eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › dostawa fabrycznie nowych pojazdów silnikowych dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-21

POZYCJA 49402

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Włocławek: dostawa fabrycznie nowych pojazdów silnikowych dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Saniko" Sp. z o.o., do kontaktów: Wydra Katarzyna, ul. Komunalna 4, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121805, fax 054 4121804, e-mail: saniko@saniko.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.saniko.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.bip.saniko.com.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowych pojazdów silnikowych dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Saniko Sp. z o.o. przy ul. Komunalnej 4 we Włocławku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pojazdów silnikowych o parametrach technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia - rodz. II SIWZ, w rozbiciu na trzy zadania: Zadanie nr I Dostawa samochodu skrzyniowego w ilości 1 szt. Zadanie nr II Dostawa podwozia pod zabudowę urządzenia specjalistycznego posypywarko-polewaczki w ilości 1 szt. Zadanie nr III Dostawa podwozia pod zabudowę urządzenia bramowego w ilości 1 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 u. Pzp. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u . Pzp. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u . Pzp. Aktualne zaświadczenie z ZUS i US. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia. Aktualna informacja z banku. Oświadczenie w sprawie gwarancji oraz prowadzenia na terenie Polski stałego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Świadectwo zgodności pojazdu z normami CE lub oświadczenie o dostarczeniu świadectwa z chwilą dostawy pojazdu 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Oryginalny kod CPV: 34.14.10.00 - Pojazdy samowyładowcze Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.23.00 - Pojazdy samowyładowcze Oryginalny kod CPV: 34.13.91.00 - Podwozia z kabiną Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.91.00 - Podwozia z kabiną 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość zamówienia: powyżej 60.000 euro a poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 u. Pzp 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w podziale na zadania wynosi: Zadanie Nr I - 2.500,00 zł Zadanie Nr II - 4.200,00 zł Zadanie Nr III - 4.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien spełniać warunki określone w art. 22 uPzp. Wykonawca winien zapewnić dostawę pojazdu dopuszczonego do stosowania na terenie kraju, o parametrach technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia w rozdz. II SIWZ. Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, minimum na kwotę odpowiadającą wartości oferowanej ceny brutto za dostawę pojazdu będącego przedmiotem oferty. Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien udokumentować posiadanie środków własnych lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 100% wartości ofertowej ceny brutto za dostawę pojazdu będącego przedmiotem oferty. Wykonawca winien udzielić gwarancji na okres 24 miesięcy od daty przekazania pojazdu Zamawiającemu oraz zapewnić stały serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 u. Pzp. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u. Pzp. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 u. Pzp. Aktualne zaświadczenie z ZUS i US. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia. Aktualna informacja z banku. Oświadczenie w sprawie gwarancji oraz prowadzenia na terenie Polski stałego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Świadectwo zgodności pojazdu z normami CE lub oświadczenie o dostarczeniu świadectwa z chwilą dostawy pojazdu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.saniko.com.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W siedzibie PGK "Saniko" sp. z o.o. we Włocławku przy ul. Komunalnej 4 (sekretariat) oraz na stronie internetowej. Gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.10.2006, godzina 11:00, siedziba PGK "Saniko" we Włocławku przy ul. Komunalnej 4 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa samochodu skrzyniowego. 1) Krótki opis: Dostawa fabrycznie nowego samochodu skrzyniowego, oplandekowanego z wywrotem bez tachografu przystosowany do przewozu zużytego sprzętu RTV, AGD (w tym niebezpieczne odpady komunalne) o parametrach technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia, w rozdz. II SIWZ, w ilości 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00, 34.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zamówienia zgodny z rozdz. II SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 42 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa podwozia pod zabudowę urządzenia specjalistycznego posypywarko-polewaczki. 1) Krótki opis: Dostawa fabrycznie nowego podwozia pod zabudowę urządzenia specjalistycznego posypywarko-polewaczki typu Combi Solig, o parametrach technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia, w rozdz. II SIWZ, w ilości 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00, 34.13.91.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 28 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa podwozia pod zabudowę urządzenia bramowego. 1) Krótki opis: Fabrycznie nowe podwozie specjalistyczne pod zabudowę urządzenia bramowego SMW-23 o udźwigu max. 6,5 t., służące do obsługi oraz wywozy kontenerów typu KP 3 + KP 10 m sześc. i Mulda, o parametrach technicznych określonych w opisie zamówienia, w rozdz. II SIWZ, w ilości 1 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.10.00.00, 34.13.91.00. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zamówienia zgodny z rozdz. II SIWZ. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.