralni Wykonawcy - w miejscu świadczenia usługi - wprowadzony jest i stosowany system zarządzania jakością w zakresie usług pralniczych na rzecz placówek ochrony zdrowia. spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz 2.Potwierdzenie producenta używanych środków, że w pralni Wykonawcy stosowany jest automatyczny system dozowania z pełnym monitoringiem i jego archiwizacją. Na potwierdzenie właściwego nadzoru nad sprawnością działania systemu załączyć należy: a.Comiesięczny raport z przeglądu i walidacji systemu dokonanego przez producenta środków za okres 2012 roku. b.Wydruków z przebiegu procesów dozowania środków piorących dezynfekcyjnych z ostatniego dnia miesiąca przed dniem składania ofert. spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Wzór stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ) spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy (Wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ) spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymienione w punkcie III.3 oraz Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: a).wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ) b).umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie c).oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust. 4 ustawy dotyczące podwykonawców (Załącznik Nr 5 do SIWZ) d).W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa lub jego kopia poświadczona notarialnie; e).Jeżeli odrębne przepisy nie wymagają wpisu do rejestru, do oferty należy dołączyć dokument, z którego będzie wynikało, że osoba, która podpisała ofertę jest upoważniona do reprezentowania firmy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drewnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Drewnica ul. Rychlińskiego 1 05-091 Ząbki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Drewnica ul. Rychlińskiego 1 05-091 Ząbki - SEKRETARIAT DYREKTORA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Dostawa środków czystości na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Rozpoznanie i oczyszczenie saperskie terenu w Nadleśnictwie Drewnica w roku 2025.
- Kompleksowa dostawa gazu wysokometanowego (grupy E) na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- ,,Rozbudowa ogrodu sensorycznego położonego na terenie nieruchomości Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o." w ramach projektu
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prania i czyszczenia na sucho dla jednostek Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH ORAZ NAJMU FARTUCHÓW I OBŁOŻEŃ STERYLNYCH
- Świadczenie usług pralniczych, najem odzieży medycznej i bielizny pościelowej
- Pranie wodne i chemiczne wraz z transportem oraz dzierżawą bielizny szpitalnej dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Opolu Lubelskim.
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2026r.
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych przez okres 12 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.