eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa naprawy i konserwacji frankownic Pitney Bowes oraz kopertownic PB Spectrum 3S eksploatowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz 22 podległych Placówkach Terenowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-22

Lublin: Usługa naprawy i konserwacji frankownic Pitney Bowes oraz kopertownic PB Spectrum 3S eksploatowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz 22 podległych Placówkach Terenowych
Numer ogłoszenia: 49362 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23890 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa naprawy i konserwacji frankownic Pitney Bowes oraz kopertownic PB Spectrum 3S eksploatowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz 22 podległych Placówkach Terenowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa naprawy i konserwacji frankownic firmy Pitney Bowes 5630, E6211, E201 oraz kopertownic PB Spectrum 3S-F36600 zwanych dalej urządzeniami eksploatowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie i 22 podległych Placówkach Terenowych. 2. Kod CPV: 50530000-9 3. W zakres świadczonych usług wchodzą następujące czynności: a) wykonywanie okresowej konserwacji eksploatowanych urządzeń zgodnie z wykazem określonym w Załączniku nr 5 SIWZ, b) wykonywanie na wniosek Zamawiającego pogwarancyjnych napraw urządzeń określonych w Załączniku nr 5 do SIWZ, c) dostawa części zamiennych do napraw, d) zabezpieczenie na czas naprawy urządzeń rezerwowych o równoważnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych w przypadku kiedy naprawa potrwa dłużej niż terminy określone w pkt 5 litera f), e) naprawy główne (remonty kapitalne), f) bezpłatne sporządzanie pisemnych ocen technicznych co do zasadności dalszej eksploatacji urządzeń mając na uwadze stopień zużycia i koszty naprawy. 4. Zakres usługi konserwacji obejmuje: a) usługa konserwacji będzie dokonywana w miejscu zainstalowania urządzeń 6 razy w czasie trwania umowy (co ok. 6 miesięcy) w godzinach pracy Zamawiającego w obecności osoby upoważnionej przez Dyrektora/Kierownika Wydziału/Placówki w uzgodnionych z Zamawiającym terminach, b) podczas konserwacji urządzenia Wykonawca dokona: - czyszczenia wszystkich elementów wewnętrznych i zewnętrznych podzespołów urządzeń, - kontroli pracy wszystkich elementów ruchomych wraz z ich czyszczeniem, regulacją i smarowaniem, - sprawdzenia i regulacji parametrów elektroniki i optyki, sprawdzenia połączeń elektrycznych, - kompleksowego testowania pracy urządzeń. c) Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonywania przeglądów w trakcie trwania umowy, d) Wykonawca w ramach kosztów konserwacji zobowiązuje się do dokonania drobnych napraw nie wymagających wymiany części i podzespołów, e) Wykonawca zgłasza Zamawiającemu wszelkie ewentualne uszkodzenia oraz nieprawidłowości w działaniu sprzętu wykryte podczas wykonywania czynności konserwacyjnych, f) Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest do sporządzania w ramach wynagrodzenia pisemnych ocen technicznych co do zasadności dalszej eksploatacji sprzętu, mając na uwadze stopień zużycia i stopień nowoczesności, g) Wykonawca na własny koszt zapewni środki, materiały i urządzenia konieczne do przeprowadzenia konserwacji. 5. Zakres naprawy urządzeń obejmuje: a) wykonywanie napraw urządzeń, w skład których wchodzi: - lokalizacja uszkodzenia, - naprawa uszkodzonego urządzenia, wraz z wymianą uszkodzonych części i podzespołów, - poinformowanie Zamawiającego o ewentualnych przyczynach awarii, - przedstawienie kosztorysu naprawy urządzenia i uzyskanie jego akceptacji przez Zamawiającego. Zaakceptowany kosztorys naprawy będzie podstawą do wykonania usługi naprawy, - sporządzanie w ramach wynagrodzenia pisemnych ocen technicznych co do braku zasadności dokonania naprawy oraz dalszej eksploatacji urządzeń mając na uwadze koszty naprawy, stopień zużycia i stopień nowoczesności. b) naprawa urządzeń wykonywana będzie na pisemne (fax, e-mail) lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego, c) urządzenia zakwalifikowane do naprawy odbierane i dostarczane będą przez Wykonawcę na własny koszt z miejsca ich użytkowania, d) przekazanie urządzeń do naprawy odbywać będzie się protokołem przekazania z opisem uszkodzenia, e) Zamawiający dopuszcza możliwość naprawy urządzeń w miejscu ich użytkowania, f) czas napraw dla urządzeń wynosi 72 godziny, g) czas napraw liczony jest od momentu zgłoszenia awarii Wykonawcy w dni robocze od 7:15 do 15:15, dla zgłoszeń w innych godzinach czas liczony jest od godziny 7:15 najbliższego dnia roboczego Zamawiającego, do uruchomienia urządzenia po awarii lub uruchomienia sprzętu zastępczego, h) w przypadku kiedy naprawa urządzenia przedłuży się ponad okres określony w pkt 5 litera f) Wykonawca dostarczy i uruchomi urządzenie zastępcze o równoważnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych jak urządzenie naprawiane, i) do terminu naprawy nie wlicza się czasu od momentu przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego naprawy, o którym mowa w pkt 5 litera k) do momentu jego akceptacji przez Zamawiającego, j) każda naprawa obejmuje również wykonanie czynności konserwacyjnych urządzenia naprawianego. k) przed dokonaniem naprawy urządzeń Wykonawca przedstawi kosztorys ofertowy naprawy, który po akceptacji przez Zamawiającego będzie podstawą do realizacji usługi naprawy, l) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy urządzeń, jeżeli uzna że zaproponowany koszt części zamiennych zawartych w kosztorysie ofertowym naprawy jest wyższy od ich przeciętnych cen rynkowych lub kiedy z oceny technicznej sporządzonej przez Wykonawcę będzie wynikało brak zasadności dokonania naprawy oraz dalszej eksploatacji. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe, m) Wykonawca na dokonane naprawy udzieli 6 miesięcznej gwarancji oraz 12 miesięcznej gwarancji na wymienione części i podzespoły (gwarancja nie obejmuje części traktowanych jako zużywalne oraz materiałów eksploatacyjnych). 6. Remonty kapitalne urządzeń będą wykonywane na odrębne zlecenie Zamawiającego w uzgodnionym z nim terminie. 7. Przed dokonaniem remontów urządzeń Wykonawca przedstawi kosztorys ofertowy remontu, który po akceptacji przez Zamawiającego będzie podstawą do realizacji usługi remontu. 8. Na czas remontu kapitalnego Wykonawca dostarczy i uruchomi urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach eksploatacyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Arcus Spółka Akcyjna, ul. Miła 2, 00-180 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35026,20

  • Oferta z najniższą ceną: 35026,20 / Oferta z najwyższą ceną: 35026,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.