Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Bytom: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 491862 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby jednostek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup + transport) artykułów spożywczych do Kuchni MOPR w Bytomiu mieszczącej się przy ul. Karpackiej 25 z podziałem na następujące części: część A - warzywa i owoce w asortymencie i ilościach określonych w zał. A do SIWZ część B -różne art. spożywcze w asortymencie i ilościach określonych w zał. B do SIWZ część C - słodycze i napoje w asortymencie i ilościach określonych w zał. C do SIWZ część D - mięso i wędliny w asortymencie i ilościach określonych w zał. D do SIWZ część E - ryby w asortymencie i ilościach określonych w zał. E do SIWZ część F - nabiał w asortymencie i ilościach określonych w zał. F do SIWZ część G - mrożonki w asortymencie i ilościach określonych w zał. G do SIWZ część H -pieczywo w asortymencie i ilościach określonych w zał. H do SIWZ część I - jaja w asortymencie ilościach określonych w zał. I do SIWZ na potrzeby następujących jednostek organizacyjnych MOPR w Bytomiu: - Dzienne Domy Pomocy Społecznej -Noclegownia Dostarczany przedmiot zamówienia winien być świeży, pierwszego gatunku z aktualnym terminem przydatności do spożycia.2.Dostawy będą realizowane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, w ilościach i asortymencie zgłoszonym telefonicznie przez pracownika Zamawiającego.3. Koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.4. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia może złożyć ofertę na jedną lub więcej części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9, 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5, 15.50.00.00-3, 03.14.25.00-3, 15.20.00.00-0, 15.10.00.00-9, 15.98.00.00-1, 15.80.00.00-6, 15.84.20.00-2, 15.30.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczegółowych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczegółowych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczegółowych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczegółowych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający w zakresie tego warunku nie określa szczegółowych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty; 2) wypełniony formularz - szczegółowej wyceny zamówienia dla danej części zamówienia, do której przystępuje Wykonawca zgodnie z załącznikami A, B, C, D, E, F, G, H, I do specyfikacji; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu( załącznik nr 3 do specyfikacji); oraz - jeżeli dotyczy: 4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa -oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6) dowód wskazujący, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione do realizacji zamówienia w szczególności pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla stron postanowienia zawierają Istotne postanowienia umowne, które stanowią załącznik nr 5 do Specyfikacji. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy - Wykonawcy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia brutto w tym cen jednostkowych w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT; 3) Zamawiający przewiduje możliwość podwyższenia cen jednostkowych poszczególnych produktów raz na kwartał o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za dany kwartał publikowany w Monitorze Polskim (tzw. klauzula waloryzacyjna). O zmianę cen winien wystąpić pisemnie Wykonawca, dokumentując Zamawiającemu zaistnienie powyższego faktu. Ceny zostaną podwyższone z pierwszym dniem miesiąca następującego po miesiącu, w którym złożono pismo o zmianę cen; 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy. 3. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron umowy na jej dokonanie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 16
41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 16 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A - warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych w zał. A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B - różne art. spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych w zał. B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C - słodycze i napoje.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych w zał. C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.20.00-2, 15.98.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D - mięso i wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych w zał. D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E - ryby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych w zał. E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część F - nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych w zał. F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: część G - mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych w zał. G do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: część H - pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie i ilościach określonych w zał. H do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: część I- jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w asortymencie ilościach określonych w zał. I do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Akademia Rodziny - wyjazdowe treningi doskonalenia umiejętności rodzicielskich w ramach projektu Centrum Wsparcia Rodziny - CWR I
- Przebudowa skrzyżowania ul. Wrocławskiej z ul. Łużycką dla nadania priorytetu dla ruchu tramwajowego linii T6 w Bytomiu.
- Podparcie tymczasowe przęsła wiaduktu w ciągu DW911 nad ul. Siemianowicką w Bytomiu
- Dowóz uczniów na zajęcia szkolne do Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 40 w Bytomiu wraz z powrotem w roku szkolnym 2025/2026
- "Dostawa akcesoriów spawalniczych, elektrod, agregatu spawalniczego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK z podziałem na 3 części.
- "Bezpieczne Podwórko z Siłownią Pod Chmurką". Modernizacja ogólnodostępnego podwórka szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Bytomiu.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ W SZTUMIE W II PÓŁROCZU 2025 ROKU
- Przetarg nieograniczony nr 2/2025 na zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Łętowni
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie VII-XII 2025 r.
- Dostawy warzyw i owoców mrożonych
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola Publicznego nr 2 w Myśliborzu (2025-2026)
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 28 ul. Warmińska 55, 15-553 Białystok
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.