eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpalenicaZaładunek i transport odpadów stałych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Opalenica: Załadunek i transport odpadów stałych
Numer ogłoszenia: 49112 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7622 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej "Komopal" Sp. z o. o., ul. 3 Maja 22, 64-330 Opalenica, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 4476610, faks 0-61 4476611.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Załadunek i transport odpadów stałych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest załadunek odpadów komunalnych stałych z miejsca ich składowania w ilości ok. 14 ton na jeden kurs ( Zamawiający przewiduje do 15 kursów w miesiącu ), dokonanie zważenia załadowanych odpadów na środku transportowym i wywiezienie ich do stacji przeładunkowej. Usługa będzie wykonywana sukcesywnie w miarę potrzeb, każdorazowo po wcześniejszym zleceniu telefonicznym od Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem. Podaną wyżej ilość kursów należy traktować jako szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Wykonawca nie ma prawa żądać z tego tytułu odszkodowania lub innych świadczeń. 2. Miejsce składowania odpadów znajduje się na terenie Zamawiającego w Troszczyniu koło Opalenicy. 3. Czynności wykonywane przy każdorazowej realizacji usługi: - załadowanie odpadów stałych na środek transportu ( załadunek odpadów na samochód odbywać się będzie sprzętem załadunkowym Wykonawcy i na koszt Wykonawcy), - podgarnięcie pozostałych odpadów i zadbanie o porządek w miejscu ich składowania, - dokonanie zważenia załadowanych odpadów ( z uwagi na to, że Zamawiający nie posiada odpowiedniej wagi do tego celu, zorganizowanie każdorazowego ważenia odpadów przed ich wywiezieniem należy do Wykonawcy i przyjmuje się, że koszty z tym związane są wliczone w cenę ofertową - nie będą podlegały odrębnej zapłacie), - transport odpadów stałych do stacji przeładunkowej w miejscowości Linie koło Lwówka wraz z rozładunkiem ( odległość z Troszczynia do stacji przeładunkowej wynosi ok. 25 km), - dostarczenie upoważnionemu pracownikowi Zamawiającego informacji o tonażu wywiezionych odpadów - dowodu zważenia i przekazania odpadów. UWAGA: Sprzęt załadunkowy oraz środek transportowy wraz z obsługą gwarantuje Wykonawca. 4. Wymogi organizacyjno-wykonawcze: - wywóz odpadów stałych ma mieć miejsce w dni robocze w godzinach od 7:00 do 15:00, - Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania porządku w obrębie miejsca składowania odpadów komunalnych po każdorazowym wykonaniu załadunku, - przewóz powinien odbywać się jednorazowo w ciągu dnia samochodem samowyładowczym o pojemności skrzyni ładunkowej nie mniejszej niż 25 m3 i ładowności nie mniejszej niż 20 ton . - rozliczenie za wykonaną usługę następować będzie fakturą na koniec każdego miesiąca stosując algorytm: cena ofertowa jednorazowego wywozu x ilość wywozów w danym miesiącu - w szczególnych przypadkach, gdy zaistnieje potrzeba wywozu odpadów w jednym dniu więcej niż jednym kursem, Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do wykonania dodatkowych kursów, rozliczenie dodatkowych kursów będzie odbywało się na koniec każdego miesiąca przy zastosowaniu algorytmu: cena ofertowa jednorazowego wywozu x ilość dodatkowych wywozów w danym miesiącu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANSPOL Wojciech Antkowiak, ul. Nowa 57, 64-330 Opalenica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69255,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 219186,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.