Ogłoszenie z dnia 2005-09-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kalisz: inżynier Projektu: Przebudowa systemu odprowadzania ścieków w Kaliszu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miejski, do kontaktów: Andrzej Szajdziński wrmi@um.kalisz.pl telefon +48 62 7654 421 faks +48 62 7654 446, Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. (062) 765 44 30, fax (062) 765 44 46, e-mail: zam.publ@um.kalisz.pl, www.bip.kalisz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski, Alicja Syrocka, Andrzej Gryszel, ul. Kościuszki 1a, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +48 62 7654 433, fax +48 62 7654 446. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski, Alicja Syrocka, Andrzej Gryszel, ul. Kościuszki 1a, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +48 62 7654 433, fax +48 62 7654 446. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski, Alicja Syrocka, Andrzej Gryszel, ul. Kościuszki 1a, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +48 62 7654 433, fax +48 62 7654 446. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: inżynier Projektu: Przebudowa systemu odprowadzania ścieków w Kaliszu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia (zadania) są usługi związane z zarządzaniem technicznym, finansowym i administracyjnym Projektu, współfiansowanego ze środków Funduszu Spójności, polegającego na budowie 82.354,0 m kanalizacji sanitarnych, w tym 7.702,5 m kanałów tłocznych z 22 przepompowniami ścieków oraz 24.637,5 m kanalizacji deszczowych na następujących osiedlach o zabudowie mieszkaniowej w Kaliszu : Chmielnik, Winiary, Majków, Szczypiorno, Piwonice, Miła. Umowa na roboty budowlane będzie realizowana na podstawie warunków kontraktowych Czerwona Książka FIDIC (wyd. 2004 r.) oraz według Prawa Polskiego tj. ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zarządzanie ww. zadaniem będzie obejmowało m.in. : organizację i koordynację całego Projektu, pełnienie obowiązków Inżyniera zgodnie z warunkami kontraktów FIDIC, pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, przygotowywanie raportów, sprawozdań, rozliczenia finansowe zadania i Projektu. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kalisz. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: jak w punkcie II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 35;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 6.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata wynagrodzenia na podstawie kwartalnych faktur, wystawionych przez wykonawcę. Zapłata należności w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z kompletem dokumentów uzasadniających żądanie zapłaty. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych oraz łącznie następujące minimalne warunki : 1.wskażą kluczowych specjalistów o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu : a)kluczowy specjalista 1 - ds. konstrukcyjno - budowlanych : (i)kwalifikacje : wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budownictwo; co najmniej dobra znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie, (ii)doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 7 lat : nadzorowanie co najmniej 3 robót budowlanych o wartości minimum 100.000 PLN każda, (iii)posiadanie uprawnień wykonawczych i projektowych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, (iv)posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; b)kluczowy specjalista 2 - ds. sieci sanitarnych : (i)kwalifikacje : wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budownictwo w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych; co najmniej dobra znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie, (ii)doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 7 lat : nadzorowanie budowy co najmniej 3 zadań z zakresu gospodarki wodno - ściekowej, gazownictwa i ciepłownictwa, o wartości minimum 400.000 PLN każda, (iii)posiadanie uprawnień wykonawczych i projektowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i gazowych, (iv)posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; c)kluczowy specjalista 3 - ds. instalacji elektrycznej : (i)kwalifikacje : wykształcenie wyższe techniczne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych; co najmniej dobra znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie, (ii)doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 7 lat : nadzorowanie co najmniej 3 robót budowlanych o ww. zakresie o wartości minimum 50.000 PLN każda, (iii)posiadanie uprawnień wykonawczych i projektowych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych i elektrycznych, (iv)posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; d)kluczowy specjalista 4 - ds. ochrony zabytków i archeologii : (i)kwalifikacje : wykształcenie wyższe o kierunku archeologia; co najmniej dobra znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie, (ii)doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 7 lat : prowadzenie co najmniej 3 prac archeologicznych i wykopaliskowych; e)kluczowy specjalista 5 - ds. drogowych : (i)kwalifikacje : wykształcenie wyższe techniczne o kierunku budownictwo w specjalności drogowej; co najmniej dobra znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie, (ii)doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 7 lat : nadzorowanie co najmniej 3 roót budowlanych w zakresie budowy