eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskUsługa kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2015-01-14

Słupsk: Usługa kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 4911 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 13, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8423243, faks 059 8417151.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego sprzątania w budynkach Sądu Rejonowego w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania w pomieszczeniach, ciągach komunikacyjnych oraz przylegających terenach zewnętrznych do budynków Sądu Rejonowego w Słupsku w następujących lokalizacjach: w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 13, ul. Kilińskiego 43, ul. Grodzkiej 6 oraz w Miastku przy ul. Armii Krajowej 30 obejmujący: - kompleksową usługę sprzątania, - usługę serwisową (serwis dzienny) - budynek przy ul. Szarych Szeregów 13, ul. Kilińskiego 43 i ul. Grodzkiej 6, - codzienne maszynowe czyszczenie korytarzy - budynek przy ul. Szarych Szeregów 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, tj. - wymagana częstotliwość sprzątania, - zakres prac pracownika serwisu dziennego, - zestawienie rodzajów powierzchni, - informacje dodatkowe: zestawienie ilościowe koszy na śmieci, drzwi, toalet, opraw oświetleniowych, ilość pracowników itp. Zamawiający przewiduje prowadzenie drobnych remontów (malowanie, wymiana wykładzin, odnowienie parkietu itp.) na terenie budynków sądu, w okresie realizacji zamówienia. Wykonawca usługę sprzątania będzie wykonywał po godzinach urzędowania: - budynek w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 13 w godz. 1600 - 2200 - budynek w Słupsku przy ul. Kilińskiego 43 w godz. 1500 - 2100 - budynek w Słupsku przy ul. Grodzkiej 6 w godz. 1500 - 2100 - budynek w Miastku przy ul. Armii Krajowej 30 w godz. 1500 - 2200 za wyjątkiem pomieszczeń specjalnego przeznaczenia: przy ul. Szarych Szeregów 13 -kancelaria tajna, serwerownia, pomieszczenie UPS, kasa, pomieszczenie konserwatora, magazyn druków i materiałów biurowych; przy ul. Kilińskiego 43 - kasa, serwerownia; przy ul. Grodzkiej 6 - serwerownia, pomieszczenia magazynowe, pomieszczenie konserwatora, w których usługa sprzątania będzie wykonywana w godzinach pracy, tj. pomiędzy godz. 900 a 1300. Śmieci i odpady będą składowane do pojemników w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Wywóz śmieci będzie się odbywał na koszt Zamawiającego. Usługi wykonywane będą przy użyciu: sprzętu, środków czyszczących, dezynfekcyjnych, materiałów eksploatacyjnych i urządzeń zakupionych przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jantar 2 Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194987,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193788,00

  • Oferta z najniższą ceną: 193788,00 / Oferta z najwyższą ceną: 217560,98

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych i koszt usług sprzątania w Sądzie Rejonowym w Słupsku przekracza równowartość kwot określonych w art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp, co skutkuje obowiązkiem przeprowadzenia postępowania, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. z późniejszymi zmianami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.