To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Tarnowo Podgórne: opracowanie projektu na budowę i przebudowę świetlicy wiejskiej w Lusówku przy ul. Zespołowej 1
Numer ogłoszenia: 492872 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 414308 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 061 8146-221, faks (061) 814 61 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu na budowę i przebudowę świetlicy wiejskiej w Lusówku przy ul. Zespołowej 1.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na budowę i przebudowę istniejącego budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej w Lusówku. Opracowanie to ma również obejmować zagospodarowanie terenu tj. utwardzone dojścia, dojazd, miejsca parkingowe oraz projekt zieleni. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A. ETAP 1 - opracowanie koncepcji świetlicy Wykonanie dwóch koncepcji z wizualizacją wraz z zagospodarowaniem terenu nawiązujących do dołączonej przez Zamawiającego opracowanej wizualizacji. Zaakceptowana przez Zamawiającego koncepcja stanowić będzie podstawę do opracowania dokumentacji projektowej budowy i przebudowy świetlicy wiejskiej wraz z pełnym zagospodarowaniem terenu. B. ETAP 2 - opracowanie projektu. a) Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego, b) Przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - jeżeli wymagana, c) Uzyskanie niezbędnych zgód i zapewnień dostawy energii elektrycznej, wody i gazu, d) Uzyskanie zgody na rozbiórkę - w koniecznym zakresie, e) Wykonanie projektu zagospodarowania terenu, f) Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych we wszystkich branżach (m.in. budowlanej, drogowej, instalacji elektroenergetycznych i teletechnicznych, instalacji wod-kan zewnętrznych, instalacji wod-kan i co wewnętrznych, instalacji gazowej, zieleni, wentylacji, instalacji ppoż. i alarmowej) g) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia h) Przygotowanie niezbędnych opracowań dotyczących oddziaływania inwestycji na środowisko - zgodnie z obowiązującymi przepisami i) Wykonanie Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż j) Opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich i zbiorczych zestawień kosztów inwestycji k) Przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę zgodnie z Prawem Budowlanym wraz ze wszystkimi załącznikami W zakres dokumentacji projektowej wchodzi: - projekt budowlany - 5 egz. - kompletny projekt wykonawczy wielobranżowy - 3 egz. - przedmiar robót - 1 egz. - kosztorys inwestorski - 1 egz. - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 1 egz. - wersja elektroniczna projektu (format pdf) wraz z przedmiarami robót (format ath i xls)) i kosztorysem inwestorskim (ath i xls) na nośniku CD - 2 egz. C. ETAP 3 - nadzór autorski a) Sprawowanie nadzoru i kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem b) Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i ewentualnie uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej c) Uzgadnianie na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy robót, możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w zakresie materiałów i konstrukcji oraz rozwiązań technicznych i technologicznych. d) Czuwanie, by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany projektu, wymagającej uzyskania pozwolenia na budowę bądź uzgodnienia projektu zamiennego e) Udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, uczestnictwo w odbiorach robót zanikających oraz w odbiorze końcowym etapu budowy f) Ocena wyników szczegółowych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi przepisami g) Odpowiedzi na pytania oferentów w trakcie procedury przetargowej na wykonawstwo robót Projektant zobowiązany będzie również m. in. do: - wykonania aktualnych map zasadniczych dla celów projektowych - wykonania badań geologicznych dla celów projektowych - wystąpienia do gestorów mediów o wydanie aktualnych warunków przyłączeniowych - wystąpienia do innych instytucji celem uzyskania wszystkich niezbędnych wymaganych uzgodnień dla potrzeb projektowych oraz dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę - uzgodnienia projektu z Powiatowym Konserwatorem Zabytków - wykonania i dołączenia do dokumentacji wyliczenia współczynników potwierdzających, że spełnione są wymagania izolacyjności cieplnej i inne związane z oszczędnością energii zgodnie zał. nr 2 do RMI z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Wyniki wyliczeń muszą być przedstawione Zamawiającemu i przez niego zaakceptowane - uzyskanie pozwolenia na budowę na przedmiotowe zadanie. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę gwarancji jakości na wykonane prace objęte umową na okres minimum 60 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno-użytkowym i wyciągu z opracowanej wizualizacji, które są załącznikami do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTES STUDIO ARCHITEKTURY PIOTR CZAPLICKI
jakie przetargi wygrała firma
ARTES STUDIO ARCHITEKTURY PIOTR CZAPLICKI
- ARTES STUDIO ARCHITEKTURY Piotr Czaplicki, J. Niemcewicza 10/4, 60-573 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44308,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29766,00
Oferta z najniższą ceną: 29766,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101462,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI TARNOWO PODGÓRNE
- budowa kanalizacji deszczowej i zbiornika retencyjnego na wody deszczowe wraz z instalacją nawadniania przy budynkach administracyjnych Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
- wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Tarnowie Podgórnym przy ulicy Szkolnej 5
- remont budynku Szkoły Podstawowej w Lusówku
- modernizacja boiska OSiR-u w Przeźmierowie
- zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół i przedszkoli
- zakup artykułów biurowych i papierniczych dla Urzędu Gminy Tarnowo Podgórne
więcej: przetargi TARNOWO PODGÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla inwestycji: Rozbudowa bud. ZSP Wilcza, Modernizacja kotłowni w bud. ZSP Pilchowice, Adaptacja i aranżacja pom. w bud. przy ul. K. Miarki 123A i B w Wilczy
- Wykonanie dokumentacji zagospodarowania i remontów wnętrz podwórzowych w obrębie ulic: 1) wyb. Wyspiańskiego-Wrońskiego-pl.Grunwaldzki 2) wyb. Pasteura 3) Lompy-Daszyńskiego-Wyszyńskiego-Orzeszkowej.
- Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla pozwolenia na budowę nr 29/6740/2019 dla zamierzenia budowlanego przy ul. Cmentarnej 15
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.