dróg i chodników o wartości minimum 200.000 PLN każda, (iii)posiadanie uprawnień wykonawczych i projektowych w specjalności drogowej, (iv)posiadanie aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; f)kluczowy specjalista 6 - ekonomista : (i)kwalifikacje : wykształcenie wyższe ekonomiczne; co najmniej dobra znajomość języka polskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie, (ii)doświadczenie zawodowe z okresu ostatnich 7 lat : planowanie, rozliczanie i sporządzanie sprawozdawczości robót budowlanych. Jeden z kluczowych specjalistów może pełnić również funkcję Kierownika Zespołu / Przedstawiciela Wykonawcy. Co najmniej jeden z kluczowych specjalistów lub Kierownik Zespołu winien posiadać doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub nadzorowaniu budowy co najmniej 1 zadania o wartości minimum 100.000 PLN, realizowanego zgodnie z Czerwoną Książką FIDIC; 2.wykonali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 usługi, których przedmiotem był nadzór nad realizacją robót budowlanych, w tym jedna nad robotami w dziedzinie związanej z ochroną środowiska (tj. gospodarki wodno - ściekowej, gazownictwa, ciepłownictwa, zakładami utylizacji i unieszkodliwiania odpadów, oczyszczalniami ścieków) o wartości każdej z robót co najmniej 3.000.000 PLN; 3.posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000 PLN lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000 PLN; 4.posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia; 5.posiadają zabezpieczenie oferty wymaganym przez Zamawiającego wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem tj. przygotowania i realizacji inwestycji, 2.pełnomocnictwo Partnerów, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, 3.pełnomocnictwa, w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie lub będą uczestniczyć w jego wykonaniu, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz dokumenty określone przez inne przepisy (np. wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego), 5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., potwierdzające, że wykonawcę nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 6.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 7.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8.oświadczenia (z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p.) sporządzone według wzoru stanowiącego Formularz nr 3 do Instrukcji Dla Wykonawców (IDW). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2.informacja z banku, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 3.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia, 4.potwierdzenie wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. Przedłożony przez wykonawcę wykaz należy uzupełnić o następujące dokumenty dotyczące każdego kluczowego specjalisty : kserokopie odpowiednich uprawnień budowlanych, wymaganych przez polskie Prawo Budowlane lub inne przepisy, kserokopie zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i dokumentu poświadczającego posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia OC, jeśli wymagane, informacje o doświadczeniu zawodowym; 2.wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat,a w przypadku, gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług,których przedmiotem jest nadzór nad realizacją robót budowlanych o wartości każdej z nich co najmniej 3.000.000 PLN, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW. Usługi wymienione w wykazie winny być zakończone przed terminem składania ofert. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, a)Ustawa - Prawo budowlane, b)Ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: JRP. 3410/3/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.10.2005, cena - 22 PLN. Warunki i sposób płatności: zgodnie z fakturą wystawioną przez Zamawiającego (gotówka lub przelew na konto Zamawiającego). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.11.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.11.2005, godzina 11:15, Urząd Miejski w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Kościuszki 1a, IV piętro pokój nr 6.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, nr wniosku : 2004/PL/16/C/PE/008. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- "Posiłek dla potrzebujących świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kaliszu w 2026 roku."
- Świadczenie SUO w 2026r dla dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo lub wykazujących inne przewlekłe zaburzenia czynności psychicznych zamieszkałych na terenie miasta Kalisza.
- Sukcesywne dostawy sond kriochirurgicznych do aparatu Cryo-S
- Pełnienie nadzoru nad realizacją robót budowlanych wykonywanych w ramach projektu pn.: "Adaptacja do zmian klimatu - rozwój zielono-błękitnej infrastruktury w Kaliszu" w podziale na 6 Części
- Budowa wiaty magazynowej w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Bieżąca obsługa nadzoru budowlanego na terenie działania i na potrzeby KOWR OT w Koszalinie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przez zespół specjalistów branżowych
- "Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: ,,Modernizacja pomieszczeń ambulatoryjnej opieki specjalistycznej WSZ im. dr R. Ostrzyckiego w Koninie przy ul. Szpitalnej 45"
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja układu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





