Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Ziębice: Budowa sieci wodociągowej w Wigańcicach
Numer ogłoszenia: 49318 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ziębice , ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, faks 074 8191212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w Wigańcicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych Każda część stanowi odrębne zamówienie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części (każdą ofertę na każdą część należy złożyć oddzielnie) CZĘŚĆ I Obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem zakresu dla Etapu -IIB, polegające na budowie sieci wodociągowej magistralnej i rozdzielczej w części miejscowości Wigańcice, od granicy z m. Kalionowice Dolne do rejonu remizy OSP tj. do węzła 88 oraz 86 (bez odcinka 86 ÷99). Sieć wodociągowa magistralna i rozdzielcza z rur PE HD o średnicach O140 ÷ O40 mm projektowana od początku m.Wigancice do węzła 88, oraz 86 (bez odcinka 86 ÷ 99) o łącznej długości ok. 10,4 km. Przewody wodociągowe magistralne o średnicy rur DN 140 mm, na odcinkach przebiegu w terenie zabudowy pełnią również funkcje rurociągów rozdzielczych. Przewody wodociągowe rozdzielcze o średnicach rur DN 140 mm, DN 90 mm i DN 63 mm służą bezpośrednio doprowadzeniu wody do odbiorców. Na sieci zainstalowane będą hydranty naziemne śr. 80 mm w ilości 30 kpl. wraz z ulicznymi zasuwami żeliwnymi i oznakowaniem. Odejścia (odgałęzienia) o średnicach rur DN 40 mm i DN 63 mm wyprowadzonych z w/wym. przewodów i doprowadzonych do punktu początkowego przyłącza wodociągowego oznaczonego symbolem D (zasuwa na przyłączu) i kolejnym numerem. Odejścia zaliczone są do sieci wodociągowej i dotyczą wyłącznie przypadków gdy naturalna długość przyłącza wodociągowego przekracza 30.0 m. Uwaga: - Węzeł D 47 był zakończeniem Etapu II A, wstawiono zaślepkę w rurociągu O140 w kierunku węzła nr 35. - Przyłącza wodociągowe nie są objęte zakresem tego zamówienia. - Dokładna trasa przebiegu rurociągu, rodzaje materiałów i urządzeń oraz sposób wykonania omówione zostały w dokumentacji projektowej oraz w obmiarze robót dla Etapu IIB. - Działki przez które przechodzi wodociąg są własnością osób fizycznych, Skarbu Państwa, Agencji Nieruchomości Rolnych, Gminy Ziębice. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia dla Części I stanowią Załączniki: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja projektowa dla Etapu IIB Przedmiar robót dla Etapu IIB CZĘŚĆ II Obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem zakresu dla Etapu -IIC, polegające na budowie sieci wodociągowej magistralnej i rozdzielczej w części miejscowości Wigańcice, od rejonu remizy OSP tj. od węzła 88 oraz 86 (bez odcinka 86 ÷99) do końca miejscowości Sieć wodociągowa magistralna i rozdzielcza z rur PE HD o średnicach O140 ÷ O40 mm projektowana od początku m.Wigancice do węzła 88, oraz 86 (bez odcinka 86 ÷ 99) o łącznej długości ok. 9,2 km. Przewody wodociągowe magistralne o średnicy rur DN 140 mm, na odcinkach przebiegu w terenie zabudowy pełnią również funkcje rurociągów rozdzielczych. Przewody wodociągowe rozdzielcze o średnicach rur DN 140 mm, DN 90 mm i DN 63 mm służą bezpośrednio doprowadzeniu wody do odbiorców. Na sieci zainstalowane będą hydranty naziemne śr. 80 mm w ilości 25 kpl. wraz z ulicznymi zasuwami żeliwnymi i oznakowaniem. Wykonać należy reduktor ciśnienia kompaktowej studni. Odejścia (odgałęzienia) o średnicach rur DN 40 mm i DN 63 mm wyprowadzonych z w/wym. przewodów i doprowadzonych do punktu początkowego przyłącza wodociągowego oznaczonego symbolem D (zasuwa na przyłączu) i kolejnym numerem. Odejścia zaliczone są do sieci wodociągowej i dotyczą wyłącznie przypadków gdy naturalna długość przyłącza wodociągowego przekracza 30.0 m. Uwaga: - Sieć zakończyć wstawieniem zaślepki w rurociągu O140 w kierunku m. Mników. - Przyłącza wodociągowe nie są objęte zakresem tego zamówienia. - Dokładna trasa przebiegu rurociągu, rodzaje materiałów i urządzeń oraz sposób wykonania omówione zostały w dokumentacji projektowej oraz w obmiarze robót dla Etapu IIC. - Działki przez które przechodzi wodociąg są własnością osób fizycznych, Skarbu Państwa, Agencji Nieruchomości Rolnych, Gminy Ziębice. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia dla Części II stanowią Załączniki: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja projektowa dla Etapu IIC Przedmiar robót dla Etapu IIC Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla części I i II Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.13-4, 45.11.12.40-2, 45.20.00.00-9, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.11.10-9, 45.23.11.11-6, 45.23.20.00-2, 45.23.21.00-3, 45.23.32.00-1, 45.25.20.00-8, 45.25.21.26-7, 45.31.53.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) (kwota dotyczy jednej części zamówienia jeśli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia należy wpłacić wadium zarówno na I część w wysokości 10000,00 zł jaki i na II część 10 000,00 zł) 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn.zm.). 2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w następujący sposób: a) w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Strzelinie Nr 36 9588 0004 0000 5555 2000 0050. