eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok"Zakup sprzętu do pielęgnacji boiska z trawy naturalnej w ramach projektuRemont budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10, finansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach programuModernizacja infrastruktury sportowej 2016"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 49210 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Sanok: "Zakup sprzętu do pielęgnacji boiska z trawy naturalnej w ramach projektu: Remont budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10, finansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach programu: Modernizacja infrastruktury sportowej 2016"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25105-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka, krajowy numer identyfikacyjny 37044071000000, ul. ul. Rynek  1, 38500   Sanok, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, faks 134 630 890, e-mail inwestycje@um.sanok.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.um.sanok.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zakup sprzętu do pielęgnacji boiska z trawy naturalnej w ramach projektu: Remont budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10, finansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach programu: Modernizacja infrastruktury sportowej 2016"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

TI.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu do pielęgnacji boiska z trawy naturalnej w ramach projektu; Remont budynku socjalno-administracyjnego na stadionie MOSiR w Sanoku przy ul. Żwirki i Wigury 10, finansowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach programu: "Modernizacja infrastruktury sportowej 2016", Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1 Część I zamówienia stanowi dostarczenie fabrycznie nowego, niebędącego przedmiotem ekspozycji lub użytkowania, wolnego od wad fizycznych i prawnych, jak również spełniających warunki techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2012.1137 t.j. z dnia 2012.10.18 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych Ciągnika z kabiną montowaną fabrycznie posiadającego homologację umożliwiającą rejestrację pojazdu i poruszanie się po drogach publicznych. 2 Część II zamówienia stanowi dostarczenie fabrycznie nowych maszyn wraz z oprzyrządowaniem do zimowego utrzymania boisk tj.: - pług do śniegu typ V umożliwiający pracę w 4 pozycjach- 1kpl. - pług odśnieżny wirnikowo-ślimakowy montowany na przodzie ciągnika 1 kpl. kompatybilnych z ciągnikiem opisanym w części I zamówienia 3 Część III zamówienia stanowi dostarczenie fabrycznie nowych maszyn wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania boiska sportowego tj.: - przyczepa jednoosiowa, - kosiarka, - aeratora do napowietrzania ziemi, - siewnik do nawozów, kompatybilnych z ciągnikiem opisanym w części I zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV: 16000000-5, 34390000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: dostarczenie fabrycznie nowego, niebędącego przedmiotem ekspozycji lub użytkowania, wolnego od wad fizycznych i prawnych, jak również spełniających warunki techniczne, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2012.1137 t.j. z dnia 2012.10.18 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych Ciągnika z kabiną montowaną fabrycznie posiadającego homologację umożliwiającą rejestrację pojazdu i poruszanie się po drogach publicznych.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT114751.92
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Firma handlowo-Usługowa SCANDIC - SERVICE s.c. Adam Bomba, Krzysztof Bomba,  scandic@op.pl,  Hermanowa 11,  36-020,  Hermanowa,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163134.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163134.90
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220416.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: dostarczenie fabrycznie nowych maszyn wraz z oprzyrządowaniem do zimowego utrzymania boisk tj.: - pług do śniegu typ V umożliwiający pracę w 4 pozycjach- 1kpl. - pług odśnieżny wirnikowo-ślimakowy montowany na przodzie ciągnika 1 kpl.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT4552.85
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Firma handlowo-Usługowa SCANDIC - SERVICE s.c. Adam Bomba, Krzysztof Bomba,  scandic@op.pl,  Hermanowa 11,  36-020,  Hermanowa,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29180.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29180.52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46254.15
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: dostarczenie fabrycznie nowych maszyn wraz z oprzyrządowaniem do utrzymania boiska sportowego tj.: - przyczepa jednoosiowa, - kosiarka, - aeratora do napowietrzania ziemi, - siewnik do nawozów,:
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT97967.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"Firma handlowo-Usługowa SCANDIC - SERVICE s.c. Adam Bomba, Krzysztof Bomba,  scandic@op.pl,  Hermanowa 11,  36-020,  Hermanowa,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 117401.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 117401.04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 155595.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.