eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I PRODUKTÓW DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Płock: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I PRODUKTÓW DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ
Numer ogłoszenia: 492826 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3645100, 3645124, faks 24 3645102, 3645249.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I PRODUKTÓW DO DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i produktów do diagnostyki mikrobiologicznej z podziałem na 6 pakietów: Pakiet Nr 1 - Procedura hodowli drobnoustrojów z zastosowaniem gotowych podłoży mikrobiologicznych na płytkach oraz testy do manualnej identyfikacji, Pakiet Nr 2 - Procedura oznaczania lekowrażliwości i testy przydatne w manualnej diagnostyce mikrobiologicznej, Pakiet Nr 3 - Wyroby jednorazowe i sprzęt do pipetowania dla potrzeb diagnostyki mikrobiologicznej, Pakiet Nr 4 - Zestawy transportowe i ezy dla potrzeb diagnostyki mikrobiologicznej, Pakiet Nr 5 - Podstawowa diagnostyka mikrobiologiczna, Pakiet Nr 6 - Odczynniki lateksowe do diagnostyki schorzeń jelitowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Aktualne świadectwa zgodności CE, atestów, certyfikatów dopuszczających do obrotu oferowany przedmiot zamówienia lub wpis do rejestru wyrobów medycznych (dotyczy wszystkich pakietów); 2. Katalogi / foldery / opisy w języku polskim dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zwraca się z prośbą o zaznaczenie na przedmiotowych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotyczą. Przedmiotowe dokumenty mają uwzględniać m.in.: skład podłóż mikrobiologicznych oraz charakterystyki wzrostu kolonii zilustrowane na kolorowych zdjęciach (nie będą uwzględniane zdjęcia czarno - białe), mają zawierać dokładną charakterystykę testów identyfikacyjnych, lateksowych, immunologicznych uwzględniać asortyment krążków antybiotykowych, diagnostycznych, pasków z gradientem stężeń z opisem poszczególnych pozycji (dotyczy wszystkich pakietów); 3. Próbki, wraz z wykazem oferowanych próbek produktów. Zestawienie wymaganych próbek znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda zaznaczenia na poszczególnych próbkach produktów, którego pakietu i pozycji one dotyczą; 4. Opinia KORLD, dotycząca zaoferowanych produktów tj. podłoży mikrobiologicznych, krążków antybiotykowych i pasków z gradientem stężeń (dotyczy Pakietu Nr 1 - Procedura hodowli drobnoustrojów z zastosowaniem gotowych podłoży mikrobiologicznych na płytkach oraz testy do manualnej identyfikacji, Pakietu Nr 2 - Procedura oznaczania lekowrażliwości i testy przydatne w manualnej diagnostyce mikrobiologicznej); 5. Certyfikat 13485 (dotyczy Pakietu Nr 1 - Procedura hodowli drobnoustrojów z zastosowaniem gotowych podłoży mikrobiologicznych na płytkach oraz testy do manualnej, Pakiet Nr 2 - Procedura oznaczania lekowrażliwości i testy przydatne w manualnej diagnostyce mikrobiologicznej, Pakiet Nr 5 Podstawowa diagnostyka mikrobiologiczna). 6. Wypełniony i podpisany opis parametrów wymaganych - Załącznik Nr 1.1. - 1.6. do OPZ, dotyczy oferowanych pakietów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy - wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2. Wypełniony(e) i podpisany(e) Formularz(e) cenowy(e) - wg Załącznika Nr 6.1 - 6.6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczność z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). 2. Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub istotnych z uwagi na działalność dla Zamawiającego stosunków umownych; b. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę; c. zmiana stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych; d. jeżeli Wykonawca zostanie obarczony obowiązkiem zapłacenia podatku, który nie obowiązywał w dniu podpisania umowy, ale musi zostać wpisany do faktury z dnia dostawy, przy założeniu, że ceny jednostkowe netto pozostają bez zmian; e. zmiana producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał się z produkcji - przy cenie nie większej niż w niniejszej umowie; f. dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego niniejszą umową w przypadku, gdy wystąpi przejściowy brak całości lub części produktu z przyczyn leżących po stronie producenta; g. zmiana danych podmiotów zawierających umowę (itp. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); h. zmiana nazwy handlowej asortymentu, nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, Dział Zamówień Publicznych, pok. nr 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - PROCEDURA HODOWLI DROBNOUSTROJÓW Z ZASTOSOWANIEM GOTOWYCH PODŁOŻY MIKROBIOLOGICZNYCH NA PŁYTKACH ORAZ TESTY DO MANUALNEJ IDENTYFIKACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dzierżawę analizatora do posiewu krwi i płynów ustrojowych, procedurę identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii Gram (+), procedurę identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości bakterii Gram (-), procedurę identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów o specjalnych wymaganiach odżywczych i hodowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - PROCEDURA OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI I TESTY PRZYDATNE W MANUALNEJ DIAGNOSTYCE MIKROBIOLOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje procedurę oznaczania lekowrażliwości i testy przydatne w manualnej diagnostyce mikrobiologicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - WYROBY JEDNORAZOWE I SPRZĘT DO PIPETOWANIA DLA POTRZEB DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wyroby jednorazowe i sprzęt do pipetowania dla potrzeb diagnostyki mikrobiologicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - ZESTAWY TRANSPORTOWE I EZY DLA POTRZEB DIAGNOSTYKI MIKROBIOLOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zestawy transportowe i ezy dla potrzeb diagnostyki mikrobiologicznej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - PODSTAWOWA DIAGNOSTYKA MIKROBIOLOGICZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje podstawową diagnostykę mikrobiologiczną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - ODCZYNNIKI LATEKSOWE DO DIAGNOSTYKI SCHORZEŃ JELITOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje odczynniki lateksowe do diagnostyki schorzeń jelitowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.