Ogłoszenie z dnia 2015-01-14
Słupsk: Usługa kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 4911 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 13, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423243, faks 059 8417151.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w pomieszczeniach, ciągach komunikacyjnych oraz przylegających terenach zewnętrznych do budynków Sądu Rejonowego w Słupsku w następujących lokalizacjach: w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 13, ul. Kilińskiego 43, ul. Grodzkiej 6 oraz w Miastku przy ul. Armii Krajowej 30 obejmujący: - kompleksową usługę sprzątania, - usługę serwisową (serwis dzienny) - budynek przy ul. Szarych Szeregów 13, ul. Kilińskiego 43 i ul. Grodzkiej 6, - codzienne maszynowe czyszczenie korytarzy - budynek przy ul. Szarych Szeregów 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. - wymagana częstotliwość sprzątania, - zakres prac pracownika serwisu dziennego, - zestawienie rodzajów powierzchni, - informacje dodatkowe: zestawienie ilościowe koszy na śmieci, drzwi, toalet, opraw oświetleniowych, ilość pracowników itp. Zamawiający przewiduje prowadzenie drobnych remontów (malowanie, wymiana wykładzin, odnowienie parkietu itp.) na terenie budynków sądu, w okresie realizacji zamówienia. Wykonawca usługę sprzątania będzie wykonywał po godzinach urzędowania: - budynek w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 13 w godz. 1600 - 2200 - budynek w Słupsku przy ul. Kilińskiego 43 w godz. 1500 - 2100 - budynek w Słupsku przy ul. Grodzkiej 6 w godz. 1500 - 2100 - budynek w Miastku przy ul. Armii Krajowej 30 w godz. 1500 - 2200 za wyjątkiem pomieszczeń specjalnego przeznaczenia: przy ul. Szarych Szeregów 13 -kancelaria tajna, serwerownia, pomieszczenie UPS, kasa, pomieszczenie konserwatora, magazyn druków i materiałów biurowych; przy ul. Kilińskiego 43 - kasa, serwerownia; przy ul. Grodzkiej 6 - serwerownia, pomieszczenia magazynowe, pomieszczenie konserwatora, w których usługa sprzątania będzie wykonywana w godzinach pracy, tj. pomiędzy godz. 900 a 1300. Śmieci i odpady będą składowane do pojemników w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Wywóz śmieci będzie się odbywał na koszt Zamawiającego. Usługi wykonywane będą przy użyciu: sprzętu, środków czyszczących, dezynfekcyjnych, materiałów eksploatacyjnych i urządzeń zakupionych przez Wykonawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jantar 2 Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194987,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 193788,00
Oferta z najniższą ceną: 193788,00 / Oferta z najwyższą ceną: 217560,98
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych i koszt usług sprzątania w Sądzie Rejonowym w Słupsku przekracza równowartość kwot określonych w art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp, co skutkuje obowiązkiem przeprowadzenia postępowania, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI KRYTEGO BASENU GMINNEGO CENTRUM KULTURY I SPORTU W ŻAROWIE W OKRESIE OD 01.01.2026 R. DO 31.12.2026 R.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Usługa utrzymania czystości w obiekcie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera oraz na terenie zewnętrznym.
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