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Zaleca się w tytule przelewu wpisać Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy x, dotyczącej przetargu (podać nazwę zamówienia) część zamówienia nr (podać nr części zamówienia) b) w przypadku gwarancji i poręczeń należy oryginał dokumentu dołączyć do oferty osobno jako niewpięty dokument i złożyć w jednej kopercie z ofertą. Dokument powinien określać: - beneficjenta - poprzez wskazanie zamawiającego jako podmiotu uprawnionego do wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji, - charakter gwarancji - poprzez stwierdzenie, że określona kwota pieniężna stanowi zabezpieczenie niezbędne do wzięcia udziału przez Wykonawcę X w konkretnym postępowaniu o udzielenie określonego zamówienia publicznego (podać nazwę) i dotyczy części zamówienia nr (podać nr części zamówienia) - bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy, - termin obowiązywania gwarancji, poręczenia nie krótszy niż termin związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie złożone przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia muszą w swej treści zawierać zapis z którego wynika, iż wadium jest wnoszone w imieniu całego podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. 3) Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ppkt 10 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ppkt. 5 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11) Okres ważności wadium: Wykonawca zabezpiecza ofertę wymaganą kwotą wadium na okres 30 dni licząc od daty upływu terminu składania ofert. Z postępowania wyklucza się wykonawców którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na: budowie sieci wodociągowych (magistralnych i rozdzielczych) o długości min 2,5 km każda. Uwaga nie wykazywać robót dla odcinków krótszych niż 2,5 km.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, Uwaga: Zamawiający określając wymóg w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dopuszcza osoby które posiadają kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach w przepisach odrębnych w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum jednego miliona złotych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik, 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 3) Kosztorys ofertowy, 4) Zobowiązanie podmiotów trzecich jeśli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: - klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. b) Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: - niewypały i niewybuchy, - wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ, - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu. itp.), - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. c) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez Zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. d) Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: - przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., - odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w lit. a - d termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) Zmiany technologiczne, w szczególności: - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, - odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, - konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa w ppkt 2 lit (a tiret 2 i 3 mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednakże w tym ostatnim przypadku Zamawiający nie zgodzi się na zwiększenie wynagrodzenia, gdy przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zmiany wskazywane w ppkt 2 lit a) tiret 4 będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych zmian w ppkt 2 lit a) tiret 1-4 może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. 3) Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 4) Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) jeżeli inny podmiot rozpocznie inwestycję na terenie objętym przedmiotem zamówienia i wystąpią jakakolwiek kolizje, w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Zamiana umowy może nastąpić na pisemny umotywowany wniosek jednej ze Stron, za zgodą drugiej Strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ziębicach ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice (pokój nr 20b- II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Ziębicach ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice (pokój nr 10 sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH KAŻDA CZĘŚĆ STANOWI ODRĘBNE ZAMÓWIENIE 1) Ilość części - 2 (zgodnie z częścią III SIWZ opis przedmiotu zamówienia) 2) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części (każdą ofertę na każdą część należy złożyć oddzielnie) 2. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 3. ROZLICZENIA BĘDĄ PROWADZONE W WALUCIE PLN 4. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYMAGAŃ, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 4 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5. INFORMACJA DOTYCZĄCA UDZIAŁU PODWYKONAWCÓW W PRZEDMIOCIE ZAMÓWIENIA 1) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia. 2) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. 3) Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu. 4) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania. 6. OTWARCIE OFERT nastąpi w dniu 21 lutego 2013 roku o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Ziębicach przy ul. Przemysłowej 10 w Ziębicach, w pokoju nr 2 (sala narad), 7. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach PROW na lata 2007-2013, oś III Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem zakresu dla Etapu -IIB, polegające na budowie sieci wodociągowej magistralnej i rozdzielczej w części miejscowości Wigańcice, od granicy z m. Kalionowice Dolne do rejonu remizy OSP tj. do węzła 88 oraz 86 (bez odcinka 86 ÷99)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieć wodociągowa magistralna i rozdzielcza z rur PE HD o średnicach O140 ÷ O40 mm projektowana od początku m.Wigancice do węzła 88, oraz 86 (bez odcinka 86 ÷ 99) o łącznej długości ok. 10,4 km. Przewody wodociągowe magistralne o średnicy rur DN 140 mm, na odcinkach przebiegu w terenie zabudowy pełnią również funkcje rurociągów rozdzielczych. Przewody wodociągowe rozdzielcze o średnicach rur DN 140 mm, DN 90 mm i DN 63 mm służą bezpośrednio doprowadzeniu wody do odbiorców. Na sieci zainstalowane będą hydranty naziemne śr. 80 mm w ilości 30 kpl. wraz z ulicznymi zasuwami żeliwnymi i oznakowaniem. Odejścia (odgałęzienia) o średnicach rur DN 40 mm i DN 63 mm wyprowadzonych z w/wym. przewodów i doprowadzonych do punktu początkowego przyłącza wodociągowego oznaczonego symbolem D (zasuwa na przyłączu) i kolejnym numerem. Odejścia zaliczone są do sieci wodociągowej i dotyczą wyłącznie przypadków gdy naturalna długość przyłącza wodociągowego przekracza 30.0 m. Uwaga: - Węzeł D 47 był zakończeniem Etapu II A, wstawiono zaślepkę w rurociągu O140 w kierunku węzła nr 35. - Przyłącza wodociągowe nie są objęte zakresem tego zamówienia. - Dokładna trasa przebiegu rurociągu, rodzaje materiałów i urządzeń oraz sposób wykonania omówione zostały w dokumentacji projektowej oraz w obmiarze robót dla Etapu IIB. - Działki przez które przechodzi wodociąg są własnością osób fizycznych, Skarbu Państwa, Agencji Nieruchomości Rolnych, Gminy Ziębice. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia dla Części I stanowią Załączniki: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja projektowa dla Etapu IIB Przedmiar robót dla Etapu IIB.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.13-4, 45.11.12.40-2, 45.20.00.00-9, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.11.10-9, 45.23.11.11-6, 45.23.20.00-2, 45.23.21.00-3, 45.23.32.00-1, 45.25.20.00-8, 45.25.21.26-7, 45.31.53.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Obejmuje roboty budowlane związane z wykonaniem zakresu dla Etapu -IIC, polegające na budowie sieci wodociągowej magistralnej i rozdzielczej w części miejscowości Wigańcice, od rejonu remizy OSP tj. od węzła 88 oraz 86 (bez odcinka 86 ÷99) do końca miejscowości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieć wodociągowa magistralna i rozdzielcza z rur PE HD o średnicach O140 ÷ O40 mm projektowana od początku m.Wigancice do węzła 88, oraz 86 (bez odcinka 86 ÷ 99) o łącznej długości ok. 9,2 km. Przewody wodociągowe magistralne o średnicy rur DN 140 mm, na odcinkach przebiegu w terenie zabudowy pełnią również funkcje rurociągów rozdzielczych. Przewody wodociągowe rozdzielcze o średnicach rur DN 140 mm, DN 90 mm i DN 63 mm służą bezpośrednio doprowadzeniu wody do odbiorców. Na sieci zainstalowane będą hydranty naziemne śr. 80 mm w ilości 25 kpl. wraz z ulicznymi zasuwami żeliwnymi i oznakowaniem. Wykonać należy reduktor ciśnienia kompaktowej studni. Odejścia (odgałęzienia) o średnicach rur DN 40 mm i DN 63 mm wyprowadzonych z w/wym. przewodów i doprowadzonych do punktu początkowego przyłącza wodociągowego oznaczonego symbolem D (zasuwa na przyłączu) i kolejnym numerem. Odejścia zaliczone są do sieci wodociągowej i dotyczą wyłącznie przypadków gdy naturalna długość przyłącza wodociągowego przekracza 30.0 m. Uwaga: - Sieć zakończyć wstawieniem zaślepki w rurociągu O140 w kierunku m. Mników. - Przyłącza wodociągowe nie są objęte zakresem tego zamówienia. - Dokładna trasa przebiegu rurociągu, rodzaje materiałów i urządzeń oraz sposób wykonania omówione zostały w dokumentacji projektowej oraz w obmiarze robót dla Etapu IIC. - Działki przez które przechodzi wodociąg są własnością osób fizycznych, Skarbu Państwa, Agencji Nieruchomości Rolnych, Gminy Ziębice. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia dla Części II stanowią Załączniki: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja projektowa dla Etapu IIC Przedmiar robót dla Etapu IIC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.12.13-4, 45.11.12.40-2, 45.20.00.00-9, 45.23.10.00-5, 45.23.13.00-8, 45.23.11.10-9, 45.23.11.11-6, 45.23.20.00-2, 45.23.21.00-3, 45.23.32.00-1, 45.25.20.00-8, 45.25.21.26-7, 45.31.53.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- "REALIZACJA PROGRAMU OL i OC NA TERENIE GMINY ZIĘBICE" ZAKUP KOPARKO-ŁADOWARKI KOŁOWEJ
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla GCEiS w Ziębicach i jednostek oświatowych Gminy Ziębice w 2026r.
- KONSERWACJA BRZEGÓW KORYTA RZEKI OŁAWA W MIEJSCOWOŚCI ZIĘBICE
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





