eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaDostawa tuszy i tonerów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Wieliczka: Dostawa tuszy i tonerów
Numer ogłoszenia: 492936 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409502 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 278711, 012 2787132, faks 02 2787110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tuszy i tonerów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych, do urządzeń drukujących, w maksymalnej ilości: CARTIDGE - 111 szt, TONERY - 372 szt, zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi, których rodzaj, wydajność i maksymalną ilość określa tabela stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Pod pojęciem fabrycznie nowe rozumie się materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów poprzedniego używania lub uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. 1.3. Przez produkt równoważny rozumie się produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia drukującego. 1.4. Równoważne materiały eksploatacyjne winna cechować wydajność nie mniejsza niż wydajność materiału eksploatacyjnego stosowanego przez producenta urządzenia drukującego. 2. Prawo opcji. W ramach maksymalnych ilości, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, Zamawiający zobowiązuje się do zakupu materiałów eksploatacyjnych o wartości 50% ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie. Zakup pozostałej ilości materiałów eksploatacyjnych o wartości 50% ceny całkowitej brutto, podanej w ofercie, zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego (prawo opcji). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 3.1. Dostarczane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne: 1) winny być wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów poprzedniego używania lub uszkodzenia, 2) muszą posiadać wskazanie do jakich urządzeń są przeznaczone, 3) winny pochodzić z bieżącej produkcji, tj. winny zostać wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. 3.2. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne nie mogą powodować utraty przez Zamawiającego uprawnień gwarancyjnych wynikających z gwarancji producenta urządzeń drukujących. 3.3. Materiały eksploatacyjne, które są wyposażone w układ elektroniczny (chip), winny umożliwiać odczyt na wyświetlaczu drukarki, bądź na wydruku aktualnej strony testowej, aktualnej informacji o stanie zużycia wkładu drukującego. 3.4. Wykonawca zobowiązuje się raz w miesiącu, w terminie pisemnie ustalonym przez Strony, dokonać odbioru zużytych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych w ilości odpowiadającej liczbie dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych. 4. Szczegółowe warunki prowadzenia dostaw. 4.1. Materiały eksploatacyjne dostarczane będą, przez Wykonawcę, na zlecenie Zamawiającego sukcesywnie, partiami, przez okres 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy. Umowa zostaje zawarta z dniem jej podpisania przez obie Strony. 4.2. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych, licząc od daty przesłania do Wykonawcy zlecenia faksem. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 4.3 Zamawiający zlecać będzie dostarczanie materiałów eksploatacyjnych nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu kalendarzowym i nie częściej niż sześć razy w miesiącu kalendarzowym. 4.4. Każdorazowo w zleceniu Zamawiający określi rodzaj i ilość dostarczanych materiałów eksploatacyjnych. 4.5. Zlecenia będą składane Wykonawcy faksem i jednocześnie potwierdzane telefonicznie. 4.6. Jednostkowe dostawy muszą posiadać: 1) dokument gwarancji, 2) dowód dostawy (faktura VAT). 4.7. Miejscem dostawy materiałów eksploatacyjnych jest magazyn Kopalni Soli Wieliczka S.A., Park Kingi 1. Dostawa odbywać się będzie w dni robocze w godz. 7.00 - 14.00. 4.8. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o przygotowaniu zleconej dostawy materiałów eksploatacyjnych telefonicznie lub faksem, nie później niż na 1 dzień roboczy przed wymaganym terminem dostawy. 4.9. Transport i rozładunek materiałów eksploatacyjnych będzie dokonywany przez Wykonawcę na jego koszt. 4.10. Do każdorazowej dostawy materiałów eksploatacyjnych winno być załączone oświadczenie Wykonawcy, iż przedmiotem dostawy są materiały eksploatacyjne, fabrycznie nowe i nie regenerowane. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.kopalniawieliczka.eu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pan Wiesław Stoczkiewicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Pro Office.net Wiesław Stoczkiewicz, Łagiewnicka 33 a, 30-417 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 176400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64293,13

  • Oferta z najniższą ceną: 64293,13 / Oferta z najwyższą ceną: 133164,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.