Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-06
Warszawa: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z wykonaniem usług informatycznych
Numer ogłoszenia: 49294 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych , Al. Jerozolimskie 181C, 02-222 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4921134, 4921135, faks 22 4921149.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.urpl.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych wraz z wykonaniem usług informatycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmująca dostarczenie do siedziby zamawiającego oraz wykonanie usług towarzyszących w zakresie urządzeń komputerowych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) w ramach 2 części (zadań).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 72.61.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia (jego części) zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości: 3 000 PLN (słownie złotych: trzy tysiące) w przypadku oferowania wykonania zadania 1. lub 5 000 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy) w przypadku oferowania wykonania zadania 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000; poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 Prawa zamówień publicznych (Pzp)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie dostaw oraz usług towarzyszących dostawom objętych przedmiotem zamówienia; ocena spełniania tego warunku - na podstawie dokumentów określonych w pkt 3.5 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(dot. zadania 1.) należyte wykonanie w okresie od 15 marca 2012 r. do 15 marca 2015 r. dostaw urządzeń sieciowych, każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto, wraz z serwisem gwarancyjnym tych urządzeń świadczonym w miejscu ich zainstalowania, co dotyczy co najmniej dwóch dostaw, w ramach których wykonano serwis gwarancyjny trwający dla każdej dostawy nie krócej niż 12 miesięcy; (dot. zadania 2.) należyte wykonanie w okresie od 15 marca 2012 r. do 15 marca 2015 r. dostaw urządzeń sieciowych UTM UNIFIED THREAT MANAGEMENT (klaster wysokiej dostępności - HA), każda dostawa o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto, wraz z wdrożeniem i serwisem gwarancyjnym tych urządzeń świadczonym w miejscu ich zainstalowania, co dotyczy co najmniej dwóch dostaw, w ramach których wykonano wdrożenie i serwis gwarancyjny trwający dla każdej dostawy nie krócej niż 6 miesięcy; Ocena spełniania tych warunków dokonana będzie odpowiednio do zaoferowanej części zamówienia (zadania) na podstawie dostaw (umów) wykazanych w dokumentacji ofertowej w WYKAZIE GŁÓWNYCH DOSTAW (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz dokumentów, które wykonawca załączył do WYKAZU GŁÓWNYCH DOSTAW, dowodzących, że dostawy oraz odpowiednio serwis gwarancyjny lub wdrożenie i serwis gwarancyjny, w ramach poszczególnych umów zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
(dot. zadania 2.) dysponowanie co najmniej 3 osobami o wykształceniu informatycznym wyższym (inżynierskim), każda osoba posiadająca najwyższy poziom certyfikacji technicznej dla rozwiązania oferowanego w ramach zadania 2.; ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie WYKAZU OSÓB (załącznik nr 4 do SIWZ), zgodnie z pkt 3.4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy w ramach zadania 2. oferowane są produkty podwójnego zastosowania w rozumieniu ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. z 2004 r. Nr 229, poz. 2315, ze zm.) wykonawca załącza dodatkowo: a) dokument pochodzący od importera zaoferowanych 2 szt. urządzeń UTM (klaster wysokiej dostępności - HA) stwierdzający, że przy wprowadzeniu tych urządzeń (technologii) na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi ww. przepisów prawa, b) dokument potwierdzający, że importer zaoferowanych 2 szt. urządzeń UTM (klaster wysokiej dostępności - HA) posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urpl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C (pok. 108).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 02-222 Warszawa, Al. Jerozolimskie 181C, Kancelaria Główna (pok. 08).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 6 szt. zarządzalnych przełączników sieciowych Ethernet, zapewniających pełną kompatybilność przy łączeniu ich w stosy z zainstalowanymi w sieci komputerowej zamawiającego przełącznikami CISCO WS-C2960S-48LPD-L, a także usługi wsparcia technicznego dostarczonych urządzeń wykonywane w okresie nie krótszym niż 36 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres gwarancji jakości urządzeń oraz wykonywania usług wsparcia technicznego dostarczonych urządzeń (min. 36 miesięcy) - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu urządzeń komputerowych, składającego się z: - 2 szt. urządzeń UTM UNIFIED THREAT MANAGEMENT (klaster wysokiej dostępności HA) do ochrony sieci informatycznej LAN WAN zamawiającego, wraz z wykonywaniem w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia technicznego tych urządzeń; - 1 szt. urządzenia rejestrowania zdarzeń, umożliwiającego logowanie i raportowanie w pełnej współpracy z zainstalowanym w sieci informatycznej zamawiającego urządzeniem FortiGate-310B w zakresie zbierania i gromadzenia logów oraz generowania raportów; ww. zestaw po zainstalowaniu wymaga od wykonawcy dodatkowo wykonania następujących usług: - przeniesienie (migracja) konfiguracji z funkcjonującego urządzenia FortiGate-310B; - zaimportowanie tej konfiguracji na dostarczony i zainstalowany ww. zestaw 2 szt. urządzeń UTM; - zintegrowanie funkcjonującego urządzenia FortiGate-310B oraz dostarczonego i zainstalowanego zestawu 2 szt. urządzeń UTM z dostarczonym i zainstalowanym urządzeniem rejestrowania zdarzeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 72.61.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres gwarancji jakości dostarczonych i wdrożonych urządzeń (min. 12 miesięcy) - 10.00
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełączników sieciowych dla Centrum Informatycznego Politechniki Śląskiej, znak sprawy: IA1.282.27.2024.AP
- "Zakup i dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach projektu CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD GMINY MASŁÓW"
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Dostawa przełączników sieciowych
- Objęcie serwisem oprogramowania aplikacyjnego Infomedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A.
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.