eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecZakup wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Sosnowiec: Zakup wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 2
Numer ogłoszenia: 494110 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 456174 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 2. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przez Samorząd Województwa Śląskiego we współpracy ze Śląskim Kuratorium Oświaty oraz powiatami i miastami na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego. 1.2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na trzy części. Część I realizowana jest na potrzeby Technikum Gastronomicznego i Zasadniczej Szkoły Zawodowej Gastronomicznej, Część II realizowana jest na potrzeby Technikum Grafiki, Logistyki i Środowiska, Część III realizowana jest na potrzeby Technikum Architektoniczno-Budowlanego i Zasadniczej Szkoły Zawodowej. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część, wybrane części lub wszystkie części zamówienia. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 1.4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. pozostawanie w stałym kontakcie z Zamawiającym (spotkania odpowiednio do potrzeb, kontakt telefoniczny, e-mailowy) w okresie realizacji dostawy, 2. informowanie o stanie realizacji dostawy w przypadku pojawiających się problemów istotnych dla realizacji dostawy, 3. pozyskiwanie dodatkowych informacji koniecznych do właściwej realizacji dostawy, 4. transport do siedziby Zamawiającego na własny koszt, 5. dostosowanie harmonogramu dostaw (transport, itp.) do warunków i terminu wskazanego przez Zamawiającego, 6. oznaczenie przedmiotów Zamówienia odpornymi na uszkodzenia mechaniczne naklejkami zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL (luty 2009 r. - wersja obowiązująca).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 03.12.10.00 - Produkty ogrodnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: : Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowany w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przez Samorząd Województwa Śląskiego we współpracy ze Śląskim Kuratorium Oświaty oraz powiatami i miastami na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup wyposażenia i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mam zawód - mam pracę w regionie - zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Technika Group Sp. z o.o. sp. komandytowa, ul. Miłosna 2 Ochaby Małe, 43-340 Skoczów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10065,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11858,70

  • Oferta z najniższą ceną: 11858,70 / Oferta z najwyższą ceną: 11858,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.