Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Radzymin: zakup i dostawę artykułów biurowych, kopert i druków medycznych
Numer ogłoszenia: 49377 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-radzymin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawę artykułów biurowych, kopert i druków medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawę artykułów biurowych, kopert i druków medycznych Nazwa Ilość Papier POL lux A4 80g/2mm 25 ryz Segregator A4 foliowany czerwony 75 mm z szyna met. 20 szt Segregator foliowany niebieski 75 mm z szyna met. 20 szt. Segregator A4 foliowany żółty 75 mm z szyna met. 20 szt Segregator foliowany niebieski 50 mm z szyna met. 10 szt. Teczka kartonowa niebieska A4 z gumką 20 szt Długopis BIC Orange czerwony 20 szt. Długopis BIC Orange czarny 20 szt. Długopis BIC Orange niebieski 20 szt. Długopis Orange zielony 10 szt. Długopis Atlantis niebieski 20 szt. Marker na bazie wody grubość linii 3 mm czarny 10 szt. Markier lakierowy grubość linii 2 mm czarny 10 szt. Marker do tablic suchoście. zestaw 4 kolory 5 szt. Spinacze biurowe 50 mm 50 op. Spinacze biurowe 33 mm 10 op. Koszulka krystaliczna A4 100 szt. op. 10 op. Koszulka krystaliczna szeroka A4 25 szt. op. 20 op. Pineska beczułka 5 op. Pineska zwykła metalowa 10 op. Ołówek z gumką 2988 / HB 12 szt. Brulion w kratkę 96 k. A4 twarda okładka 20 szt. Brulion w kratkę 96 A5 twarda okładka 10 szt. Flamaster czarny 10 szt. Korektor w długopisie 12 ml. Tipp-Ex 5 szt. Korektor w płynie 20 ml. Tipp-Ex 5 szt Zszywki 24/6 1000szt Zszywki 23/8 10 op. Tusz do stempli uniwersalny czarny 5 szt. Segregator A4 foliowany czarny 75 mm z szyna met. 20 szt Segregator foliowany niebieski 75 mm z szyna met. 10 szt. Zszywacz FC 5505 Leitz na zszywki 24/6 2 Dyskietki 3,5 2 HD TDK 2 op. Płyty CD-R SONY CAKE 48X ( op. 50 szt) 3 op. Skoroszyt wpinany A4 okładka przednia przezro. tylna kolorowa 20 szt. Teczka kartonowa A4 wiązana biała Teczka kartonowa kolorowa A4 z gumką 20 szt Wąsy do skoroszytów 100 szt Skoroszyt kartono. A4 biały 20 szt Grzbiety do bindowania plastk. 8 mm 1 op Okładki A4 przezroczyste do dokumentów służące jako pierwsza strona 1 op Okładki skóropodobne A4 służące jako ostatnia strona ( granatowe) 1 op. Nożyczki1 uniwersalne 15,5 cm 2 szt Woreczki strunowe 175 x 250 mm 5 op. Klej sztyft IMPEGA 20G 10 szt Taśma TESA Transparent - Film 19 mm 5 szt Blok A5 bez okładki w kratkę 10 szt. Notes samoprzylepny 50x 40 mm 3 szt w op. 5 op. Notes samoprzylepny do podajnika Post-it 2 szt Podajnik Millenium model C2014 2 Baterie alkaiczne ENERGIZER AAA kod BAK 001 1,5 V 2 op. Baterie alkaiczne ENERGIZER AA kod BAK 003 1,5 V 3 op. NK Nota korygująca VAT netto pełna A-5 ( kod DRK 049) 2 bl. Wezwanie do zapłaty A-6 DRK 155 5 bl. Półki na dokumenty przezroczyste 10 szt Zakreślasz fluorescencyjny STABLO BOSS (4 kolor) 5 op. Flamastry etui (4 kolory) 5 op. Przekładki kartonowe 100 szt. Zszywki GRAND No 8 (op. 1000 szt.) 10 op Linijka 30 cm 10 szt. Zeszyt A5 32 kart 50 szt. Płyn do czyszczenia tablic suchościeralno- magnetycznych 2 szt. Grzbiety do bindownia plastykowe 8 mm 2 op. Grzbiety do bindownia plastykowe 10 mm 2 op. Okładki przezroczy. 