Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-09-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa urządzeń sieciowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, do kontaktów: Janusz Gurgul, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219, e-mail: j.gurgul@malopolska.policja.gov.pl; zzp@malopolska.policja.gov.pl, www.malopolska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń sieciowych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń sieciowych (szczegółowe parametry będą zawarte w SIWZ): a) Przełączniki węzła centralnego sieci - 2 sztuki b) Przełączniki węzłów dystrybucyjnych - 14 sztuk c) Przełączniki węzłów dostępowych - typ I (48 portów 10/100) - 14 sztuk d) Przełączniki węzłów dostępowych - typ II (24 porty 10/100) - 13 sztuk e) Przełączniki dla połączenia klastra serwerów - 2 sztuki 2. Urządzenia muszą spełniać wymagania zamawiającego: a) zaoferowany sprzęt musi pochodzić od jednego producenta, b) zaoferowany sprzęt musi posiadać możliwość zarządzania urządzeniami sieciowymi za pomocą oprogramowania Cisco Works (będącym w posiadaniu Zamawiającego) c) zaoferowany sprzęt musi być sprzętem fabrycznie nowym, pochodzącym z bieżącej produkcji, nie używanym wcześniej w innych projektach. (dokument potwierdzający, wystawiony przez polskie przedstawicielstwo producenta urządzeń należy dostarczyć Zamawiającemu nie później niż w terminie dostawy urządzeń,) d) przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca przedstawi potwierdzenie producenta że oprogramowanie dla dostarczonego sprzętu pochodzi z oficjalnego źródła oraz że Wykonawca ma prawo do przekazywania poprawek i nowych wersji oprogramowania Zamawiającemu w okresie 3 lat od daty dostawy zgodnie z zapisami licencyjnymi producenta. e) Wykonawca zapewni 36-miesięczną gwarancję dla wszystkich dostarczonych urządzeń 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie przełączników opisanych w pkt. 1.c i d, w ilości odpowiednio 5 i 4 szt. Oznacza to, iż zamówiono największy możliwy zakres dostawy, który może zostać ograniczony o 5 sztuk (1.c) oraz o 4 sztuki (1.d) w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. 4. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca przeprowadzi dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego następujące szkolenia specjalizowane producenta mające charakter instruktażu w obsłudze dostarczonych urządzeń: a)Szkolenie ICND (Interconnecting Cisco Networks Devices) - 5 dni b)Szkolenie BCMSN (Building Cisco Multilayer Switched Networks) - 5 dni Szkolenia przeprowadzone będą dla 2 osób, trzecia osoba opcjonalnie w autoryzowanym ośrodku szkoleniowym producenta i zakończą się wydaniem stosownych certyfikatów. Szkolenia powinny być prowadzone w języku polskim. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych Zamawiający wymagał będzie zaoferowania szkoleń odpowiadających zakresem szkoleniom ICND oraz BCMSN. Koszt szkoleń, jako instruktażu, należy wliczyć w cenę oferowanych urządzeń 5.W ramach realizacji zamówienia Wymagana jest instalacja, konfiguracja i uruchomienie przełączników centralnych oraz przykładowego przełącznika dystrybucyjnego oraz przełącznika dostępowego W ramach uruchomienia urządzeń Wykonawca przeprowadzi instruktaż dotyczący instalacji i konfiguracji urządzeń. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 31-571 Kraków, ul. Mogilska 109. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: około 160 000,00 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Zamawiający przewiduje prawo opcji w zakresie przełączników opisanych w pkt. 1.c i d, w ilości odpowiednio 5 i 4 szt. Oznacza to, iż zamówiono największy możliwy zakres dostawy, który może zostać ograniczony o 5 sztuk (1.c) oraz o 4 sztuki (1.d) w zależności od ceny oferty najkorzystniejszej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 42;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 15.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatne przelewem w terminie 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy: 1) nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9, spełniający warunki opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2) posiadający doświadczenie potwierdzone realizacją minimum jednej dostawy w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą zakresem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający uzna dostawę przełączników szkieletowych i dostępowych o wartości min. 500 000zł brutto (VAT 22%). 3) dysponujący minimum dwoma osobami posiadającymi najwyższy stopień certyfikacji inżynierskiej producenta sprzętu, który będzie przedmiotem ich oferty; 4) którzy są autoryzowanym partnerem producenta sprzętu, który będzie przedmiotem ich oferty posiadającym średni lub najwyższy stopień certyfikacji. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, wykonawca musi przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie 2) pełnomocnictwo do złożenia wniosku, jeżeli prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem (UWAGA! Podlega opłacie skarbowej) 3) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej - w pkt. 7 ust. 1, 5 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - w pkt. 7 ust. 1, 4, 5 i 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie wykonawcy, w którym potwierdza, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat dostaw (w tym co najmniej 1 dostawa musi być rozpoczęta i zakończona w ciągu 3 lat poprzedzających datę składania wniosków), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W dokumentach potwierdzających należytą realizację dostaw muszą się znaleźć co najmniej informacje na temat dat realizacji, wartości realizowanych dostaw oraz zakresu przedmiotowego w danej dostawie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, w którym potwierdza, iż jest autoryzowanym partnerem producenta sprzętu, który będzie przedmiotem jego oferty i posiada co najmniej średni stopień certyfikacji. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca, a którzy posiadają najwyższy stopień certyfikacji inżynierskiej producenta sprzętu, który będzie przedmiotem ich oferty. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Konieczność wydatkowania środków w bieżącym roku budżetowym. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP-101/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 28.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.09.2005 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 05.10.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 28.09.2005, godzina 13:00, siedziba zamawiającego, pok. 842A.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach zadania "Cyberbezpieczna Gmina Kleszczów" z podziałem na 6 części"
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego stanowiącego wyposażenie pracowni szkolnych Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. S. Dariusa i S. Girenasa w Myśliborzu
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu telekomunikacyjnego - centrali telefonicznej
- Zakup, dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy Łowicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





