Ogłoszenie z dnia 2005-09-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa sprzętu medycznego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji, do kontaktów: Jakub Sienkiewicz, ul. Okólna 181, 91-520 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6177351, 6590412, fax 042 6590412, e-mail: zam_pub@o2.pl, www.centrumpluc.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część 1 - dostawa: Ppkt A - 1 szt. aparatu RTG dwustanowiskowego z kolumną podłogową (demontaż aparatu istniejącego, montaż oraz uruchomienie nowego). Ppkt B - 1 szt. aparatu RTG dwustanowiskowego z zawieszeniem sufitowym lampy (demontaż aparatu istniejącego, montaż oraz uruchomienie nowego). Ppkt C - 1 szt. aparatu RTG przewoźnego do zdjęć przyłóżkowych. Część 2 - dostawa 5 szt. pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych wraz ze statywami. Część 3 - dostawa 3 szt. bronchofiberoskopów (diameter 5,9 - 6,0 ; kanał 2,0 - 2,8) wyposażonych w dodatkowy komplet szczotek, cewników, kleszczyków oraz koszyczek do wyjmowania ciał obcych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miejsca wskazane przez Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Oryginalny kod CPV: 33.16.81.00 - Endoskopy Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.81.00 - Endoskopy Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2; okres w dniach: 60;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: całość zamówienia - 17.600,00 PLN część 1 - 14.700,00 PLN część 2 - 450,00 PLN część 3 - 2.450,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: zgodnie z SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie z SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: zgodnie z SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: zgodnie z SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena- 70% parametry techniczne- 30% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 43/ZP/PN/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.11.2005, cena - 20 EUR. Warunki i sposób płatności: PRZELEW LUB W KASIE ZAMAWIAJĄCEGO. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.11.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: CZŁONKOWIE KOMISJI PRZETARGOWEJ I WYKONAWCY UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.11.2005, godzina 10:30, ŁÓDŹ, UL. OKÓLNA 181, SALA KONFERENCYJNA PAW.C.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1szt.RTG dwustanowisk.z kolumną podłogową (demontaż aparatu starego, montaż,uruchomienie nowego) 1szt.RTG dwustanowisk.z zawieszeniem sufitowym lampy (demontaż aparatu starego, montaż,uruchmienie nowego) 1szt.RTG przewoźnego do zdjęć przyłóżkowy. 3) Zakres lub wartość: 3 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.19.41.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: pompy infuzyjne dwustrzykawkowe wraz ze statywem. 3) Zakres lub wartość: 5 sztuk 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00, 33.16.81.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: bronchofiberoskop. 3) Zakres lub wartość: 3 sztuki 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa materiałów szewnych i staplerów.
- "Usługę utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi"
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji parkingu wewnętrznego przy budynkach Rektoratu Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Narutowicza 68 i Uniwersyteckiej 3 w Łodzi (...)
- Usługa odbioru i wywozu odpadów zielonych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- SZP.281.107.2025 - Dostawa butów operacyjnych dla Instytutu "CZMP"
- Utrzymanie i awaryjne naprawy studni kanałów technologicznych wraz z nadzorem prawidłowości wprowadzania instalacji przez podmioty korzystające z kanałów technologicznych będących we władaniu ZDiT
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku - Apteka
- Dostawa środków medycznych
- Wypożyczalnia sprzętu rehabilitacyjnego - cz. I
- NZ.261.79.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.
- Dostawa aparatu RTG-ramię C na potrzeby Traktu Operacyjnego
- DOSTAWA - ZAKUP MATERIAŁOWYCH ŚRODKÓW MEDYCZNYCH ORAZ LEKÓW nr sprawy: MED/272/AK/2025
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





