To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Warszawa: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY BIUR POWIATOWYCH I MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR
Numer ogłoszenia: 494530 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 441472 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH NA POTRZEBY BIUR POWIATOWYCH I MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę wraz z wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego mebli biurowych na potrzeby Biur Powiatowych i Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR, spełniających wymagania opisane w rozdziale III ust. 1 SIWZ, w następującym asortymencie i ilościach: 1) Krzesło obrotowe typu BRAVO lub równoważne - 300 szt., 2) Fotel obrotowy typu SABIO lub równoważny - 50 szt., 3) Szafa aktowa zamykana (6 przestrzeni segregatorowych) - 44 szt., 4) Kontenerek jezdny 3-szufladowy zamykany - 94 szt. 2. Wykonawca będzie realizował dostawy mebli w terminie 7 dni kalendarzowych od otrzymania od Zamawiającego zamówienia za pośrednictwem faksu lub e-maila. 3. Liczba dostaw realizowanych na podstawie zamówień, o których mowa w ust. 2 nie będzie większa niż cztery. 4. Dostarczenie oraz wniesienie mebli do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy al. Jana Pawła II 70 odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Sposób transportu oraz opakowanie mebli muszą zapewnić zabezpieczenie przed uszkodzeniami. Za szkody powstałe z winy nienależytego opakowania oraz/lub transportu odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca dostarczy meble w następującej postaci: a) krzesła, fotele i szafy - w formie rozłożonej, w zbiorczych opakowaniach, których zawartością będzie pełny zestaw elementów niezbędnych do złożenia danego mebla w całość, b) kontenerki - w formie złożonej, zabezpieczone przed uszkodzeniami podczas rozładunku i przenoszenia. Wykonawca zaznaczy na każdym opakowaniu rodzaj mebla. 7. Meble muszą być fabrycznie nowe i nie mogą nosić śladów uszkodzeń oraz uprzedniego używania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Spółka z o.o., Al. Solidarności 15, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98682,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106901,76
Oferta z najniższą ceną: 99531,60 / Oferta z najwyższą ceną: 172446,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sprzedaż i następcze przechowywanie produktu leczniczego przeciwgruźliczego (...) postępowanie uzupełniające)
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego pojemników służących do zbierania stałych, niebezpiecznych odpadów medycznych
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 4 m. 22 część nr 2: A. Sulkiewicza 8 m. 12
- Druk i dystrybucja publikacji wybranych wzorów matematycznych oraz wybranych wzorów i stałych fizykochemicznych
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.130.2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych II
- Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Doposażenie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia meblowego (ruchomego) do pomieszczeń Pracowni w ramach KPO.
- Dostawa mebli biurowych dla budynku 1A.
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





