eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JezioranyDostawa biomasy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Jeziorany: Dostawa biomasy
Numer ogłoszenia: 494230 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Kajki 49, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 7181 664, faks 0-89 7181 664.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: opieka społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa biomasy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest systematyczna dostawa do zamawiającego zrębek w ilości do 800 mp. z drzew iglastych, liściastych i wierzby energetycznej o granulacie nie większym jak 50 x 20 x 10mm i wilgotności do 50%. wartości energetycznej nie niższej jak 7,0 GJ a) biomasa musi być zgodna i odpowiadać standardom określonym w DZ.U. Nr 260 poz. 2181 i m.in. nie może zawierać zanieczyszczeń mechanicznych t.j. kamieni , skrawek metalu, desek , korzeni, śniegu lodu itp. mogących zakłócić prace instalacji zamawiającego, b) w dostarczanej biomasie nie może być elementów pleśni, grzybów i procesów gnilnych liści i igliwia, c) dostawa biomasy odbywać się będzie systematycznie do 5 dni od zgłoszenia telefonicznego przez zamawiającego. d) faktury dostarczane będą bezpośrednio po każdej dostawie, e) wraz z fakturą wykonawca dostarczy potwierdzenie odbioru dostawy przez pracownika zamawiającego, f) ilość dostarczanej biomasy będzie określona na podstawie pomiaru w dniu dostawy u zamawiającego, g) w przypadku dostarczenia biomasy nie odpowiadającej w/w kryteriom Wykonawca opróżni magazyn na własny koszt w terminie 24 godz. od dostawy i zapłaci kary umowne zgodnie z § 6 Umowy, h) w przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzeń kotłowni z przyczyn złej jakości zrębki (pkt a. ) Wykonawca ponosi koszt naprawy powstałych uszkodzeń oraz zapłaci kary umowne przestoju w pracy kotłowni zgodnie § 6 Umowy. i) zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli jakości i wartości energetycznej dostarczanej zrębki. 2. Zamawiający ze względu na brak możliwości magazynowych oraz warunki atmosferyczne zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w wysokości do 30% bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji związanych z niewykonaniem w całości Umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.30.00 - Drewno opałowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający wymaga by wykazał, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej w okresie 12 m-cy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - co najmniej: Trzech dostaw o wartości każdej Umowy nie mniejszej jak 50 tys. zł. brutto a w przypadku działalności krótszej niż 12 m-cy jednej dostawy o wartości jak wyżej. Nie przedłożenie wypełnionego dodatku nr 3 do SIWZ o spełnieniu tego warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa , która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 4 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 1. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1.1.zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 1.2.zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 1.3.wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 1.4. zmniejszenie realizacji wielkości dostaw zgodnie z Rozd. 3 ust 2 SIWZ . 2. Zmiany o których mowa w ust. 1 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsjeziorany.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej , ul.Kajki 49 , 11-320 Jeziorany budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej , ul.Kajki 49 , 11-320 Jeziorany budynek administracji, pok Kadr.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.