eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszyce › wykonanie sieci komputerowej i informatyzacja Urzędu Miasta i Gminy Oleszyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-20

POZYCJA 49176

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Oleszyce: wykonanie sieci komputerowej i informatyzacja Urzędu Miasta i Gminy Oleszyce Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Oleszyce, do kontaktów: Bożena Basaj - sprawy formalne; Piotr Janowski - sprawy techniczne, Rynek 1, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 016 63 15 010 016 63 28 773; 016 63 28 787, fax 016 63 15 636, e-mail: sekretariat@oleszyce.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.oleszyce.bip.info.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Gmina Oleszyce, Bożena Basaj - sprawy formalne; Piotr Janowski - sprawy techniczne, Rynek 1, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 016 63 28 773; 016 63 28 787, fax 016 63 15 636, e-mail: sekretariat@oleszyce.pl, www.oleszyce.bip.info.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Oleszyce, Bożena Basaj, Rynek 1, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 016 63 28 773, fax 016 63 15 636, e-mail: sekretariat@oleszyce.pl, www.oleszyce.bip.info.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Gmina Oleszyce, Rynek 1, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 016 63 15 010, fax 016 63 15 636, e-mail: sekretariat@oleszyce.pl, www.oleszyce.bip.info.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie sieci komputerowej i informatyzacja Urzędu Miasta i Gminy Oleszyce. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gmina Oleszyce, miejscowości: Oleszyce, Borchów, Sucha Wola, Zalesie, Stare Sioło, Stare Oleszyce, Futory, Nowa Grobla. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi wykonanie sieci komputerowej: dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, dostawa i instalacja urządzeń sieci bezprzewodowej, klimatyzacja serwerowni, dostawa i instalacja serwerów z oprogramowaniem - bazodanowego i dla aplikacji EPN, wdrożenie oprogramowania do zarządzania gminą, wdrożenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów i wdrożenie systemu podpisu elektronicznego ze sprzętem i oprogramowaniem 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Kod CPV wg słownika 2008: 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia wynosi powyżej 60 000,00 euro (netto) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 136

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: 10 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia"' w oparciu o materiały zawarte w przedłożonych przez Wykonawców dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww. warunki udziału Wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: - wypełnioną ofertę przetargową oraz formularze ofertowe (wg załączonych druków), - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), dotyczącą - osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), - urzędujących członków władz osób prawnych, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - Bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrachunkowy. - Wykaz zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat, a jeśli okres zamówień jest krótszy - w tym okresie, potwierdzone referencjami: Co najmniej 3 zamówienia o wartości brutto co najmniej 500 000,00 zł. Wykaz winien zawierać nazwę przedmiotu zamówienia, wartość zamówienia, datę wykonania i odbiorców. - Certyfikaty licencjonowanego instalatora systemu okablowania strukturalnego - dla najmniej 3 pracowników wykonawcy. - Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, iż wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważne dokumenty potwierdzające jakość usług, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. - W celu potwierdzenia , że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 500 000,00 zł - Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych "za zgodność z oryginałem" przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. - Dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znajdują zastosowanie przepisy par. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy. - Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 Ustawy, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.info.pl. Opłata: 52 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatne w kasie lub przelewem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2006 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.09.2006, godzina 10:00, W siedzibie Zamawiającego, Oleszyce ul. Mickiewicza 10 pok. nr 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt: "Wspomaganie zarządzanie gminą Oleszyce", Program: Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.