Ogłoszenie z dnia 2005-09-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Kardiochirurgii SPSK-5 AM w Poznaniu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Akademii Medycznej w Poznaniu, do kontaktów: mgr Radosław Jankowski, ul. Szpitalna 27/33, 60-572 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8491375, fax 061 8483362, e-mail: przetargispsk5@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Kardiochirurgii SPSK-5 AM w Poznaniu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Kardiochirurgii SPSK-5 AM w Poznaniu (pakiety 1 - 14). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Szacunkowa wartość całego zamówienia (pakiety 1 - 14) wynosi 287502,97 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla całości zamówienia (pakiet 1 - 14) wynosi: 33260,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności: 30 dni od daty potwierdzenia przez Zamawiającego dostawy i otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) nie są wykluczeni na podst art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spelniaja wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - dokumentu określające obroty, zysk oraz zobowiązania i nalezności. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 85% jakość - 15% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PN 45/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 15.11.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Odbiór specyfikacji w siedzibie Zamawiajacego (opłata w kasie) lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Postępowanie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 10:15, Siedziba Zamawiajacego - sala 119B.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Oxygenatory membranowe (4 poz.). 3) Zakres lub wartość: 692793,60 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zastawki aortalne dwupłatowe (3 poz.). 3) Zakres lub wartość: 79500,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Łączniki do drenów (4 poz.). 3) Zakres lub wartość: 3240,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Łaty biologiczne z osierdzia (1 poz.). 3) Zakres lub wartość: 30000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Łaty PTFE (2 poz.). 3) Zakres lub wartość: 58136,40 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Protezy naczyniowe powlekane (1 poz.). 3) Zakres lub wartość: 35268,60 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Protezy naczyniowe PTFE (2 poz.). 3) Zakres lub wartość: 59268,40 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kaniule do kardioplegii (5 poz.). 3) Zakres lub wartość: 15600,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Hemofiltry + dreny (2 poz.). 3) Zakres lub wartość: 68000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Venty lewokomorowe (3 poz.). 3) Zakres lub wartość: 8460,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Venty lewokomorowe (1 poz.). 3) Zakres lub wartość: 18800,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kaniule aortalne do kaniulacji tętnicy udowej (1 poz.). 3) Zakres lub wartość: 10240,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kaniule aortalne (5 poz.). 3) Zakres lub wartość: 22680,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Kaniule żylne (13 poz.). 3) Zakres lub wartość: 61480,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przebudowa i zagospodarowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Czeremchowej 31 w Poznaniu
- Produkt leczniczy Tebentafuspum w ramach Programu Lekowego B.163.FM Leczenie chorych na czerniaka błony naczyniowej oka
- Sadzenie drzew w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu.
- Przegląd, konserwacja, serwis systemu ESSER w kompleksie budynków szpitalnych przy ulicy Garbary 15 w Poznaniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie grup wsparcia dla rodzin adopcyjnych
- Zakup zestawu do badań wysiłkowych oraz bieżni
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa art. medycznych - pieluchy, podkłady, śliniaki dla dorosłych, pieluchy dla noworodków
- Dostawa myjek dla pacjenta
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Rawiczu
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych do Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania
- Dostawa i montaż wyposażenia medycznego (kasetonów elektryczno-gazowych) na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- "Dostawa leków, produktów i opatrunków medycznych oraz baterii i elektrod dla 22. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Olsztynie oraz jednostek i instytucji wojskowych."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.