eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Fizyczna ochrona osób i mienia KCK w Kwidzynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-06

Kwidzyn: Fizyczna ochrona osób i mienia KCK w Kwidzynie
Numer ogłoszenia: 494176 - 2012; data zamieszczenia: 06.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kwidzyńskie Centrum Kultury , ul. 11 Listopada 13, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 279 35 28, 055 279 34 24, faks 055 279 35 28, 055 279 20 08.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kck.ckj.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Fizyczna ochrona osób i mienia KCK w Kwidzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje fizyczną ochronę osób i mienia w następujących obiektach KCK: ul. 11 Listopada 13, ul. Katedralna 18, ul. Słowiańska 13, ul. Braterstwa Narodów 33/11 ( Sklep Tabularium i Krypta Wielkich Mistrzów Zakonu Krzyżackiego usytuowana w Konkatedrze) 2. Do czynności wchodzących w skład ochrony osób i mienia KCK w Kwidzynie należy w szczególności: całodobowa, jednoosobowa, fizyczna ochrona mienia KCK przy ul. 11 Listopada 13 w Kwidzynie wraz z monitorowaniem systemu sygnalizacji pożarowej i alarmowej w w/w obiekcie oraz dozór nad przyległym placem oraz samochodami. Dozór polegać będzie na powiadamianiu Straży Miejskiej i Policji w przypadku zdarzeń wymagających ich interwencji;całodobowa, jednoosobowa, fizyczna ochrona mienia KCK przy ul. Katedralnej 18 w Kwidzynie (budynek teatru) wraz z monitorowaniem systemu sygnalizacji pożarowej i alarmowej w ww. obiekcie, dozór nad przyległym placem oraz samochodami (w przypadku większych imprez). Dozór polegać będzie na powiadamianiu Straży Miejskiej i Policji w przypadku zdarzeń wymagających ich interwencji; monitorowanie systemu sygnalizacji pożarowej i alarmowej w obiekcie przy ul. Słowiańskiej 13 w Kwidzynie, reagowanie na sygnały przychodzące łączem telefonicznym komutowanym z lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego, zapewnienie niezwłocznej interwencji załóg szybkiego reagowania i powiadomienie o nich Zamawiającego, osób upoważnionych lub odpowiednich instytucji; monitorowanie systemu sygnalizacji pożarowej i alarmowej w obiekcie przy ul. Braterstwa Narodów 33/11 (Sklep Tabularium i Krypta Wielkich Mistrzów Zakonu Krzyżackiego usytuowana Konkatedrze) w Kwidzynie, reagowanie na sygnały przychodzące łączem telefonicznym komutowanym z lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego, zapewnienie niezwłocznej interwencji załóg szybkiego reagowania i powiadomienie o nich Zamawiającego, osób upoważnionych lub odpowiednich instytucji; fizyczne kontrolowanie mienia KCK przy ul. Słowiańskiej 13 oraz Braterstwa Narodów 33/11(Sklep Tabularium i Krypta Wielkich Mistrzów Zakonu Krzyżackiego usytuowana w Konkatedrze) przynajmniej raz na dobę w godzinach nocnych; niezwłoczne, fizyczne reagowanie, w budynkach KCK w sytuacjach wymagających interwencji pracowników ochrony po telefonicznym poinformowaniu Wykonawcy przez Zamawiającego; całodobowy nadzór i monitorowanie nad przepływem osób i mienia w obiektach KCK przy ul. 11 Listopada 13 i ul. Katedralnej 18; zapewnienie ochrony przewozu pieniędzy w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.11.2012r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz. U. nr 166, poz. 1128) oraz Ustawą z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia; Ochrona transportu pieniędzy odbywać się będzie samochodem na trasie obiekt KCK przy ul. Katedralnej 18 - bank PBS w Kwidzynie przy ul. Kopernika 28, usługi w tym zakresie będą realizowane w okresie obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż 50 razy w roku. Przewożone wartości nie będą przekraczały 0,1 jednostki obliczeniowej wg w/w przepisów. Szczegóły dotyczące transportu jak: godziny rozpoczęcia transportów, ilości transportów w okresie kalendarzowym, wskazanie dni tygodnia itp. Zostaną uzgodnione z wybranym Wykonawcą. 3. W ramach ochrony obiektów Zamawiającego Wykonawca zobowiązuje się do aktywnego monitorowania lokalnych systemów alarmowych w obiektach: ul. 11 Listopada 13, ul. Katedralna 18, ul. Słowiańska 13, ul. Braterstwa Narodów 33/11 (Sklep Tabularium i Krypta Wielkich Mistrzów Zakonu Krzyżackiego usytuowana w Konkatedrze). 4. Wykonawca zobowiązuje się do następujących działań w przypadku otrzymania sygnału z monitorowanego obiektu: SYGNAŁ WŁAMANIA: przystąpienie w czasie nie dłuższym niż 1 minuta do interwencji przez patrol Wykonawcy, który podejmie czynności ochronne polegające na próbie ujęcia sprawcy lub sprawców i oddania go lub ich w ręce Policji. Przez przystąpienie do interwencji rozumie się w budynkach ul. 11 Listopada 13 i ul. Katedralnej 18 działanie obecnego w tych obiektach pracownika ochrony, natomiast w budynku ul. Słowiańskiej 13 i ul. Braterstwa Narodów 33/11(Sklep Tabularium i Krypta Wielkich Mistrzów Zakonu Krzyżackiego usytuowana w Konkatedrze) wyjazd patrolu z Centrum Operacyjnego Wykonawcy; zabezpieczenie obiektu ochroną fizyczną do czasu przybycia Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej; powiadomienie Zamawiającego lub osób upoważnionych o konieczności stawienia się w chronionym obiekcie; powiadomienie Policji w każdym przypadku włamania. 