To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-22
Ogłoszenie nr 49210 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Sanok: "Zakup sprzętu do pielęgnacji boiska z trawy naturalnej w ramach projektu: Remont budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10, finansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach programu: Modernizacja infrastruktury sportowej 2016"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25105-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka, krajowy numer identyfikacyjny
37044071000000, ul.
ul. Rynek
1,
38500
Sanok, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
013 4652800, 4652833, faks
134 630 890, e-mail
inwestycje@um.sanok.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.sanok.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup sprzętu do pielęgnacji boiska z trawy naturalnej w ramach projektu: Remont budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10, finansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach programu: Modernizacja infrastruktury sportowej 2016"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TI.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu do pielęgnacji boiska z trawy naturalnej w ramach projektu; Remont budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10, finansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach programu: "Modernizacja infrastruktury sportowej 2016", Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1 Część I zamówienia stanowi dostarczenie fabrycznie nowego, niebędącego przedmiotem ekspozycji lub użytkowania, wolnego od wad fizycznych i prawnych, jak również spełniających warunki techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2012.1137 t.j. z dnia 2012.10.18 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych Ciągnika z kabiną montowaną fabrycznie posiadającego homologację umożliwiającą rejestrację pojazdu i poruszanie się po drogach publicznych. 2 Część II zamówienia stanowi dostarczenie fabrycznie nowych maszyn wraz z oprzyrządowaniem do zimowego utrzymania boisk tj.: - pług do śniegu typ V umożliwiający pracę w 4 pozycjach- 1kpl. - pług odśnieżny wirnikowo-ślimakowy montowany na przodzie ciągnika 1 kpl. kompatybilnych z ciągnikiem opisanym w części I zamówienia 3 Część III zamówienia stanowi dostarczenie fabrycznie nowych maszyn wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania boiska sportowego tj.: - przyczepa jednoosiowa, - kosiarka, - aeratora do napowietrzania ziemi, - siewnik do nawozów, kompatybilnych z ciągnikiem opisanym w części I zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
16700000-2
Dodatkowe kody CPV:
16000000-5,
34390000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: dostarczenie fabrycznie nowego, niebędącego przedmiotem ekspozycji lub użytkowania, wolnego od wad fizycznych i prawnych, jak również spełniających warunki techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2012.1137 t.j. z dnia 2012.10.18 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych Ciągnika z kabiną montowaną fabrycznie posiadającego homologację umożliwiającą rejestrację pojazdu i poruszanie się po drogach publicznych. |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT114751.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 163134.90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: dostarczenie fabrycznie nowych maszyn wraz z oprzyrządowaniem do zimowego utrzymania boisk tj.: - pług do śniegu typ V umożliwiający pracę w 4 pozycjach- 1kpl. - pług odśnieżny wirnikowo-ślimakowy montowany na przodzie ciągnika 1 kpl. |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4552.85 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 29180.52 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: dostarczenie fabrycznie nowych maszyn wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania boiska sportowego tj.: - przyczepa jednoosiowa, - kosiarka, - aeratora do napowietrzania ziemi, - siewnik do nawozów,: |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT97967.48 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 117401.04 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa, wędlin i wyrobów drobiarskich do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Sanoku w okresie 02 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Usługa prowadzenia zastępczej obsługi kasowej w budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Dofinansowanie infrastruktury SP nr 1 im. Gen. B. Prugara-Ketlinga w Sanoku do potrzeb osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - sprzęt komputerowy, pomoce dydaktyczne i wyposażenie siłowni.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sanoku w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





