eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › usługi leśne z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Chmielnik w 2006 roku



Ogłoszenie z dnia 2005-09-20

POZYCJA 49076

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chmielnik: usługi leśne z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Chmielnik w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chmielnik, do kontaktów: Agnieszka Musiał, ul. Przemysłowa 3, 26-020 Chmielnik, tel. 041 354 30 47, fax 041 354 20 06, e-mail: nadlesnictwo.chmielnik@radom.lasy.gov.pl, www.radom.lasy.gov.pl/chmielnik. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi leśne z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Chmielnik w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie 1-8 - usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na: pozyskaniu drewna, zrywce drewna, odnowieniach, poprawkach, pielęgnacji gleby, czyszczeniu wczesnym, czyszczeniu późnym, melioracji agrotechnicznej i wodnej, ochronie lasu przed owadami, ręcznych pracach z zakresu ochrony lasu. Zadanie 9 - usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na mechanicznym: wykonywaniu rabatowałków pługofrezarką, pasów pługiem typu LPZ, pasów pługiem aktywnym, wykonanie kopczyków, ochrona lasu, wykonanie rowka przeciw szeliniakowi. Zadanie 10 - usługi związane z produkcją materiału sadzeniowego tj. wyjęcie sadzonek, sortowanie, balotowanie, dołowanie, załadunek, wysiew ręczny, wysiew mechaniczny, prace pielęgnacyjne, prace wykonywane ręcznie i mechanicznie. Zadanie 11 - pielęgnacja gleby, czyszczenie wczesne, czyszczenie późne, podkrzesywanie drzew dorodnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Usługi będą wykonywane na terenie Nadleśnictw Chmielnik w Leśnictwach: Papiernia, Potok, Drugnia, Włoszczowice, Jasień, Niziny, Budy, Stopnica, Szkółka Leśna Jastrzębiec. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.11.00 - Usługi cięcia drewna Oryginalny kod CPV: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.12.00 - Transport dłużyc na terenie lasów Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 424 917 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie nr 1 - 2 234,93 zł; Zadanie nr 2 - 1 655,71 zł; Zadanie nr 3 - 1 885,85 zł; Zadanie nr 4 - 1 620,97 zł; Zadanie nr 5 - 1 535,26 zł; Zadanie nr 6 - 2 376,00 zł; Zadanie nr 7 - 2 301,71 zł; Zadanie nr 8 - 1 756,58 zł; Zadanie nr 9 - 400,60 zł; Zadanie nr 10 - 684,86 zł; Zadanie nr 11 - 743,09 zł 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności - 30 dni od dnia wystawienia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na zadanie 1-8 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony; w przypadku gdy wykonawca wykaże, że: - posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym 3 osoby posiadające uprawnienia drwali motorniczych, warunek powyższy musi być spełniony w odniesieniu do każdego zadania, - dysponują maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w tych zadaniach, wymagania minimalne: dysponują minimum 4 pilarkami profesjonalnymi, 1 ciągnikiem rolniczym lub 1 koniem w odniesieniu do każdego zadania i 1 ciągnikiem typu SKIDER na trzy zadania - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. pozyskanie drewna, zrywka drewna, odnowienia, czyszczenia wczesne i późne, ręczne przygotowanie gleby, ochrona lasu przed owadami) o łącznej wartości min. 50 000 zł złotych, warunek ten musi być spełniony w odniesieniu do każdego zadania b) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 9 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, w przypadku gdy wykonawca wykaże, że: - dysponuje 1 ciągnikiem rolniczym o mocy minimum 120 KM, 1 pługiem LPŻ, 1 pługofrezarką, 1 pługiem aktywnym i 1 pogłębiaczem, - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. mechaniczne przygotowanie gleby pod odnowienia i zalesienia) o łącznej wartości min. 20 000 zł. c) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 10 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony:, w przypadku gdy wykonawca wykaże, że: - dysponują co najmniej: 1 ciągnikiem o mocy minimum 45 KM, 1 wyorywaczem sadzonek, 1 opryskiwaczem, 1 pługiem dwuodkładnicowym, 1 broną talerzową i 1 broną zwykłą, 1 kultywatorem, 1 siewnikiem do nasion ciężkich i lekkich, 1 podcinaczem korzeni, 1 głęboszem i 1 rozdrabniaczem, d) w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie 11 zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony:, w przypadku gdy wykonawca wykaże, że: - dysponują co najmniej: 2 pilarkami, siekierami, kosami, tasakami i sekatorami. - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (tj. usługi w zakresie pielęgnowania lasu polegające m.in. na pielęgnacji gleby, czyszczeniu wczesnym i późnym, podkrzesywaniu drzew dorodnych) o łącznej wartości min 10 000 zł. 3)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy 2) aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych podatków, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskała zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, iż na podmioty zbiorowe ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie dotyczy jedynie osób prawnych oraz handlowych spółek osobowych. Informacji tej nie przedkładają wykonawcy będący osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalności w formie spółek cywilnych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.1.a) wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie na załączniku nr 4 wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, (np. świadectwo ukończenia kursu, certyfikat, zaświadczenie wydane przez uprawnioną jednostkę) . Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.1.a,b,c i d wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: - wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje wykonawca na załączniku nr 5 stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt III.2.1 a,b i d wykonawca zobowiązany jest przedłożyć; - wykaz usług wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat na załączniku nr 6 polegających na wykonaniu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia na łączną kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł dla zadanie nr 1-8, 20 000 zł dla zadania nr 9 i 10 000 zł dla zadania nr 11. Dokumenty potwierdzające, iż usługi określone w załączniku nr 6 zostały wykonane z należytą starannością np. referencje. Ocenia spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w specyfikacji. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 31.10.2005, cena - 15,25 PLN. Warunki i sposób płatności: BSK SA O/Kielce ZOK Chmielnik Nr 17 1050 1416 1000 0022 0001 5663. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 31.10.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 31.10.2005, godzina 10:30, Nadleśnictwo Chmielnik - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na: pozyskaniu drewna, zrywce drewna, odnowieniach, poprawkach, pielęgnacji gleby, czyszczeniu wczesnym, czyszczeniu późnym, melioracji agrotechnicznej i wodnej, ochronie lasu przed owadami, ręcznych pracach z zakresu ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: 55 227 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na: pozyskaniu drewna, zrywce drewna, odnowieniach, poprawkach, pielęgnacji gleby, czyszczeniu wczesnym, czyszczeniu późnym, melioracji agrotechnicznej i wodnej, ochronie lasu przed owadami, ręcznych pracach z zakresu ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: 40 914 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na: pozyskaniu drewna, zrywce drewna, odnowieniach, poprawkach, pielęgnacji gleby, czyszczeniu wczesnym, czyszczeniu późnym, melioracji agrotechnicznej i wodnej, ochronie lasu przed owadami, ręcznych pracach z zakresu ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: 46 600 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na: pozyskaniu drewna, zrywce drewna, odnowieniach, poprawkach, pielęgnacji gleby, czyszczeniu wczesnym, czyszczeniu późnym, melioracji agrotechnicznej i wodnej, ochronie lasu przed owadami, ręcznych pracach z zakresu ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: 40 055 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na: pozyskaniu drewna, zrywce drewna, odnowieniach, poprawkach, pielęgnacji gleby, czyszczeniu wczesnym, czyszczeniu późnym, melioracji agrotechnicznej i wodnej, ochronie lasu przed owadami, ręcznych pracach z zakresu ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: 37 937 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na: pozyskaniu drewna, zrywce drewna, odnowieniach, poprawkach, melioracji agrotechnicznej i wodnej, ochronie lasu przed owadami, ręcznych pracach z zakresu ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: 58 712 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na: pozyskaniu drewna, zrywce drewna, odnowieniach, melioracji agrotechnicznej i wodnej, ochronie lasu przed owadami, ręcznych pracach z zakresu ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: 56 877 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.21.12.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na: pozyskaniu drewna, zrywce drewna, odnowieniach, melioracji agrotechnicznej i wodnej, ochronie lasu przed owadami, ręcznych pracach z zakresu ochrony lasu. 3) Zakres lub wartość: 43 406 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi z zakresu gospodarki leśnej polegające m.in. na mechanicznym: wykonywaniu rabatowałków pługofrezarką, pasów pługiem typu LPZ, pasów pługiem aktywnym, wykonanie kopczyków, ochrona lasu, wykonanie rowka przeciw szelniakowi. 3) Zakres lub wartość: 9 899 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: usługi związane z produkcją materiału sadzeniowego tj. wyjęcie sadzonek, sortowanie, balotowanie, dołowanie, załadunek, wysiew ręczny, wysiew mechaniczny, prace pielęgnacyjne, prace wykonywane ręcznie i mechanicznie. 3) Zakres lub wartość: 16 923 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pielęgnacja gleby, czyszczenie wczesne, czyszczenie późne, podkrzesywanie drzew dorodnych. 3) Zakres lub wartość: 18 362 euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.