eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › USŁUGA CATERINGOWA - ZBIOROWE ŻYWIENIE DZIECI I MŁODZIEŻY w Zespole Szkół w STASIÓWCE ,Stasiówka 130 ,39-200 Dębica



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Dębica: USŁUGA CATERINGOWA - ZBIOROWE ŻYWIENIE DZIECI I MŁODZIEŻY w Zespole Szkół w STASIÓWCE ,Stasiówka 130 ,39-200 Dębica
Numer ogłoszenia: 494168 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Stasiówce , Stasiówka 130, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6825960, 6778285, faks 0-14 6825960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA CATERINGOWA - ZBIOROWE ŻYWIENIE DZIECI I MŁODZIEŻY w Zespole Szkół w STASIÓWCE ,Stasiówka 130 ,39-200 Dębica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu gotowych posiłków na rzecz dzieci i młodzieży szkolnej z Zespołu Szkół w Stasiówce. 2.Usługa, o której mowa w pkt. 1 będzie dotyczyć: a)ok.80 dzieci i młodzieży w wieku 5- 16 lat .Realizacja zadania odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz.9.00-11.30 w jadalni szkolnej w okresie od 2.01 do 31.12.2014 - z wyjątkiem przerwy wakacyjnej. b)Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ilość posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień; c) Jadłospis w miesiącu /20 dni nauki / obejmować powinien : - zupa /10 razy/ w ilości 450g z chlebem - drugie danie /10 razy/ o gramaturze 450g z surówką, 3.Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i poziomie bezpieczeństwa zgodnym z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych. Posiłki nie odpowiadające normom będą wymieniane na miejscu - a w przypadku braku takiej możliwości - następna dostawa następująca po dostawie kwestionowanej, będzie wzbogacona o dodatkowe pozycje żywieniowe, standardowo nie przewidziane w typowym codziennym posiłku. 4.Wymagane jest minimalne zastosowanie produktów przetworzonych na poczet innych wartościowych składników odżywczych. 5.Posiłki musza spełniać wymogi żywienia dzieci zalecane przez Instytut Matki i Dziecka lub Instytut Żywności i Żywienia dla dzieci przedszkolnych w wieku od 5 lat i młodzieży szkolnej. 6.Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać dekadowe jadłospisy na 5 dni przed kolejną dekadą, do wcześniejszego zatwierdzenia. Wszelkie zmiany w MENU sugerowane, w ramach przyjętego limitu finansowego, przez Zamawiającego - będą dla Wykonawcy wiążące. 7.Należy mieć na uwadze, że żywieniu podlegać będzie grupa dzieci spożywających wyłącznie posiłki jarskie, a także z lekarskimi zaleceniami diety bezglutenowej lub bezmlecznej, bądź diety eliminacyjnej (np. z wyłączeniem jednego lub kilku produktów) - fakt ten należy brać pod uwagę przy tworzeniu jadłospisów. Wymaga się, aby ilość dostarczanych diet odpowiadała ilości określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego. 8.Wykonawca zapewnia urozmaicenie jadłospisów oraz dostosuje rodzaje podawanych potraw do rangi posiłków w ciągu dnia (np. należy unikać parówek lub kiełbasy jako danie główne na obiad). 9.Harmonogram dostaw posiłków w ciągu dnia kształtuje się następująco: - dostawa posiłku - do godziny 9.00 - wydawanie posiłków podczas przerw międzylekcyjnych tj. w godzinach: 09:15 - 09:20, 10:15 - 10:30, 11:15 - 11:30. 11.Odbiór termosów i resztek obiadowych- w godzinach od 12.00 do 14.00. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć ilość posiłków (w tym diet) zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień. W okresie realizacji zamówienia przewiduje się 189 dni dostawy posiłków i odbioru termosów, resztek posiłków. 12.Posiłki wykonawca dostarczać będzie własnym transportem - pojazdem przystosowanym do przewozu posiłków dopuszczonym przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Temperatura dostarczanych posiłków gorących nie powinna spaść poniżej 63oC. 13.Personel Wykonawcy powinien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP a także aktualne książeczki zdrowia. 14.Mycie i wyparzanie naczyń do przewozu - termosów, talerzy i sztućców odbywać się będzie na koszt i przez wykonawcę poza siedzibą zamawiającego. Koszt odpowiednich (posiadających odpowiednie parametry czyszczące) środków czyszczących i higienicznych ponosi Wykonawca. Użyte środki muszą posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny. 15.Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym w Dębicy. 16.Do obowiązków Wykonawcy należeć również będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z kierownikiem Zamawiającego, za dostarczane posiłki; 17.Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, przedstawiać będzie wyniki badania mikrobiologicznego żywności. 18.Personel zatrudniony przez Wykonawcę jest zobowiązany uwzględniać i wprowadzać w życie uwagi Zamawiającego - dotyczące sposobu wykonywania usług cateringowych - osobą upoważnioną do przekazywania uwag jest Dyrektor ZS w Stasiówce. 19.W ramach nadzoru nad jakością świadczonych usług, Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny posiłków, poprzez dokonywanie sporadycznych, szczątkowych degustacji dostarczanych lub sporządzanych w przedszkolu dań. Wnioski wynikające z takowych degustacji będą wiążące dla Wykonawcy. 20.Reklamacje jakościowe dotyczące serwowanych posiłków zgłaszane będą w drodze bezpośredniej komunikacji pisemnej lub telefonicznej na linii Dyrektor ZS w Stasiówce - Wykonawca..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedną usługę polegającą na przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu gorących obiadów (zupa, drugie danie) dla dzieci i młodzieży szkolnej przez okres, co najmniej 3 miesięcy, dla co najmniej 70 osób. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej i zgody obu stron- pod rygorem nieważności takich zmian. 2. Wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy możliwa jest zmiana umowy dotycząca : 1) zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia w uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) innych postanowień umowy w przypadku zmiany stawek podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ SZKÓŁ w Stasiówce ,39-200 Dębica Stasiówka 130.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat DyrektoraZESPÓŁ SZKÓŁ w Stasiówce ,39-200 Dębica Stasiówka 130.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.