5. Załączenia systemów alarmów w budynkach przy ul. 11 Listopada 13 i ul. Katedralnej 18 dokonują pracownicy ochrony. W budynku przy ul. Słowińskiej 13 oraz ul. Braterstwa Narodów 33/11 (Sklep Tabularium i Krypta Wielkich Mistrzów Zakonu Krzyżackiego usytuowana w Konkatedrze) system alarmowy będzie załączany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. W przypadku pojawienia się sygnału niezałączenia systemów alarmowych w ustalonym przez Strony czasie: Wykonawca powiadamia Zamawiającego lub osobę upoważnioną o powyższym fakcie; W przypadku niepowiadomienia, w czasie 30 minut od zadeklarowanego czasu załączenia systemu, Wykonawca przechodzi na nadzór fizyczny obiektu (ul. Słowiańska 13, ul. Braterstwa Narodów 33/11 (Sklep Tabularium i Krypta Wielkich Mistrzów Zakonu Krzyżackiego usytuowana w Konkatedrze). Niezależnie od realizacji dozoru fizycznego Wykonawca będzie czynić starania telefonicznego powiadomienia Zamawiającego o konieczności załączenia systemu alarmowego. 6. Do innych obowiązków Wykonawcy należy: natychmiastowe powiadomienie odpowiednich służb - Policji, Straży Pożarnej - o zaistniałym zagrożeniu; natychmiastowe zawiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o zaistniałym zagrożeniu; przechowywanie, przyjmowanie i wydawanie kluczy do chronionych obiektów przy ul. 11 Listopada 13 i ul. Katedralnej 18; ochrona fizyczna mienia znajdującego się w ochranianych obiektach przy ul. 11 Listopada 13 i ul. Katedralnej 18; sprawdzanie prawidłowości zamknięcia obiektów; wydawanie kluczy oraz udostępnianie pomieszczeń upoważnionym przez Zamawiającego osobom na podstawie odrębnych zezwoleń, w chronionych obiektach przy ul. 11 Listopada 13 i ul. Katedralnej 18; prowadzenie ewidencji osób, którym wydano klucze na podstawie odrębnych uzgodnień Zamawiającego (ewidencja powinna zawierać personalia osoby, której wydano klucze), kontrola ilościowa sprzętu wydawanego i przyjmowanego w budynkach KCK na podstawie odrębnych ustaleń; prowadzenie ewidencji osób w budynku przy ul. 11 Listopada 13, które korzystają ze stanowisk komputerowych w czytelni komputerowej (mediotece) i pracowniach komputerowych, a także obsługa platformy dla osób niepełnosprawnych (sposób prowadzenia ewidencji zostanie ustalony odrębnymi uzgodnieniami); 7. Pracownicy firmy ochroniarskiej winni być umundurowani w uniform umożliwiający jego identyfikację . 8. Pracownicy, którzy będą świadczyć przedmiotowe usługi muszą spełniać następujące warunki: 1) muszą być sprawni fizycznie; 2) nie mogą być karani 3) muszą charakteryzować się wysoką kulturą osobistą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli Wykonawca będzie posiadał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zg. ustawą z dnia 04 sierpnia 2005 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 145 z 2005 r., poz. 1221 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje minimum dwie usługi tożsame (ochrona osób i mienia) o łącznej wartości usług min. 150 000 zł brutto. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje min. 8 osobami odpowiedzialnymi za ochronę osób i mienia (dysponują osobami posiadającymi min. 3 letni staż pracy jako pracownik ochrony osób i mienia). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż dysponuje min. 8 osobami odpowiedzialnymi za ochronę osób i mienia (dysponują osobami posiadającymi min. 3 letni staż pracy jako pracownik ochrony osób i mienia). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek jeżeli wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku złożenia oferty przez firmę posiadającą status Zakładu Pracy Chronionej lub firmy zatrudniającej osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego i uprawnionej do wystawiania oświadczeń/dokumentów uprawniających Zamawiającego do skorzystania z ulgi w odpisie na PFRON Wykonawca złoży oświadczenie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do Formularza Ofertowego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Odpis (ulga na PFRON) - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kck.ckj.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kwidzyńskie Centrum Kultury ul. 11 Listopada 13 82-500 Kwidzyn pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Kwidzyńskie Centrum Kultury ul. 11 Listopada 13 82-500 Kwidzyn pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.