0,15 mm 2 op. Klipsy do papieru Grand 19 mm 2 op Klipsy do papieru Grand 25 mm 2 op Klipsy do papieru Grand 32 mm 2 op Przybornik na biurko Dual walec z szufladkami symbol 1995 2 szt Kalka maszynowa niebieska standardowa symbol 2000G 1 op. Zszywacz B4 FC Novus niebieski symbol B4 FC 2 szt. Folia folia NOBO 33634668 A4 Nr kodu XPKO42 50 ark. A4 Folia NOBO33633740 A4 Nr kodu XPKO83 50 ark. Mechanizm skoroszytowy Donau (zielone) 4 op. Grzbiety wsuwane A4 leitz (niebieskie) GBK 127 1 op. Grzbiety do bindownicy GBK019 (niebieskie) 1 op Grzbiety do bindownicy GBK024 (niebieskie) 1 op. Segregator foliowany niebieski 80 mm z szyna met. 20 Temperówka z pojemnikiem 5 szt Cienkopis Stabilo Point 88 Czerwony 40 5 Cienkopis Stabilo Point 88 Zielony 36 5 Cienkopis Stabilo Point 88 Ciemno niebieski 41 10 Cienkopis Stabilo Point 88 Czarny 46 5 Znaczki samoprzylepne Post-it BLK 180 (15x50mm) 5 kpl. Blok biurowy A4 5 szt Półka na dokumenty przeźroczysta format A4 12 szt Papier POL lux A4 80g/2mm mikx kolorów 1 ryzy Dysk DVD +R/R 16x kod XCK 029 1 op. Bloki do fiphartu Esselte 840x640 mm 3 szt. Gumka Rasoplast 5 szt Kredki ołówkowe 24 kolory 2 op. Kredki świecowe Nazwa Ilość Koperty B4 samoklejące białe 200 szt. Koperty C6 samoklejące białe 1000 szt. Koperty C4 samoklejące białe 1000 szt. Koperty B5 samoklejące białe 200 szt. Nazwa Ilość Koperty szare do zdjęć RTG 190 x 250 mm 600 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 250 x 311 mm 600 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 210 x 410 mm 600 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 310 x 410 mm 700 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 360 x 360 mm 1100 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 360 x 410 mm 1100 szt. Nazwa Ilość Faktura VAT A5 10 bl. Dowód wpłaty KP 100 bl. Dowód wpłaty KW 10 bl. Magazyn wyda 10 bl. Magazyn przyjmie 10 bl. Kartoteka magazynowa A5 500 szt Wniosek o zaliczkę 10 bl. Nazwa Iość Historia choroby klinka ch. wewnętrznych 1500 szt. Wkładka do historia choroby 1500 szt. Wkładka do historii choroby układ krążenia i bad. przedm. 1500 szt. Indywidualna karta zleceń lekarskich 2000 szt. Karta gor. og. Mz/Szp 16 2000 szt. Skierowanie do szpitala 500 szt. Skierowanie do por. specjali. 500 szt. Skierowanie do por. diagnoz. 1500 szt. Karta statysty.do karty zgonu 100 szt. Rozkład pracy dla pielęgnia. 100 szt. Skierowanie do zakładu radiologicznego lekar. 2000 szt. Zapotrzebo. indywidualne na krew i środki krwiopochodne 3 bl. Karta serologiczna bad. w kierunku kiły 600 szt. Spis bielizny wydanej do pralni 5 bl Zestawienie dzienne oddziału 15 bl Karta wyniku bad. labora. w przypadku choroby zaka. 100 szt. Receptariusz szpitalny 10 bl Karta informacyjna Izby Przyjęć 1500 szt. Skierowanie do laboratorium 2500 szt. Zlecenie na przewiezienie chorego 100 szt. Książka raportów pielęgniarki 20 szt. Dziennik pracy ambulatorium 20 szt. Zaświadczenie o pobycie pacjenta w szpitalu 1000 szt. Kierowanie do sanatorium 20 szt. Skierowanie na próbę zgodności krwi 50 szt. Badanie bakteriologiczne 100 szt. Księga pracowni analitycznej 5 szt. Książka badania laboratoryj. 10 szt. Książka do pracowni RTG 5 szt. Książka gabinetu zabiegowego 2 szt. Pierwsze odwiedziny pielęgniarki środowiskowej 100 szt. Odwiedziny pielę. środowisk. 