Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Nowy Sącz: PCFE.272-34/2011 Zamówienie na usługi drukowania i dostawy na potrzeby projektów realizowanych przez PCFE
Numer ogłoszenia: 49195 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich , ul. Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 547 67 36, faks 18 547 67 36.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272-34/2011 Zamówienie na usługi drukowania i dostawy na potrzeby projektów realizowanych przez PCFE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Usługa drukowania i dostawy periodyku. Przedmiotem zamówienia jest druk czterech numerów periodyku (wersja w języku polskim), wydawanego przez Powiat Nowosądecki wraz z dostawą na koszt Wykonawcy w ramach projektu Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego, w nakładzie 40000 egz. dla każdego numeru o parametrach: - papier gazetowy 55 g/ m2 , biały powyżej 60, - pełny kolor, - format : 273 mm x 370 mm lub podobny, - ilość stron 8, - szyty grzbiet, - jednorazowy nakład po 40 000 (czterdzieści tysięcy) egzemplarzy w poszczególnych miesiącach pakowany po 100 egzemplarzy, - częstotliwość druku - jeden raz w miesiącu w terminach: do 31 marca, do 31 maja, do 31 sierpnia, do 31 października 2011 r. Łączny nakład 160 000 egzemplarzy Termin zakończenia realizacji zamówienia: do 31.10.2011r. Pakiet II - Usługa drukowania i dostawy plakatów i ulotek. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku (na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego plików cdr), druk i dostawa plakatów i ulotek wg następujących parametrów: 1) Projekt AKTYWNIE W PRZYSZŁOŚĆ a) Plakaty: nakład 200 egz., format szer. 465mm, wys. 645 mm, papier kreda błysk 135 g/m2, druk 4+0, b) Ulotki: nakład 20 000 egz., format szer. 210 mm, wys. 297, ulotka składana do formatu szer. 210 mm, wys. 99 mm (1/3 A4), papier kreda mat 170 g/m2, druk 4+4, 2) Projekt NOWE KWALIFIKACJE - LEPSZA PRACA a) Plakaty: nakład 1000 egz., format szer. 465 mm, wys. 645 mm, papier kreda błysk 135 g/m2, druk 4+0, b) Ulotki: nakład 4 000 egz., format szer. 210 mm, wys. 297, ulotka składana do formatu szer. 210 mm, wys. 99 mm (1/3 A4), papier kreda mat 170 g/m2, druk 4+4, Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -(oświadczenie to stanowi zał. nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (oświadczenie to stanowi zał. nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcfe.powiat-ns.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118, Pan Grzegorz Poręba.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2011 godzina 12:30, miejsce: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118, Dziennik Podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie na usługi drukowania i dostawy na potrzeby projektów realizowanych przez PCFE: Pakiet I: Przedmiotem zamówienia jest druk czterech numerów periodyku, wydawanego przez Powiat Nowosądecki wraz z dostawą na koszt Wykonawcy w ramach projektu Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego; Pakiet II: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku, druk i dostawa plakatów i ulotek w ramach projektów: Aktywnie w przyszłość i Nowe Kwalifikacje - Lepsza Praca.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Usługa drukowania i dostawy periodyku. Przedmiotem zamówienia jest druk czterech numerów periodyku (wersja w języku polskim), wydawanego przez Powiat Nowosądecki wraz z dostawą na koszt Wykonawcy w ramach projektu Profesjonalny urzędnik - nowoczesna administracja powiatu nowosądeckiego, w nakładzie 40000 egz. dla każdego numeru o parametrach: - papier gazetowy 55 g/ m2 , biały powyżej 60, - pełny kolor, - format : 273 mm x 370 mm lub podobny, - ilość stron 8, - szyty grzbiet, - jednorazowy nakład po 40 000 (czterdzieści tysięcy) egzemplarzy w poszczególnych miesiącach pakowany po 100 egzemplarzy, - częstotliwość druku - jeden raz w miesiącu w terminach: do 31 marca, do 31 maja, do 31 sierpnia, do 31 października 2011 r. Łączny nakład 160 000 egzemplarzy Termin zakończenia realizacji zamówienia: do 31.10.2011r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II - Usługa drukowania i dostawy plakatów i ulotek. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie do druku (na podstawie dostarczonych przez Zamawiającego plików cdr), druk i dostawa plakatów i ulotek wg następujących parametrów: 1) Projekt AKTYWNIE W PRZYSZŁOŚĆ a) Plakaty: nakład 200 egz., format szer. 465mm, wys. 645 mm, papier kreda błysk 135 g/m2, druk 4+0, b) Ulotki: nakład 20 000 egz., format szer. 210 mm, wys. 297, ulotka składana do formatu szer. 210 mm, wys. 99 mm (1/3 A4), papier kreda mat 170 g/m2, druk 4+4, 2) Projekt NOWE KWALIFIKACJE - LEPSZA PRACA a) Plakaty: nakład 1000 egz., format szer. 465 mm, wys. 645 mm, papier kreda błysk 135 g/m2, druk 4+0, b) Ulotki: nakład 4 000 egz., format szer. 210 mm, wys. 297, ulotka składana do formatu szer. 210 mm, wys. 99 mm (1/3 A4), papier kreda mat 170 g/m2, druk 4+4, Termin realizacji zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.82.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





