Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Słupsk: Dostawa sprzętu informatycznego
Numer ogłoszenia: 492922 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8457501, faks 59 8457500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego: - 6 laptopów z oprogramowaniem - 11 drukarek - 2 drukarek laser mono - 1 urządzenia wielofunkcyjnego laser kolor..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa 6 laptopów z oprogramowaniem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Atecom Krzysztof Gliniecki, Dariusz Lubkiewicz sp. j., Al. Wojska Polskiego 28, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22424,00
Oferta z najniższą ceną: 22424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24663,96
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa 11 drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kseroserwis Leszek Kanclerski, ul. Fałata 12, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31295,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39913,50
Oferta z najniższą ceną: 39913,50 / Oferta z najwyższą ceną: 69003,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa 2 drukarek laser mono
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kseroserwis Leszek Kanclerski, ul. Fałata 12, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4070,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4674,00
Oferta z najniższą ceną: 4674,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6396,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa 1 urządzenia wielofunkcyjnego laser kolor
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
APROMNET - USŁUGI INFORMATYCZNE TOMASZ KISIEL
jakie przetargi wygrała firma
APROMNET - USŁUGI INFORMATYCZNE TOMASZ KISIEL
- Apromnet - Usługi informatyczne Tomasz Kisiel, ul. Kopernika 25/1, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5500,00
Oferta z najniższą ceną: 5500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21169,53
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, tj. 200 000 euro. Dostawa w/w sprzętu informatycznego (laptopy, drukarki, jednostki centralne, monitory, urządzenie wielofunkcyjne) jest dostawą powszechnie dostępną w wielu punktach sprzedaży sprzętu informatycznego, o ustalonych standardach jakościowych (jest to sprzęt typowy) i nie przekracza kwoty 200 000 euro.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przebudowa Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 w Słupsku - Etap II
- Sprzedaż i dostawa asortymentu obejmującego: artykuły spożywcze, piwo, lody, artykuły garmażeryjne, produkty medyczne, artykuły motoryzacyjne, kosmetyki, artykuły do kawomatu, artykuły pozostałe
- Opracowanie ekspertyz i dokumentów umożliwiających prowadzenie działalności energetycznej i rozliczeń pomiędzy członkami SKB wraz z doradztwem merytorycznym i prawnym
- Zakup pojazdu osobowego (radiowozu) dla Straży Miejskiej z wbudowanym systemem ostrzegania ludności-sztuk 2
- Opracowanie dok. projekt. przebudowy odcinków kluczowych dr. układu komunikacyjnego M. Słupska z podziałem na zad: Zad 1 ul. Kołłątaja Zad 2 ul. Lutosławskiego i Poznańskiej Zad 3 ul. Poniatowskiego
- Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku gminnym "Iskiereczka " w Redzikowie, oraz przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw przy żłobku gminnym "Bajka" w Siemianicach
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa symulatora osób z niepełnosprawnościami w technologii VR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia Karkonoskiego Centrum Informatycznego w Jeleniej Górze - wyposażenie i sprzęt do pracowni informatycznej w filii DODN we Wrocławiu mieszczącej się w Jeleniej(...)"-II postępowanie
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 2 części
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Dostawa laptopów dla Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie Sp. z o. o.
- "Wyposażenie pracowni dydaktycznych w LO Wołów, LO Brzeg Dolny w ramach projektu pt. "Rozwój kształcenia ogólnego w Powiecie Wołowskim (...) - Sprzęt komputerowy i multimedialny
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.