200 szt. Deklaracja wyboru lekarza 2 bl. Rezygnacja z wyboru lekarza 2 bl. Patronaż lekarza pediatry 3 bl. Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe 2 bl. Zlecenie transportu sanitarnego 2 bl. Karta ciąży 100 szt. Karta przebiegu ciąży i połogu 100 szt. Wkładka do karty zdrowia 200 szt Karta zdrowia dziecka 100 szt. Wkładka do karty zdrowia dziecka 100 szt. Książka ewidencji noworodków 5 szt. Bilans zdrowia dziecka 2 let. 100 szt. Bilans zdrowia dziecka 4 let. 100 szt. Karta choroby porad. stomatologicznej. 1000 szt. Recepta na okulary 500 szt Księga chorego na jaskrę 10 bl. Wynik badania cytologicznego 20 bl Wynik badania lab. WR 10 bl Lista klasowa 2 bl Zaśw. o czsie niezdol. do WF 1 bl Karta zdrowia ucznia 2xA5 100 szt. Karta rozwoju i zdr. 6 latków 2 bl Karta badań lek. ucznia kl. III sz. Podstawowej 2 bl Karta badań lek. ucz. kl. I gimnazjum i kl. I szk. ponadgimnazjalnej 2 bl Karta badań ucz. ostatniej kl. szk. ponadgimnazjalnej 18 l. 3 bl Kwalifikacja do nauki pływania 2 bl Informacja dotycząca szczepień 3 bl Orzeczenie dot. kształ. nauki zawodu 2 bl Zaświadczenie lek. ucznia szk. ponadpodstawowej 2 bl Karta zgłoszenia do medy. pielęgniarki szkolnej 100 szt. Zaświadczenie lek. dla kandydatów do szkół wyż. 1 bl Rezygnacja z opieki lek. szkolnego 100 szt. Rezygnacja z opieki pielęgniarki szkolnej 100 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.97.13 - Zadrukowane koperty na zdjęcia rentgenowskie 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 22.90.00.00 - Różne druki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminową realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata za realizację zamówienia będzie odbywać się na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art.23 ust.1 ustawy ( Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 7. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. IV niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg. załączonego wzoru. 2. Formularz cenowy wg. Załącznika Nr 1do SIWZ . 3. Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem, ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - według załączonego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 7. Parafowany wzór umowy. Załączniki Nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-radzymin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
w Radzyminie
ul. Konstytucji 3 Maja 17
05-250 Radzymin
Budynek Przychodni II piętro pok. 214.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Radzyminie ul. Konstytucji 3 Maja 17 05-250 Radzymin Budynek Przychodni II piętro pok. 214.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Dostawa sprzętu i wyposażenia na rozbudowę i uzupełnienie zapasów OLiOC oraz infrastruktury krytycznej celem ochrony ludności na terenie gminy Radzymin
- Odbieranie odpadów komunalnych z placówek oświatowych i jednostek organizacyjnych Gminy Radzymin w okresie od 1 stycznia 2026r. do 31 grudnia 2026r.
- Budowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą na dz. nr ew. 917/9 i 917/24 obr. Łosie w msc. Łosie w gminie Radzymin
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Radzymin
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
- Dostawy artykułów biurowych
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





