eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawakompleksowe ubezpieczenia majątku, OC oraz NNW Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-20

POZYCJA 49222

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: kompleksowe ubezpieczenia majątku, OC oraz NNW Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o., do kontaktów: Monika Kuligowska-Parzydło, ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, fax 022 8882048 lub 49, e-mail: wzp@mpo.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpo.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Inne:Usługi komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe ubezpieczenia majątku, OC oraz NNW Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie Sp. z o.o. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe ubezpieczenia majątku, OC oraz NNW Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. Ubezpieczeniem objęte będą następujące ryzyka ubezpieczeniowe: 1)Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 2)Ubezpieczenie gotówki od rabunku w transporcie, 3)Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4)Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników, 5)Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej , 6)Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów, 7)Ubezpieczenie autocasco, 8)Ubezpieczenie Assistance. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.33.00.00 - Ubezpieczenia inne niż na życie Kod CPV wg słownika 2008: 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę powyżej 60 tys. EURO i poniżej kwoty 211 tys. EURO 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 6.500,00 zł (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych) w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Ustawą) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy, 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej. 3. Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym zapewniającym wykonanie zamówienia tj. musi dysponować na terenie Warszawy co najmniej jedną placówkę obsługującą pełną likwidację szkód w zakresie wszystkich ryzyk ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Dlatego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: nie był w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych lub krótkoterminowego planu wypłacalności oraz posiadał zdolność realizacji zamówienia mierzoną wskaźnikiem pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi. Wskaźnik ten na dzień 30 czerwca 2006 roku nie może być niższy niż 100%. 5. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zawierający co najmniej dokładne dane Wykonawcy oraz oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami uczestniczenia w postępowaniu. Celem ułatwienia Wykonawcom przygotowania takiego wniosku Zamawiający przygotował przykładowy wzór, który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.mpo.com.pl/aktual/htm. Wniosek - pod rygorem uznania za nieważny - musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek, sam lub jako konsorcjum. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jeden wniosek zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania wniosku przez dwóch lub więcej wykonawców (w formie np. konsorcjum) w rozumieniu art. 23 Ustawy, pod warunkiem, że taki wniosek spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - pełnomocnictwo winno być załączone do wniosku w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie, a także musi zawierać pełną nazwę wszystkich uczestników (koasekurantów) oraz musi być podpisane przez wszystkich wymienionych uczestników zgodnie z zasadami reprezentacji. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jeden wniosek, przy czym: - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1 ppkt. 1.1.-1.3. i 1.5. Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, - pozostałe dokumenty (wskazane w pkt 1 ppkt. 1.4. Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu) składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. 7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 8. Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 9. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia, dokumenty) muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. 10. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość, kompletność i treść wszystkich złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żądał Zamawiający. Dokumenty będą oceniane metodą spełnia/ nie spełnia. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu zgodnie z pkt. IV.1.2) i otrzymają najwyższą ilość punktów w rankingu Wykonawców. Punkty w rankingu przyznawane będą w oparciu o poziom wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, zadeklarowanego w dokumencie określonym w pkt. 1 ppkt. 1.5 Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem: P=Wb/Wmax x 100 pkt. P - wartość punktowa wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, Wb - wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi badanego wniosku, Wmax - najwyższy wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi ze wszystkich złożonych wniosków. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wzór formularza oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.mpo.com.pl/aktual/htm. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 1.3 Zezwolenie organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej we wszystkich grupach ryzyk objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.4. Wykaz placówek obsługujących na terenie Warszawy pełną likwidację szkód w zakresie wszystkich ryzyk ubezpieczeniowych objętych przedmiotem zamówienia. Wzór formularza wykazu placówek dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.mpo.com.pl/aktual/htm. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy, że nie jest w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych lub krótkoterminowego planu wypłacalności oraz posiada zdolność realizacji zamówienia mierzoną wskaźnikiem pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi, poświadczone przez Komisję Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych. Wzór formularza oświadczenia dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.mpo.com.pl/aktual/htm. 2. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Wykonawcy zagraniczni zamiast dokumentów wskazanych w ppkt. 1.2. - składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości. Aktualność tych dokumentów określona jest analogicznie do dokumentów o podobnej treści wydawanych przez odpowiednie urzędy na terenie RP. W przypadku, gdy w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanych wyżej dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 96 2. Zastosowanie \klauzuli udziału w zysku\ 3 3. Ubezpieczenie terroryzmu i sabotażu z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł 1 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.