Ogłoszenie z dnia 2005-09-21
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Gdańsk: Dostawa materiałów biurowych w 2006 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, do kontaktów: Małgorzata Rzepko, ul. Chmielna, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, fax 058 3018459, e-mail: rzepkom@zus.gda.pl. 2) Rodzaj zamawiającego:
II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.56.90 - Papier fotokopiujący i kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 22.85.10.00 - Skoroszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.10.00 - Skoroszyty Oryginalny kod CPV: 21.21.11.20 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych w 2006 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33. 5) Krótki opis: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych w 2006 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33. Dostawa papieru ksero w 2006 roku dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 636.065,57 PLN
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PORTAL Sp. z o.o., do kontaktów: Gabriela Opoka, ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, woj. Polska, tel. 058 306 84 44, fax 058 306 84 44. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 218260 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 2 Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PORTAL Sp. z o.o., do kontaktów: Gabriela Opoka, ul. Strzelców Karpackich 6A/15, 80-041 Gdańsk, woj. Polska, tel. 058 306 84 44, fax 058 306 84 44. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 246748 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OZ/390/15/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 14.09.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 9 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 101 - 100791 z dnia 27.05.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 14.09.2005
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont estakady drogowej na Węźle Okopowa w Gdańsku
- Budowa ogrodzenia nieruchomości wraz z drogami dojazdowymi, placami na potrzeby składowania i magazynowania sprzętu, materiałów i wyposażenia związanego z ochroną ludności i obroną cywilną.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla placówek opiekuńczo-wychowawczych "Piaskowy Dom", "Morski Dom", "Wichrowy Dom" w Gdańsku
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





