Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-06
Osina: Wykonywanie usług edukacyjnych i szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn.: Do celu - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów/uczennic Zespołu Szkół Publicznych w Osinie
Numer ogłoszenia: 494400 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 460718 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osina, Osina 62, 72-221 Osina, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3911814, faks 91 3910390.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług edukacyjnych i szkoleniowych w ramach realizacji projektu pn.: Do celu - program wyrównywania szans edukacyjnych uczniów/uczennic Zespołu Szkół Publicznych w Osinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług edukacyjnych i szkoleniowych (CPV 80000000-4), obejmujących prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych dla uczestników Projektu, uczniów i uczennic Zespołu Szkół Publicznych w Osinie (szkoła podstawowa i gimnazjum), w tym: 1.1. zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych dla uczniów Szkoły Podstawowej (ok. 105 osób, 46 dziewczynek, 59 chłopców), z przedmiotów: matematyczno-przyrodniczych, językowych, zajęć korzystania z informacji i wykorzystania wiedzy w praktyce, zajęć z zakresu czytania, pisania i rozumowania oraz socjoterapeutycznych; ilość godzin: 1612, w tym 1080 godz. zajęć z zastosowaniem metod i technik aktywizujących; 1.2. zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych dla uczniów Gimnazjum (ok. 107 osób, 58 dziewczynek, 49 chłopców), z przedmiotów: matematyczno-przyrodniczych, językowych, zajęć korzystania z informacji i wykorzystania wiedzy w praktyce, zajęć humanistycznych oraz socjoterapeutycznych; ilość godzin: 1612, w tym 1190 godz. zajęć z zastosowaniem metod i technik aktywizujących; 1.3. poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego na potrzeby uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum (ok. 140 osób, 75 dziewczynek, 65 chłopców). ilość godzin: 279, w tym 150 godz. zajęć z zastosowaniem metod i technik aktywizujących. 2. Zamawiający zapewnia wyposażone pomieszczenia, w których będą odbywać się zajęcia, w Zespole Szkół Publicznych w Osinie, adres Osina 54, oraz zapewnia pomoce dydaktyczne, w tym m. in.: sprzęt multimedialny ze specjalnym oprogramowaniem, tablice interaktywne, podręczniki, materiały, pomoce i materiały dydaktyczne. Zajęcia edukacyjne będą odbywały się po zakończeniu nauki w Zespole Szkół Publicznych w Osinie. 3. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia programu nauczania i uzyskania jego akceptacji przez koordynatora projektu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego, informacje dotyczące zajęć, liczby godzin i ilości grup szkoleniowych są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój Wykształcenia i Kompetencji w Regionach, Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STOWARZYSZENIE KREATYWNYCH OSINIAKÓW SKOS
jakie przetargi wygrała firma
STOWARZYSZENIE KREATYWNYCH OSINIAKÓW SKOS
- Stowarzyszenie Kreatywnych Osiniaków SOKs, Osina 54, 72-221 Osina, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315270,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 315270,00
Oferta z najniższą ceną: 315270,00 / Oferta z najwyższą ceną: 315270,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!"
- Przygotowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów z zakresu rozwoju kompetencji kluczowych
- "Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego" SUPERWIZJA GRUPOWA
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego".
- Przeprowadzenie kursu - Podstawy inwestowania na giełdzie.
- Przeprowadzenie kursu photoshopa ( powiat krośnieński)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.