eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › usługa sprzątania i obsługi SPZOZ Lubliniec



Ogłoszenie z dnia 2005-09-21

POZYCJA 49346

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lubliniec: usługa sprzątania i obsługi SPZOZ Lubliniec Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ilona Pietrzak - Pałubska, ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 356-32-21 w. 120, e-mail: spzoz.lc@poczta.fm, http://spzoz.lc.fm.interia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa sprzątania i obsługi SPZOZ Lubliniec. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi : 1. sprzątania wraz z obsługą pozamedyczną:budynku Szpitala Wewnetrznego w Lublińcu przy ul. Żwirki i Wigury 3,budynku Szpitala Chorób Płuc w Lublińcu przy ul.Grunwaldzkiej 64,budynku Szpitala Chirurgicznego w Lublińcu przy ul. Grunwaldzkiej 9,budynku Apteki Szpitalnej w Lublińcu, przy ul. Grunwaldzkiej 9,budynku Przychodni Rejonowej w Lublińcu przy ul. Sobieskiego 9, 2. utrzymanie w czystości terenu należącego do SPZOZ w Lublińcu, obsługi punktu łączącego zadania z zakresu portierni, sztani, centrali telefonicznej, informacji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraj - Polska, Województwo - Śląskie, Powiat - Lubliniecki, Miasto - Lubliniec. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 74.72.11.00 - Usługi dezynfekcji Kod CPV wg słownika 2008: 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 93.41.12.00 - Usługi portierskie Kod CPV wg słownika 2008: 98.34.11.20 - Usługi portierskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.12.2005; data zakończenia: 30.11.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium - 15.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a.spełniają warunki zgodne a art 22ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych b.spełniają minimalne wymogi ekonimiczne i finansowe: - w ostatnich 3 latach obrotowych uzyskał średnioroczny przychód ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji usług w wysokości co najmniej 60.000,00 zł, -jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej co najmniej na kwotę 200.000,00 zł c. spełnia minimalne wymogi techniczne: - dysponuje co njmniej jedną osobą posiadającą szkolenie z zakresu dezynfekcji, - wykonał/wykonuje co najmniej jedną usługę, której przedmiotem jest/ było sprzątanie placówki służby zdrowia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zgodnie z art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy -par 1 ust 1, par 2. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zgodnie z art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy -par 1 ust 3, pkt 1 ( Zamawiający wymaga wyłącznie bilansu oraz rachunku zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ) , pkt 2 i pkt 3. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zgodnie z art 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Dokumenty zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy -par 1 ust 2, pkt 3 i pkt 5 ( Zamawiający dopuszcza również możliwość wykazania aktualnie wykonywanych usług ). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/17/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.11.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: konto NORDEA IBAN PL25 1440 1172 0000 0000 0143 3008 do kasy SPZOZ Lubliniec, za zalicz.poczt. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.11.2005, godzina 11:00, Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lublińcu, przy ul. Sobieskiego 9, pok. 33 A.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 10/08/2007. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.